Waar erger je je aan? #15

Heb dit filmpje al talloze keren gezien en echt elke keer kan ik er weer zo hard om lachen. If my grandmother had wheels, she would have been a bike.

10 likes

:tired_face: ik lig al als burrito maar ik ben vergeten de verwarming uit te zetten

9 likes

Aan mensen die die geen normale omgangsvormen hebben ; een bedankje bij de deur open houden , voorrang geven in het verkeer , moeders van school die een boze app over iets sturen in de groepsapp en als je vervolgens prive een heel lange opbeurende steunende tekst stuurt er niet eens een antwoord komt , mensen die je niet kent maar iets willen kopen bij je wat niet van toepassing is op hun toestand en je kan er makkelijk geld op pakken maar je bent eerlijk en geeft advies en tips en links naar sites wat beter is en nieteens een antwoord terug …pffffff en zo kan ik nog wel even doorgaan :face_with_spiral_eyes:

8 likes

Ik heb vpay op mijn betaalpas staan en dat werkt niet (goed) in usa.
Ik snap sat niet alles werkt. Maar als ik op de site zoek naar wereldwijd staat er niet bij dat een Meastro kaart handiger is.

Maar inderdaad de ATM is wl gelukt. Maar trek niet zomaar geld uit de ATM om mijn hotel te betalen.

2 likes

De Clue-app is helemaal vernieuwd (verpest!!) :triumph:

3 likes

Eigenlijk niet zo veel hoor maar de vormgeving en kleuren zijn gewoon anders en ik houd niet van verandering 🥹 vond het hiervoor fijner en duidelijker.

Edit: oh toch meer functionaliteiten verdwenen dus, bleh

3 likes

Ja, ik heb ineens geen reminders meer. Kwam er na een paar dagen pas achter, heb nu maar een dagelijkse wekker gezet ervoor

2 likes

ineens kon je ook geen notities/eigen tags oid toevoegen bij dagen toch? die gebruikte ik nog wel eens voor extra info oid en dat leek ik ook niet meer terug te kunnen zien laatst

1 like

Dat die nieuwe Hogwarts game zo populair is. Waarom ondersteunen mensen die fucking TERF nog steeds? Ik was (ben) ook HP fan, maar ga echt geen cent van mijn geld meer aan dat kutwijf geven.

9 likes

Ik vind het knap dat je überhaupt verwachtingen hebt van HP stans. Dit zijn veelal mensen die tegen betaling in een bos met een toverstok staan te zwaaien met tranen in hun ogen :rofl:

8 likes

Huh heb ik iets gemist?

JK Rowling is een TERF

3 likes

Als iemand met een deathly hallows tattoo moet ik helaas bekennen dat ik zo ook had kunnen zijn. Maar zodra ik doorkreeg hoe JK is heb ik geen cent meer aan HP uitgegeven. Zou het spel stiekem ook graag spelen, maar kan het echt niet over mijn hart verkrijgen.

Bel Mercy van Jengi

1 like

Omdat je wel kennelijk transpersonages kan maken. Dus lekker stangen.

3 likes

Oh dit wist ik helemaal niet! :open_mouth:

Het gaat toch ook niet zozeer om het werk maar dat @kika de bankrekening van deze draak niet verder wil spekken.

9 likes

Vind hier een interessant draadje over, en vooral:
‘Ik weet niet in hoeverre iedereen hiervan op de hoogte is maar Rowling besteed actief haar verdiende geld aan de HP franchise aan anti transgender organisaties en mensen. Dat laat ze ook weten, ze is er trots op. Als je dat gemist hebt thats on you’.

En artikel:
https://www.thegamer.com/hogwarts-legacy-harry-potter-jk-rowling-play-trans-friends/

5 likes

Zolang de artiest leeft kun je het werk niet scheiden van de artiest. Je spekt haar bankrekening waardoor kunnen gaan met hun retoriek. Bijvoorbeeld door geld uit te geven aan anti-transgender organisaties.

Edit: Trouwens als je de Harry Potter verhalen bestudeerd, kun je veel antisemitische, fatphobische en racistische gedachtegangen vinden. Hier een ellenlange youtube filmpje erover, mocht je tijd willen verspillen

6 likes

De andere reacties hebben het al duidelijk genoeg verwoord denk ik. Ik weiger inderdaad nog geld aan haar te geven en vind het bizar dat mensen dat wel nog met goed geweten kunnen doen en met plezier nu die game spelen

1 like