Dat de roltrappen op station Blaak áltijd stuk zijn? Echt waarom, maak dat ding gewoon. Zo niet toegankelijk
En de normale trap is helemaal aan 't einde van het perron
Dat de roltrappen op station Blaak áltijd stuk zijn? Echt waarom, maak dat ding gewoon. Zo niet toegankelijk
En de normale trap is helemaal aan 't einde van het perron
Aan mezelf. Ik kom bijna nooit bij subway maar gister had ik echt een hele lekkere combi. Ik had gevraagd wat hij aanraadde en dan de meest hete saus. Vervolgens heb ik geen idee meer wat er nou precies op zat allemaal meestal vind ik het juist tegenvallen.
Ik heb net was weggeruimd van afgelopen zomer (lag dus al die maanden op zolder). En alle wasmanden leeggemaakt en er ligt alweer zoveel nieuwe was te wachten, en weet nu al dat dat een nieuwe stapel gaat worden die ik over 8 maanden pas weer ga opruimen.
Het wassen en drogen heb ik geen probleem mee maar het inruimen
Ik dacht ook dat dat probleem hier opgelost zou worden na het kopen van een fijne kledingkast (nee). Het opvouwen en vervolgens opruimen… ik haat het en het blijft hier net zo lang vanuit de droger in de manden liggen tot mijn moeder langskomt en zij (uit haarzelf uiteraard) de was gaat opvouwen.
Hier ook. Ik kan beter wasrekken nemen als kast.
Ja echt tijd voor een revolutionaire ontwikkeling op dit gebied vind ik.
Als we van wastobbe naar wasmachine kunnen dan moet er toch nog een goede sprong gemaakt kunnen worden.
Dat ik vanmorgen moest niezen, toen ik met een scheermesje wat haartjes wilde weghalen tussen m’n wenkbrauwen en nu de voorkant van m’n rechterwenkbrauw er compleet af heb geschoren.
Natuurlijk precies in de week dat ik veel collega’s van mijn vriend zie, luxe uit eten ga met familie en met vrienden heb afgesproken. Doe dat even als ik een week binnen zit te vegeteren.
Ik heb begrepen dat zo’n stukje geschoren wenkbrauw heel stoer is.
Ik dacht dat zwemmen typisch zo’n sport is die mensen voor werktijd doen, maar ons zwembad gaat op zijn vroegst pas om 7.30 open. En dat niet eens op alle dagen.
Het was heel erg hme geweest als het schurft was.
(Niet door de zeep, maar de zeep niet kunnen gebruiken)
Ik weet waar je doorheen gaat en ik voel met je mee.
Nou laatst was ik echt hme, mijn leidinggevende nam voor onze bila een cruffin van saint-jean voor me mee 🫶
2e nacht op rij mn verwarming op 21 graden laten staan
Al de zoveelste keer dat ik compleet verrot wakker wordt na een droom over m’n ex. Snap echt niet waar het vandaan komt. Gaat weken en maanden goed en dan ineens weer dit. Droom dan ook zo realistisch en als ik dan wakker wordt en het besef komt dan is het gewoon zo raar? Ben nu al meerdere uren wakker maar voel me nog steeds helemaal shitty en gewoon ook echt chagrijnig hierdoor. Ok en het weer helpt ook niet mee natuurlijk maar dat terzijde
Ik heb zon rare soort spierpijn lijkt het wel in mijn keel en tong? Echt geen idee wat dit is, want ik zie geen tekenen voor een ontstoken keel ofzo, maar het doet echt zeer als ik kauw en slik, maar dan bij mijn tong? Echt heel weird.
M’n zusje betrekt echt alles op haarzelf.
Vaders is recent geopereerd en zijn wat dingen aan het doorspreken, begint zo over haar eigen bevalling en de onkunde van de kraamhulp destijds.
Echt hoor
Dat mijn weegschaal altijd met mijn emoties speelt. De eerste 4/5x geeft ‘ie een lager gewicht aan en dan opeens: haha grapje, halve kilo erbij! Dus je moet ook altijd meerdere keren wegen voordat je het correcte getal hebt
Ik heb dezelfde struggle op het moment echt zo kut
Ja en dat je dan na twee keer wegen denkt; zal ik het hierbij laten en in de waan blijven dat ik dit vandaag echt weeg
Yep! Doe ik ook en soms neem ik het gemiddelde van de twee getallen gewoon om de pijn te verzachten haha