Waar erger je je aan? #15

Dat ik een keer de Sims wil spelen en dat ding al ruim een half uur aan het updaten is. Whyyyyyy

1 like

Iemand belde mij op teams en de functie om een achtergrondje aan te zetten stond uit en die persoon maakte steeds in het gesprek opmerkingen over mijn rommel :expressionless:

3 likes

Vanavond is weer een grote update, weet niet of je van plan was dan weer te gaan spelen :sweat_smile:

3 likes

Ik dacht dat ik een bepaalde soort noodles had gekocht, bleken ricecakes te zijn. Ook wel ok maar niet zoals de noodles :sob:

Dat mijn man kennelijk denkt dat we met een gezamelijke agenda niet verder hoeven te communiceren over weekendjes weg/vakanties met vrienden. Ik vind het allemaal helemaal prima dat ie gaat, maar geef het gewoon ff door.
Ik zie nu toevallig in de agenda staan dat ie over een half jaar een week op vakantie gaat met vrienden, maar dat heeft ie dus niet tegen me gezegd, waardoor ik dus dacht dat we in september niks hadden en ik had zitten denken dan samen weg te gaan.

1 like

Sinds ik hier heb geleerd dat het blijkbaar etiquette is om te zeggen “u niest” wanneer iemand moet niezen zit dat telkens in mijn hoofd en het irriteert me zo erg :rage: hoe bedoel je u niest DAT MERKT DIEGENE ZWLF OOK WEL HOU DAN GWN JE MOND

24 likes

Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om het te zeggen als iemand in mijn omgeving nieste, maar ik krijg het gewoon mn mond niet uit

2 likes

Dat ik nergens in de stad een wol/pluizenkam kan kopen. Ben ik weer verplicht om online te bestellen :+1:t4:

5 likes

Mijn motto is: laagste gewicht telt. Ik ben de laatste maanden een stukje zwaarder maar zolang m’n broeken dicht gaan vind ik t wel prima. Vind het sowieso lastig met krachttraining in te schatten, ik ben 5 kilo zwaarder maar wel wat slanker voor m’n gevoel (althans, een paar maanden terug haha). Maar mss word ik wel gewoon blinder, kan ook.

1 like

Ik heb vandaag de oude maxi-cosi schoongemaakt op tafel. Blijkbaar was het plastic aan de onderkant een beetje beschadigd en daardoor een scherpe rand.
Hele tafel bekrast… net een halfjaar oud (zo’n boomstamtafel).
Ben zo boos/geïrriteerd :rage:

7 likes

zonde! maar misschien wel prima op te lossen door schuren en dan nieuwe was/laklaag?

2 likes

Altijd dezelfde mensen die onder een nieuwe foto die ik plaats reageren met: “je mag wel lachen hoor!” Ja ok, je hoeft niet te reageren hoor.

7 likes

Ja dat denk ik… maar is natuurlijk veel werk en dan moet je de goede olie/lak zoeken :pleading_face:

1 like

Ik heb exact dezelfde haarproducten en fohnborstel gekocht als mijn kapper altijd gebruikt, en alsnog verandert mijn haar in één groot rattennest.

3 likes

Heb de hele dag al koude voeten. Ben het nu zat en ga een kruik warm maken. :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb vanmorgen een best wel grote spin doodgemaakt in de badkamer met mijn schoen maar durf al de hele dag die schoen niet op te pakken omdat ik echt ziek bang ben voor spinnen en ik wil er niet mee dealen ook niet als ze dood zijn :tired_face: maar heb ook niet zoveel zin om mijn schoen in de fik te steken nu want ben best wel gehecht aan die schoen

2 likes

Ik zag volgens mij laatst dat het te koop is bij de h&m, maar weet niet of je daar wel koopt. Vind je zo’n kam trouwens fijner werken dan dat Philips pluizenapparaat? Ik zit een beetje te twijfelen of een kam nog een handige toevoeging is of niet.

1 like

Als je toch in de badkamer bent, douche aan, schoen onder de straal en wegspoelen die engerd!

3 likes

Nou ja, met nergens bedoel ik ook echt nergens. Ook de h&m niet hier in de stad.

4 likes

Mijn vriend die echt onuitstaanbaar chagerijnig is, maar zelf zegt dat dat niet zo is. Kan hem echt niet verdragen vandaag. Ben naar een andere ruimte gevlucht.