Mensen die zo extreem te koop lopen met hun eerste klas reizen. Hou het binnenskamers of doe niet zo pocherig.
Bedoel je vliegtuig of ov?
Both. Eerste klas, business, whatever de benamingen allemaal zijn.
Dat je lekker zit, maar je blaas vindt het nodig om naar het toilet te gaan
Maar dan moet ik dat weer schoonmaken en ik heb geen zin in natte benen. Ik heb echt een heel zwaar leven.
Vanochtend dacht ik toen ik in de spiegel keek “” maar er is vandaag een foto van me gemaakt en ik zie er gewoon uit als een bostrol daarop
Dst het ziekenhuis nu al 2x een afspraak per brief verzet heeft
Ik kan uit ervaring zeggen dat dit heel goed wrkt en niet doorlekt. Ik was incontinent na de bevalling.
5 seconden nagedacht over wat een bost-rol in hemelsnaam zou moeten zijn voordat het kwartje viel
Ik heb zo’n enorme hekel aan de vraag: “hoe komt dat?” wanneer iets fout gaat.
Lieve schat, als ik het wist had ik het voorkomen of al opgelost.
Inlegkruisjes waarin je doorlekt(lidl). Alles gaat er gewoon dwars doorheen.
En mezelf die het pak desondanks op maakt
De laatste update van de bibliotheek app. Je mag nu nog maar 1 tijdschrift per week lenen
Dat mijn sollicitatgesprek niet ging zoals ik gehoopt had en ik nu super nerveus wacht op het telefoontje van vandaag.
Er staan er weer een paar op!
En dit keer is het me wel gelukt
Die schoonmaakkosten van Airbnb zijn echt zo absurd duur, bij één overnachting gewoon al 50 euro, heb niet eens de tijd om het zo smerig te maken in zo’n kort tijdsbestek. En dan ook nog servicekosten van 30 euro
een van de redenen waarom ik volledig op airbnb afgeknapt ben en nu gewoon weer voor hotelkamers ga sowieso schoonmaakkosten moeten betalen EN de accomodatie bezemschoon moeten achterlaten, joe joeeee.
Dat lijstje met klusjes om te doen voor je weggaat, joeee alsof je er niet voor betaalt
En dat tijdens je vakantie
Maar die schoonmaakkosten worden toch door de hosts ingesteld?
En dat lijstje wat je moet doen verschilt gelukkig per keer maar ik heb ook zo vaak dat ik het niet doe en dan krijg je alsnog een goede review :’)
Laatst verbleef ik ergens dat niet via Airbnb was maar we moesten echt alle bedden afhalen en wassen en dan ophangen. Zo onhandig en ook goor want we gebruikten het kortste programma omdat we weg wilden.