Een 0 erachter
Liet het bewust weg om eventuele reacties als “hoezo dat kun je toch wel betalen voor een vriendin?” te voorkomen
Een 0 erachter
Liet het bewust weg om eventuele reacties als “hoezo dat kun je toch wel betalen voor een vriendin?” te voorkomen
Haha het was typisch iets voor dit forum geweest als het bedrag dan 15 euro blijkt te zijn, maar 150 euro is echt heel erg veel geld voor één dag. Als ik de trouwende vriendin was geweest, was ik heel teleurgesteld geweest in de organiserende vriendinnen, zonde hoor
Pfff. Ik ken mn vriendinnen gelukkig goed genoeg om te weten dat ze dit nooit van de ander zouden verwachten maar ik zou nu zeker niet gaan. Wat een attitude vd organisatie
Ik heb een keer een vrijgezellenfeest georganiseerd en schrok me ook rot hoeveel alles kost. Beetje een uitje plus uit eten en je zat zó op de 100 euro pp.
Ik snap inmiddels dus wel hoe je op zulke bedragen uit kan komen, maar snap ook heel goed dat niet iedereen dat wil of kan.
Haha ja mensen hebben al gauw een obsessie met in een dorp wonen omdat dat goedkoper zou zijn. Ik woon in een relatief grote stad (geen Randstad) en de appartementen/kleine woniningen in omliggende dorpen zijn even duur of duurder als vergelijkbare woniningen hier. Iedereen met “mijn” budget vist in dezelfde vijver. Tenzij je echt in een vergelegen gehucht gaat wonen, maakt het verhuizen naar een dorp volgens mij weinig uit.
Mensen die zo extreem te koop lopen met hun eerste klas reizen. Hou het binnenskamers of doe niet zo pocherig.
Bedoel je vliegtuig of ov?
Both. Eerste klas, business, whatever de benamingen allemaal zijn.
Dat je lekker zit, maar je blaas vindt het nodig om naar het toilet te gaan
Maar dan moet ik dat weer schoonmaken en ik heb geen zin in natte benen. Ik heb echt een heel zwaar leven.
Vanochtend dacht ik toen ik in de spiegel keek “” maar er is vandaag een foto van me gemaakt en ik zie er gewoon uit als een bostrol daarop
Dst het ziekenhuis nu al 2x een afspraak per brief verzet heeft
Ik kan uit ervaring zeggen dat dit heel goed wrkt en niet doorlekt. Ik was incontinent na de bevalling.
5 seconden nagedacht over wat een bost-rol in hemelsnaam zou moeten zijn voordat het kwartje viel
Ik heb zo’n enorme hekel aan de vraag: “hoe komt dat?” wanneer iets fout gaat.
Lieve schat, als ik het wist had ik het voorkomen of al opgelost.
Inlegkruisjes waarin je doorlekt(lidl). Alles gaat er gewoon dwars doorheen.
En mezelf die het pak desondanks op maakt
De laatste update van de bibliotheek app. Je mag nu nog maar 1 tijdschrift per week lenen
Dat mijn sollicitatgesprek niet ging zoals ik gehoopt had en ik nu super nerveus wacht op het telefoontje van vandaag.
Er staan er weer een paar op!
En dit keer is het me wel gelukt