Ik zie (nog) nergens een lijstje met wat ik moet doen, moest alleen 50 euro betalen en dacht echt wtf. Vind het logischer om die prijs afhankelijk van de tijdsduur te maken maargoed. Is alweer even geleden dat ik bij Airbnb heb geboekt
Niet in een b&b want daar hoef je meestal ook weinig te doen, maar het was een vakantiehuisje. Ik vond het ook belachelijk. Ik vind het echt niet erg om mijn troep op te ruimen en eventueel het bed af te halen, dat doe ik een hotel ook, maar ik wil verder echt niet bezig met het huishouden. Het was ook echt geen goedkoop huisje.
Ik vraag me dan eigenlijk af wat de hosts zelf deden, want ik kan me herinneren dat mijn moeder nog ging stofzuigen, maar dat kan ook uit eigen initiatief zijn geweest :’)
Ik heb dit trouwens ook alleen in Nederland meegemaakt, nog nooit in het buitenland.
Klinkt wel als nederlanders, geld vragen aan de schoonmakers ipv geven
Ik heb er ook eentje kunnen pre-orderen!
@Nescio de blote noot heeft alleen maar een vettig laagje achtergelaten helaas moest wel lachen van blote noot dus dat maakte het toch wel iets beter…
Dat ik iemand hier op heterdaad betrap op het niet opruimen van hondenkak en ik de ballen niet heb om er iets van te zeggen om me vervolgens te ergeren aan de hondenkak én mijn eigen lafheid
Nou kan me heel goed voorstellen dat je hier vroegtijdig mee gestopt bent. Stond dit ook aangegeven in de voorwaarden? Wat een rare gang van zaken joh.
Mezelf. Ik heb een pijntje dus kan mn creatieve hobbies niet uitvoeren, op de switch lijkt me ook niet slim dus nu verveel ik me al de hele dag.
Hopelijk is t morgen over anders wordt t een zeer lang weekend.
Wauw ik zou van ellende gaan snacken ofzo, zeker niet sporten.
Nou vol zit ik nooit!
Je hebt me geinfluenced, ik heb sushi besteld als snack terwijl ik ook gewoon avondeten heb gehad. Heb honger
Ik ben ook al een uur aan het wachten op m’n sushi volgende keer ga ik gewoon weer afhalen ipv laten bezorgen.
Haha die van mij inmiddels ook! Na 70 minuten.
Ik reed dus blijkbaar op deze banden nu snap ik waarom ik altijd weggleed in de parkeergarage.
Twee nieuwe banden moeten kopen. Zonde van het geld, auto is net uit de lease. Had er wat eerder naar moeten kijken
Ik kwam een paar dagen terug tot dezelfde ontdekking, maar dan bij mijn fiets (gelukkig niet zo duur).
Je deed toch een keramiek cursus? Alles zit onder de klei nadat je gedraaid hebt, dus het lijkt mij eigenlijk meer dan logisch dat je als groep de boel opruimt. Dat maakt ook dat de kosten voor zo’n cursus betaalbaar(der) blijven. Het zou anders zijn als je een cursus tekenen deed waarbij alles schoon blijft in principe.
ik kreeg net een melding van een bericht over dat m’n tentamencijfer online zou staan (geen tijdstip ook, 20u op een vrijdagavond), maar het staat er nog helemaal niet in en nu heb ik zo’n irritant semi-gespannen gevoel om niks
Wow tot op dat gekke stofje
Nooit een apk gehad? Hoe kan dit?
Nee geen apk gehad, is een nieuwere auto. En geen idee hoe het kan en hoe ik daar mee heb kunnen rijden in de sneeuw
Ik heb wel eens apk gehad en toch zulke banden gehad. Stond ik met een klapband en vreselijke banden, zoals mn vader zei. Moest meteen de andere achterband ooklaten vervangen van hem.