Ik reed dus blijkbaar op deze banden nu snap ik waarom ik altijd weggleed in de parkeergarage.
Twee nieuwe banden moeten kopen. Zonde van het geld, auto is net uit de lease. Had er wat eerder naar moeten kijken
Ik reed dus blijkbaar op deze banden nu snap ik waarom ik altijd weggleed in de parkeergarage.
Twee nieuwe banden moeten kopen. Zonde van het geld, auto is net uit de lease. Had er wat eerder naar moeten kijken
Ik kwam een paar dagen terug tot dezelfde ontdekking, maar dan bij mijn fiets (gelukkig niet zo duur).
Je deed toch een keramiek cursus? Alles zit onder de klei nadat je gedraaid hebt, dus het lijkt mij eigenlijk meer dan logisch dat je als groep de boel opruimt. Dat maakt ook dat de kosten voor zoān cursus betaalbaar(der) blijven. Het zou anders zijn als je een cursus tekenen deed waarbij alles schoon blijft in principe.
ik kreeg net een melding van een bericht over dat mān tentamencijfer online zou staan (geen tijdstip ook, 20u op een vrijdagavond), maar het staat er nog helemaal niet in en nu heb ik zoān irritant semi-gespannen gevoel om niks
Wow tot op dat gekke stofje
Nooit een apk gehad? Hoe kan dit?
Nee geen apk gehad, is een nieuwere auto. En geen idee hoe het kan en hoe ik daar mee heb kunnen rijden in de sneeuw
Ik heb wel eens apk gehad en toch zulke banden gehad. Stond ik met een klapband en vreselijke banden, zoals mn vader zei. Moest meteen de andere achterband ooklaten vervangen van hem.
Ja, maar ik vind het apart dat je ook de troep van de vorige groep moet opruimen. En drie kwartier vind ik abnormaal lang
Ik lees hier vaker dat mensen zich irriteren aan babyshowers enzo, fair enough. Maaaar in Duitsland (iig de regio waar mān partner vandaan komt) is het een ding dat heel kort nadat de vrouw bevallen is, volgende dag of zelfs zelfde dag, de vader al zijn vrienden thuis uitnodigt om te gaan drinken.
Vind het echt zoān domme traditie en irriteer me elke keer weer als ik er over hoor.
Ja dit. Weet ook niet waar je zoān cursus doet, maar ik ben zelf gewend dat je in een kwartier echt wel klaar bent als iedereen even aanpakt. Echt bizar om dan heel lang op de wc te gaan zittenš
Ik ben ongesteld en heb per ongeluk de verkeerde chocolade gekocht
ja waar ik woon is dit ook, het liefst nog dezelfde avond de man mag sowieso niet in het ziekenhuis blijven na de bevalling, dus gaat thuis zuipen met zān vrienden. echt zo bizar?! ik zou dat dus echt niet pikken he
Dat was in Tsjechiƫ ook, helemaal losgaan in een bar en ik zat de hele tijd aan de net bevallen vrouw te denken. Ging die kerel haar nog facetimen.
Woon je in Duitsland? Ik hoopte dat het een regionaal iets zou zijn. Het laatste geval waar ik over heb gehoord was ook de zelfde avond nog! Terwijl de vrouw in het ziekenhuis lag bij te komen van een operatie na de bevalling. Maar ik weet ook dat er mannen zijn die dit deden terwijl de vrouw en baby al thuis waren.
Oh ja dat heb ik in BelgiĆ« ook al gehoord bij mijn vriend. Ze noemen dat hier āhet scheel eraf drinkenā
Ik zal nooit vergeten dat, toen wij onze pup gingen halen, nog iemand een pup op kwam halen voor zān vrouw āwant die was net bevallenā. Ja tof een baby en een pup tegelijk.
Haha jaaa die van mij is dat van huis uit ook gewend, gelukkig is ie inmiddels behoorlijk vernederlandst maar mijn zwager heeft het wel gedaan
Ik ken dat alleen voor de vrouw zelf. En dan een paar weken/maanden na de bevalling als ze weer helemaal hersteld is (betere traditie wat mij betreft)
Waarom moet die arme baby dan ook oprotten?