Je kunt ook talkpoeder of maizena gebruiken
Mits je blond bent denk ik?
Ja dan is het wel makkelijker in gebruik. Ik heb met bruin haar ook talkpoeder gebruikt, kun je eventueel mengen met wat cacao maar als je dan door je haar gaat krijg je vieze nagels.
en als je het op doet voor je gaat slapen kan het wel het vet opnemen maar is de ergste witte waas weg
Heb ik allebei ook niet in huis
Heb net nog wel mn gezichtspoeder geprobeerd haha. Tbh als het maar een klein beetje vettig zou zijn zou dat nog best werken denk ik, maar nu is mn haar echt te ver heen
Mijn vriend en ik zijn een weekendje weg naar Amsterdam en ik weet meteen weer waarom we thuis vaak apart slapen: wat maakt die gast een lawaai als ie slaapt met dat gesnurk van hem. Doe sowieso al bijna geen oog dicht omdat het echt warm is op de kamer, maar dat gesnurk naast me helpt ook niet om in slaap te komen.
Het erge is: ik heb oordopjes altijd in. Zonder doe ik helemaal geen oog dicht. En radiatoren staan uit, maar blijft warm. Inmiddels snurkt hij nu niet meer maar heb nu een soort Darth Vader naast me qua geluid.
Oh zo’n koortsslaap is ook altijd vreselijk. Hopelijk knap je snel op!
Ben helemaal lek geprikt door een steekvlieg, in maart
Mensen die je ophypen en daarna hun afspraken niet nakomen. Zowel vrienden als collegas, dat we helemaal plannen gaan maken om een weekendje naar een huisje te gaan en iedereen jjaaaa moeten we doen. En dan ga ik dat weekend vrij houden, zoeken naar huisjes in Nederland, en als ik erop terugkom dan dat ze niet meer zo enthousiast zijn en eigenlijk toch niet willen/kunnen.
Mensen die van een hard gekookt ei houden. Waarom zou je zo zijn? Krijg daar van die nederlandse slaatje gevoelens bij.
Zo herkenbaar ik heb aankomende week een etentje met collega’s zoveel zin in, nu komen de eerste afzeggingen al binnen maakt mij echt kwaad. Kan uiteraard iets tussen komen uitzonderingen heb je altijd maar dit zijn vooral collega’s die gewoon uit gemak afzeggen denk ik.
Ja echt, vooral het geen zin hebben kan ik niet tegen. Vind het een hele egocentrische reden, het lijkt ook veel makkelijker te gaan.
Ja en terwijl er wel allemaal moeite in wordt gestopt om alles te regelen. Het zijn vaak ook altijd dezelfde mensen die afzeggen, zo egoistisch vind ik dat.
Nou dit ja. Er zit zo’n groot verschil tussen (half)zacht gekookt ei en hard gekookt ei. Echt een halve trauma aan overgehouden aan de blauwe/groene keiharde eieren bij het goedkope Ikea ontbijt
Dit doet me gelijk denken aan het paasontbijt vroeger op de basisschool
Super makkelijke gezonde maaltijd die je mee kan nemen en binnen 5 seconde op hebt. Ik eet iedere ochtend 3 eieren op mn werk
Aah jaa zo vies! Een hardgekookt ei wat dan de avond van te voren was gemaakt. Helemaal blauw/groen. Doet me denken aan die keer dat ik bij de supermarkt altijd stiekem van die zakjes suiker bij het koffieapparaat wegnam en het dan ‘op at’ In die periode kreeg ik dus ook op school zo’n vies ei en zat er een zakje ‘suiker’ bij, dacht ik. Met veel moeite had ik dat ei weggewerkt en keek al helemaal uit naar dat zakje suiker. Goot zo dat ding leeg in mijn mond, was het natuurlijk zout
Gekookte eitjes zijn echt mijn favo pre-workout snack of als ik 's ochtends terrorvroeg moet werken maar nog niet volledig wil ontbijten. Goedkoop, vullend en goede voedingstoffen.
Snap echt niet hoe je je kan ergeren aan eetgewoonten van anderen. Ze smeren het toch niet in je gezicht?
Ik weet niet wat jij goedkoop vindt, maar ik vind €4 best wat geld, of heb jij ergens een goedkoop adresje?
Of in salades en belegde broodjes bij de ah to go etc. Ik begrijp dat je daar niet een zacht gekookt ei op kan doen. Maar het is zo smakeloos, droog en helemaal kut. Laat het dan gewoon weg.
Ja dit is medium toch? Ik heb ze liever ietsssss zachter maar dit is ook wel lekker.