Waar erger je je aan? #15

Wow ik zei dit gister nog tegen mijn vriend. Sinds ik covid heb gehad 6 maanden geleden ben ik elke maand echt goed ziek geweest. Elk virus pak ik op. Van buikgriep tot verkouden echt ik heb alles gehad. Zo frustrerend…

5 likes

Ik zit in een trein die al zeker 22 min stilstaat en de enige info die we krijgen is dat we stilstaan. Joh

4 likes

Ik heb hier ook last van? :s
Ga nu ook proberen mijn temperatuur bij te houden. Wel vervelend want ik wil me gewoon ok voelen maar lig nu ook weer als een slappe vaatdoek op bed.

4 likes

Mensen die hun restafval dumpen in andermans PMD-bak. Aangezien je voor het legen van restafval moet betalen, haalt dit de meest asociale kant van de mens naar boven.

5 likes

Bedankt voor het delen! Ik heb blijkbaar echt onder een steen geleefd :smiling_face_with_tear:

3 likes

Wel beetje krom tho want ze zegt dat ze het wel wil spelen maar dat streamen een ander verhaal is en uiteindelijk is ze het nu alsnog aan het streamen.

1 like

Eens, volg haar verder niet dan vind ik het helemaal lame dat ze het nu wel zelf streamt. Ik kwam vandaag ook dit tegen en dacht wederom waaaaaaaarom wil je hier aan meedoen

3 likes

Ik ging een vers kaasbroodje halen op de markt maar toen ik thuis was bleek er een hard wit broodje in het zakje te zitten :broken_heart:

Door jouw post was ik geïnspireerd en ging ik naar de Albert Heijn om daar een vieze scholier te zien die met z’n handen in de bak met kaasbroodjes zat en dat vond ik zo goor dat ik nu met niks naar huis ben gegaan :face_vomiting:

3 likes

Wat een verdriet

Wow wat veel!
Dit is wel per gemeente verschillend, bij ons moet je een bankafschrift van de voorgaande maand meesturen en that’s it

1 like

Erg herkenbaar

5 likes

Ik heb net een uur buiten gewandeld en onderweg ook meteen boodschappen gedaan. Ben ik het meest cruciale ingredient voor vanavond vergeten :disappointed_relieved::disappointed_relieved: moet ik dadelijk weer terug… wat een ellende.

5 likes

Zei er iemand thui….

10 likes

Hahahaha :joy::joy: nee kan echt niet. Moet echt een beetje een gezonde maaltijd maken voor mn kind dadelijk. Maar ze zal het vega gehakt vast niet missen, heb ik besloten.

3 likes

Dit is mij laatst ook gebeurd en ik snap het niet. Van die lamswollen wanten die je niet kan wassen. Lijkt me zo smerig om die van een vreemde te dragen?

1 like

Dat m’n man en ik zo slecht zijn in boodschappen doen. Gisteren avond was hij nog gegaan, kwam er vandaag achter dat er een paar dingen misten dus ik ben vandaag geweest. Maar nu kom ik er achter dat er weer andere dingen bijna op zijn dus nu moeten we morgen of vrijdag sowieso weer :triumph:

Aan Thierry Baudet op TikTok. Hij maakt ineens fitness video’s daar met pre workout en benchen enzo. Hij heeft tijdens de lockdowns al veel te veel fitness influencers aan zijn kant gekregen en nu worden dat er natuurlijk nog veel meer omdat de dit helemaal leuk vinden :sob:

7 likes

Die stomme stapel kleren naast mn bed die wel gedragen zijn, maar te schoon voor de was… zal me niets verbazen als er kledingstukken al een half jaar in liggen😭

8 likes

Dan zou ik zeggen dat ze niet meer te schoon zijn voor de was inmiddels.

22 likes