Waar erger je je aan? #15

Wtf, het is 23:55 en ik hoor gewoon iemand boren, grrrrr

Hier kwam ik een tijd geleden ook achter, echt jammer. Blijkbaar zaten er in de oude formule echte plantenextracten en dat is nu vervangen met (vieze) aroma. :smiling_face_with_tear:

1 like

Aan mezelf en de hoeveelheid waterflessen die ik aanschaf. Wtf ik lijk wel verslaafd. Eerst kocht ik mooie chilly flessen. Daar heb ik er nu 6 van. Zo onnodig! Vervolgens wat van action, wat meuk is. Wat van primark, die verrassend goed zijn. En dan Hema, sportwinkels etc. etc. Het slaat echt nergens op, het is zo random.

7 likes

Hoeveel waterflessen heb je dan nu?

5 likes

Oh dat weet ik niet eens uit mn hoofd :grimacing: ik heb ook van die glazen waterflessen enzo. Ik denk dat ik op zo’n 35 uit kom. :face_in_clouds:

10 likes

Ik vind het zoooo irritant dat die ene acteur steeds op tiktok voorbij komt. Naam weet ik (gelukkig) niet. Interviews, memes, alles.

Het gaat om deze pipo:

Echt bok the fuck op uit mn algoritme!

17 likes

Dit is een AI foto toch? Ziet er zo nep uit!

2 likes

Weet ik niet. Maar die dude bestaat wel.

Dadalorian

8 likes

Dat ze ineens vakantiehuisjes willen gaan bouwen in de natuur hier. Waar slaat dat op. Laat lekker die natuur met rust daar of zet er op z’n minst sociale huurwoningen neer.

7 likes

Zover het hier natuur is, is verdorie al te druk hier. Wat een stom plan

4 likes

Ja precies. Snap ook echt het idee van die huisjes niet want er is hier niet echt veel toeristisch te doen, maar het is ook niet alsof je midden in de natuur zit en dan niemand tegen gaat komen qua mensen. Dus ik zou niet weten wie er op die huisjes zit te wachten.

1 like

Oh dat zou ik oprecht wel willen doen! Alleen een gebruikte waterfles opsturen voel ik me niet zo relaxed bij lol. Die sportbidons vind ik lelijk haha. Daar heb ik er ook veel van in huis maar koop ik nooit(zijn niet van mij). Ik koop die waterflessen omdat ik het leuke kleurtjes enzo vind hebben en dan denk. Yeeep, deze heb ik echt nodig, en dan verzin ik zelf wel een reden waarom. Maar als het puur om praktisch gaat vind ik die 750ml fliptop waterbottle het fijnst.

4 likes

:sob:

4 likes

Ja er is een petitie opgezet en die werd al gedeeld op social media door lokale partijen uit de gemeenteraad. En gelukkig al veel mensen die hem ondertekend hebben!

2 likes

Nope een still uit de film The Unbearable Weight of Massive Talent op Prime, is een heel erg over the top comedy over nicholas cage, wel een aanrader

@FredPaillet hij heet Pedro en is overal idd, the last of us, mandelorian en vast nog meer

4 likes

Oh brrrrr ben zo klaar met Pedro! :no_mouth:

7 likes

Ik heb hooikoorts waardoor mijn keel pijnlijk en opgezwollen aanvoelt. Hierdoor twijfel ik de hele tijd of ik stiekem niet verkouden ben of een keelontsteking heb

1 like

ik ken hem alleen maar van die - voor mij - veel te gruwelijke scene in game of thrones waar zn ogen uit zn hoofd geduwd worden x_x

8 likes

Iedereen is helemaal fan. Maar ik vind het zon hobbit.

3 likes