Uiteindelijk kregen wij altijd van de opvang een overzicht met wat en waar we alles in moesten vullen. Echt top!
Er is zoân tiktok waar hij zegt dat iemand vond dat hij leek op: âOrlando Bloom if he was hit in the face with a shovel.â
Omg daddy
En dit is waarom ik dacht dat die foto niet echt kon zijn
Ik gebruik de kinderopvangtoeslagapp en die vind ik eigenlijk wel makkelijk en duidelijk werken, heb je die al geprobeerd?
Jaaa⊠kinderopvangtoeslag is drama. Ik kreeg afgelopen maand ineens een hoger bedrag? En nergens is dat bedrag terug te vinden. En ik heb inmiddels de nodige ervaring met de KOT (privé en werkgerelateerd).
Maar dat bedrag is niet terug te vinden, ook niet in maandbedragen overzicht. Voor aankomende maand is het weer het âoudeâ bedrag.
Aan alle ouders die allerlei random petities tegen de lentekriebels gaan delen in klassenapps. Kinderen moeten âonschuldig kunnen blijvenâ. Nee zeg, stel je voor dat ze weerbaar worden en hun grenzen leren aangeven.
Mijn wasmachine die 4 jaar oud is en zojuist het leven heeft gegeven
Ik ben nu 4 dagen ziek en erger me aan heel veel momenteel, vooral aan mezelf.
En dat ik net een mail krijg van een middelbare school ergens aan de andere kant van Nederland met het verzoek of ik uit kan leggen waarom Jayson niet bij huiswerkklas was en hij zijn plenda (?) zo vaak vergeet. Sorry, Jayson, youâre on your own
Ik vind dit zo bizar, een vriendin van me is kleuterjuf en daar mag die week niet meer in de vorm zoals ze hem had bedacht door ouders die er tegen waren. Nu moet het met omfloerst taalgebruik en zij vraagt zich ook af of die kinderen dat gaan begrijpen
Is toch niet dat je die kinderen over anaalkralen en fisting dingen leert
De âwie???â comments op Facebook als er een post over bekende Nederlander(s) wordt geplaatst.
Maar dit! Laten we het vooral over voorbipsen en je onderkantje blijven hebben.
Ik dacht echt oprecht âwat is er met Ashton Kutcher gebeurt?â maar het is hem niet.
Dat mag de garage dan wel gratis fixen nu!
Gelukkig hebben wij nog geen klachten over lentekriebels. Vind het wel een vervelend thema, we hebben zoveel leeftijden in 1 groep dat afstemmen op leeftijd moeilijk is. Heb wel echte teksten gebruikt met alle woorden, maar op een normale/biologische manier gewoon. Maar ja werd wel 9102 x gelachen bij bepaalde woorden, en ook na het uitspreken en lachen en daarna klaar⊠was het nog niet klaar. Maar goed, snap het aan de andere kant ook wel.
Even een late ergernis maar er zaten vorige week twee Karens bij holland zingt hazes. Er waren wat nummers waarbij mensen gingen staan (op verzoek van jeroen van der boom) en toen ging ze de personen voor hun aantikken dat ze moesten zitten. Nouja eerst had ik nog zoiets van och, misschien kunnen ze niet staan en vond ik het wel sneu. Maar ze waren de hele avond aan het facebooken?? Ook als die meiden niet stonden. Ze waren letterlijk alleen maar bezig met hun facebook live ipv het moment. Zo irritant hahaha
Edit : zelf ga ik eigenlijk alleen maar staan als de lui achter me staan.
Wettelijke garantie is in Nederland een beetje een vaag begrip (aka het is er niet), ofja sowieso altijd 2 jaar, maar daarboven âzo lang je mag verwachtenâ van een âdeugdelijk productâ dat het naar behoren werkt.
Hahaha idd. Stop trying to make Pedro happen, Itâs not going to happen.
Niet relevant maar een tijdje terug was dit gebeurd met Ashton Kutcher
Maar hij heeft die implants er volgens mij weer uitgehaald