Waar erger je je aan? #15

Ik ben al de hele middag chagrijnig omdat ik vandaag een overleg had met broodjes en ik geen tweede broodje meer kon bemachtigen omdat alle andere aanwezigen die broodjes hebben geinhaleerd :rage:

11 likes

Zo kut is dat! Ook mega-irritant: bij ons gaan ze als er lunch geregeld is uit van twee broodjes p.p. (en bijv. iets van fruit of sla erbij ofzo), en dan zijn er altijd van die Jeroenen die meteen op dat buffet afstormen om 4 broodjes op hun bord te laden. De rest wil ook graag lunchen stelletje gieren

9 likes

Ja ik denk dat dat hier ook zo was (dus dat er gieren zijn geweest met drie/vier broodjes) :angry:

2 likes

Het zijn ook altijd mannen die dat doen, echt typisch

4 likes

Ugh net zo irritant als alle carnivoren die denken eens lekker bewust te gaan doen, waardoor de vega broodjes binnen 3 seconden op zijn.

10 likes

vind dat toch echt eerder een probleem van het bedrijf/cateraar die de broodjes verzorgt

juist een goede zaak dat zij toch een bewuste(re) keuze proberen te maken

(((snap dat het vervelend is, vaak ook in deze positie geweest, maar erger me dan niet aan die personen haha)))

1 like

Ja dit, en mensen die speciale dieetwensen gaan opgeven voor dingen die ze gewoon niet lusten :clown_face:

1 like

Hoerenkut DHL. Ik zit hier vanaf 17:00 te wachten op een pakket. Ik kreeg een tijdzone van 2 uur, speciaal gekozen voor snelle levering, ZONDER ETEN IN HUIS, nog geschat met die robot waar het blijft, de hele tijd mijn deurbel in de gaten aan het houden. Krijg ik nu de melding dat ‘we’ elkaar hebben gemist.
Nee vriend jij bent te lui om je ronde af te maken en dat pakket bij mij te leveren.
En sinds wanneer werkt zalando met DHL geef gewoon good old PostNL tetug

5 likes

Ik kan je ergernis echt wel begrijpen maar die mensen werken onder zo’n zieke hoge werkdruk voor echt een veel te laag loon, dat in je achterhoofd houdend hoop ik dat je het toch een beetje kunt relativeren en verder wil kijken dan je boosheid op de bezorger.

24 likes

Ja weet ik maar boos zijn op iemand die je niet kent is makkelijker dan relativeren dat die mensen onder hoge werkdruk moeten werken. Soms neemt dat even de overhand.

@Shadina ik denk dat het beleid is, het komt echt vaker voor dhl 2x naar mijn huis moet rijden al snap ik er echt niks van want nu is mijn pakket wel in een busje geladen, moeten ze dat nu weer ergens nu naartoe brengen, om het morgen opnieuw te proberen

1 like

Maakt dat uit? Het gaat er om dat ik 4 uur op een pakket wacht voordat ik een bericht krijg dat ze het morgen komen brengen. O en dat ze doen alsof ik niet thuis was, vind ik ook vrij vervelend
En ja het is voor mij iets belangrijks

4 likes

Ik snap ook nooit iets van DHL, ik kan 3 verschillende DHL bezorgers in de straat zien en dan komt “de mijne” morgen. Altijd andere bezorgers en tijden, het lijkt altijd zo onpraktisch ingedeeld ofzo.

weet niet precies wat me er zo aan irriteert MAAR ik vind inzamelingsacties waar je iets fysieks doet en daarvoor verwacht dat mensen geld doneren aan een goed doel zo stom???

cringe er zo hard van als mensen vragen of ik geld wil dineren omdat ze een paar kilometer gaan fietsen oid

27 likes

JA omg laatst ook sponsorloop, ja 50 cent per ronde, hoeveel rondes sponsort u? Ik vroeg waar de rondes dan waren, want ja klein dorp. “Rondom de school”. Daaaag de school is 4 klassen, daar ren ik zelfs 100 rondes omheen zo klein is het. 2.50 kun je krijgen meer niet.

Nu ik terugdenk, de kinderen hebben echt veel gerend, laagste was 14 geloof ik en dat was een 5-jarige

3 likes

hahaha van kinderen kan ik het nog wel hebben maar bij volwassen vind ik het echt erg

koop dan ff een broek minder en doneer zelf een leuk bedrag zodat je mij niet op elk social media kanaal hoeft te spammen

3 likes

Had vannacht een hete droom over een hete man maar nu krijg ik niet bedacht wie dat was? Denk dat het iemand was die ik vaag privé ken. Heeeel vermoeiend dit; ik wil hem googelen. :angry:

6 likes

Misschien was het gewoon je droomman

6 likes

Dit vind ik wel weer een Gierige Actie.

4 likes

Dat ik straks een yogales wil volgen, maar er is alleen maar pilates. :neutral_face:

1 like

Oké zal ik jou de volgende keer opgeven als sponsor.