Waar erger je je aan? #15

Jawel bij mij wel

Enige reden dat ik die serie heb kunnen overleven was die sexy helm

7 likes

Potsiedorie Kikkertje, hij houdt van Paddington 2 dus niet zo gemeen doen

1 like

Heb jij crack gerookt vanavond ofzo

28 likes

Mijn gehoest
En mijn vriend die er wel doorheen slaapt en in mijn nek ligt te ademen. Ik wil ook slapen

3 likes

5 likes

Ik ben al 3 uur wakker en loop nog steeds met een slaapkreukel in m’n gezicht (ondanks satijnen kussensloop). Vroeger plopten die kreukels gewoon binnen een half uur terug.

2 likes

It is already happening :woman_shrugging:t3:

(wat mij betreft mag het trouwens ook zo blijven, more Pedro is more better :smiling_face_with_three_hearts:)

6 likes

Paprika is happening

3 likes

Ja, al heel lang. En dat ik het niet lust verandert daar niks aan :woman_shrugging:t3:

1 like

De verwarming in de tram staat op standje sauna :sob: terwijl het buiten gewoon heerlijk weer is.

5 likes

Ik ben al de hele middag chagrijnig omdat ik vandaag een overleg had met broodjes en ik geen tweede broodje meer kon bemachtigen omdat alle andere aanwezigen die broodjes hebben geinhaleerd :rage:

11 likes

Zo kut is dat! Ook mega-irritant: bij ons gaan ze als er lunch geregeld is uit van twee broodjes p.p. (en bijv. iets van fruit of sla erbij ofzo), en dan zijn er altijd van die Jeroenen die meteen op dat buffet afstormen om 4 broodjes op hun bord te laden. De rest wil ook graag lunchen stelletje gieren

9 likes

Ja ik denk dat dat hier ook zo was (dus dat er gieren zijn geweest met drie/vier broodjes) :angry:

2 likes

Het zijn ook altijd mannen die dat doen, echt typisch

4 likes

Ugh net zo irritant als alle carnivoren die denken eens lekker bewust te gaan doen, waardoor de vega broodjes binnen 3 seconden op zijn.

10 likes

vind dat toch echt eerder een probleem van het bedrijf/cateraar die de broodjes verzorgt

juist een goede zaak dat zij toch een bewuste(re) keuze proberen te maken

(((snap dat het vervelend is, vaak ook in deze positie geweest, maar erger me dan niet aan die personen haha)))

1 like

Ja dit, en mensen die speciale dieetwensen gaan opgeven voor dingen die ze gewoon niet lusten :clown_face:

1 like

Godverdomme. Heeft mijn vriend gisteren mijn halve vieslekkere Mona Dame Blanche weggegooid dat ik net verder op wilde eten :rage::rage:

3 likes

Hoerenkut DHL. Ik zit hier vanaf 17:00 te wachten op een pakket. Ik kreeg een tijdzone van 2 uur, speciaal gekozen voor snelle levering, ZONDER ETEN IN HUIS, nog geschat met die robot waar het blijft, de hele tijd mijn deurbel in de gaten aan het houden. Krijg ik nu de melding dat ‘we’ elkaar hebben gemist.
Nee vriend jij bent te lui om je ronde af te maken en dat pakket bij mij te leveren.
En sinds wanneer werkt zalando met DHL geef gewoon good old PostNL tetug

5 likes

Ik kan je ergernis echt wel begrijpen maar die mensen werken onder zo’n zieke hoge werkdruk voor echt een veel te laag loon, dat in je achterhoofd houdend hoop ik dat je het toch een beetje kunt relativeren en verder wil kijken dan je boosheid op de bezorger.

24 likes