Heb je het al geprobeerd om liggend de oogdruppels in te doen?
Welke was het?
Er zou om half 3 iemand van een klusjesdienst langskomen voor een herstelling in huis maar hij is niet komen opdagen. Weer overuren kwijt die ik gebruikt had om op tijd thuis te zijn. Ik zal nog even wachten om hem te WhatsAppen want wie weet komt hij net dan aan
Het irritantste vind ik dat als mijn vriend mensen regelt die iets aan het huis komen doen, hij ALTIJD geluk heeft dat die mensen zich mooi aan het afgesproken uur/dag houden en bij mij is het altijd gedoe.
Niemand heeft dus loon gekregen van ons werk (zit bij de ING, dus storing) en er is ook gewoon niets gecommuniceerd hierover. Ik wil morgen shoppen. 🥹
Zou het niet gewoon nog komen? Ik krijg standaard de 26ste loon en zelfs op zondag wordt dat gewoon overgemaakt.
De storing zit bij ING zelf. Grote kans dat de betaling in de lucht hangt. Kan het bedrijf ook niets aan doen.
Huh ik heb ING vandaag echt heel vaak gebruikt en ook mijn salaris ontvangen gewoon?
iets overmaken in de bankieren app lukte een paar uur niet, maar de rest werkte volgens mij wel gewoon
Dat ik als verrassingssample bij de douglas een mannengeurtje heb gekregen en ik wilde iets voor mezelf haha
Ik kon niet slapen omdat mijn neus dicht zat. En ik heb een droge muil, want ademen is blijkbaar een noodzaak
Ja het is meer als het bedrijf ING heeft dan het dan niet goed overkomt.
@Strawberry Dat weet ik, maar berichtgeving naar +500 personeelsleden kan geen kwaad haha.
Dat ik een rare keelpijn heb die om de zoveel dagen terug lijkt te komen? Het is echt heel weird. Het is dan een paar dagen over, en dan begint het ineens weer uit het niets?
Een storing in het systeem van de werkgever ja, maar een storing in het systeem van 1 bank? Dat is toch aan de bank om hun klanten daarover te informeren lijkt me.
Maar ook de mensen die niet hun rekening bij de ING zitten hebben geen loon. Het is het bedrijf dat samenwerkt met de ING, niet hun medewerkers.
Nu is het voor mij niet een groot probleem (ik wil shoppen 🥹), maar anderen die verplichtingen hebben wellicht wel. Ik ben dus van mening dat ook het bedrijf hierin hun medewerkers op de hoogte moet blijven houden. De ING heeft inmiddels al gemeld dat de storing sinds gister 18:00u verholpen is. Still no moneyyyy…
Maar jullie weten dit dus allemaal al. Wat wil je dan precies horen?
Ik erger me echt kapot aan ‘voor mij is het geen probeem, maar anderen….’
Hahaha dat is inmiddels een klassieker hier. Kom op, you don’t care.
Wanneer mijn zuurverdiende centjes daadwerkelijk wel komen.
En @Lula, die opmerking is gewoon stom. Jij weet niet waar ik wel of niet om geef.
Dat weet het bedrijf waarvoor je werkt toch ook niet? Het is een storing. Snap je frustratie, maar lijkt mij echt zo’n situatie waarin niemand iets kan doen.
Tuurlijk kan een werkgever er niks aan doen, maar dan is het nog wel netjes om even een mailtje te sturen van joh er is storing, hou er rekening mee dat je salaris later komt.
Ook al is zo een storing in het nieuws, niet iedereen krijgt dat mee of leest dat bericht.
Mwa, vind dat echt gezeik als je al prima weet wat er aan de hand is. Beetje energielek om je dan te frustreren over het gebrek aan een ‘er is storing, wij weten het ook niet’ mail en als je je salaris mist ben je er snel genoeg achter.