Waar erger je je aan? #15

Hooikoorts?

4 likes

Conclusie; het ene bedrijf doet het wel, de ander niet.

Ing is aan het kutten de laatste tijd.
Fin.

3 likes

Oh, ik had het inderdaad begrepen als dat het om medewerkers met ING ging, en de medewerkers met andere banken gewoon wel hun loon al hadden. Maar alsnog eens met andere hierboven, wat helpt zo’n mailtje nog als je het toch al weet? Je werkgever kan net zomin als de bank zelf zeggen wanneer het is opgelost en wanneer je salaris dan wel precies gestort is.

Ik ben bij iemand op bezoek die de vloer aan het dweilen is en er meteen met schoenen overheen loopt.

Kan er niet bij dat er mensen zijn die zo te werk gaan.

:sweat_smile:

6 likes

Dan maak je eerst je vloer schoon en maak je hem daarna gelijk weer vies. Dat heeft niet zoveel zin haha

1 like

Daarom dweil ik gewoon niet :+1:

9 likes

Het gaat erom dat ze met hun buitenschoenen op de schone vloer lopen. Als je op pantoffels/blote voeten/sokken rondloopt is het wat anders, maar met schoenen waarmee je ook op straat hebt gelopen…

5 likes

En ze lopen altijd wanneer je net gedweild hebt! Eerst liggen ze uren maar dan gaat de dweil sensor af

8 likes

Je hoeft toch niet meteen in een hoekje te gaan staan? :sweat_smile: Ik loop achteruit met dweilen en doe het laatste stukje bij de deur zodat ik naar buiten/de gang op kan en de hele kamer gedweild is.

3 likes

Ouders die op twitter hun kinderen omschrijven als ‘die van 5’ of ‘die van 9’. Gender van je kind is idd volslagen irrelevant maar het leest zo vervelend (ik heb zelf geen Twitter maar lees het via de posts van the best social media echt elke dag zowat)

4 likes

Ik vind ‘de 5yo’ nog een stapje irritanter.

1 like

Ik kwam een keer via een Google search op een forum terecht (24baby ofzo) en daar hadden ze het de hele tijd over ML / ZL /DL.

Bleek respectievelijk manlief, zoonlief en dochterlief.

:nauseated_face:

8 likes

Proud sponsor van Leenbakker en xenos bordjes?

3 likes

Op reddit gaat het ook altijd over MIL SIL BIL PIL, en DH en LO en nog meer van dit soort afkortingen.

Mother/sister/brother/parents in law, dear husband en little one volgens mij.

Oh en FTM wat voor veel mensen female to male betekent maar op bepaalde subreddits first time mom haha. Maar hoe moeilijk is het om dit soort dingen uit te schrijven.

4 likes

En STBX (soon to be ex)

6 likes

Ik kwam eens op een subreddit over mensen wiens partner is vreemdgegaan en de afkortingen daar waren te ingewikkeld om de situaties te begrijpen.

6 likes

Ap = affair partner

3 likes

Toen ik eens DD las kreeg ik echt error, dacht cup dubbel D maar dat kon niet… bleek Darling daughter te zijn pff haha op mumsnet schrijven ze allemaal zo

5 likes

Ik krab mezelf de hele tijd open (heftige jeukaanvallen) en daardoor heb ik dan weer bloed aan mn pyjama en bed en overal korstjes en die gaan dan ook weer jeuken

Echt naar

1 like

Oh dat is zeker naar. Doe je dat vooral in je slaap of ook wanneer je wakker bent?

Over jeuk gesproken, er waren net vrienden bij ons op bezoek en die hadden de hond mee, en ik ben zo allergisch als de neten, dus ik heb overal jeuk nu. :face_with_spiral_eyes:

1 like