Waar erger je je aan? #15

Ja overdag krab ik soms gewoon een klein beetje en dan bloed het meteen. Dus ik denk snachts veel en overdag ‘normaal’ haha

2 likes

Schurft?

Of droge huid oid?

1 like

Toch wel aso om een hond mee te nemen toch, wisten ze het niet en waarom zei je er zelf niets van? Zoveel vragen

5 likes

Ja DD kan ook nog dirty delete zijn (als je je post verwijderd omdat je de comments niet aan kan)

2 likes

Mensen die van 1 uur tijdsverschil enorm van slag zijn dat het hele forum en twitter ondergespamd moet worden.

47 likes

Omdat ik de ene keer meer last heb dan een andere keer? En omdat ze van ver moeten komen? En ik erger me aan de jeuk die ik ervan krijg, terwijl ik dat nooit gehad heb, dit is iets van de laatste 2 jaar, wij hebben altijd een huis vol dieren gehad en ineens komt er een allergie om de hoek. Ik vind dat kut.

1 like

Nou als je zegt " ik ben zo allergisch als de neten " en vervolgens nemen vrienden hun hond mee snap ik er niets van. Nu je het later nuanceert snap ik het.

3 likes

Ja dat is ook echt heel irritant. Dat kun je eigenlijk alleen met een slapende new born doen zonder dat je er last van hebt

3 likes

Hahah jij bent echt een van de weinige forummers van wie ik klaagposts echt heerlijk vind, geen idee waarom

5 likes

Het gebrek aan pik in mijn leven.
Heb een scharrel die altijd appt als ik niet kan en op zondag altijd te moe is.
Ff nieuwe zoeken

17 likes

Snap ook echt niet dat je het niet meldt als je je kind meeneemt. Bij m’n vriendinnen is t altijd duidelijk of we met of zonder kinderen afspreken.

Argh… ik word al heel de ochtend platgebeld door allerlei verschillende telefoonnummers uit Nederland en buitenland.

Dat ik ongesteld ben en al drie dagen 's ochtends en 's avonds ineens knallende koppijn heb

2 likes

Project managers die sturen ‘hey hoe gaat het?’

Ben hier echt te ongezellig voor, zeg gewoon wat je van me moet.

39 likes

UGH statiegeld op blikjes. Kan er ook nog wel bij.
15 cent.

2 likes

Zo vervelend inderdaad, al die maatregelen om vuilnis op straat te verminderen en recycling te promoten

9 likes

Jaha

7 likes

Ik vind het idee goed, maar wel heel lastig in de uitvoering. Blikjes koop je vaak onderweg, en daar zijn dan weer geen inleverautomaten, en een blikje is niet hersluitbaar, dus dan zit je met zo’n plakkerige bedoening in je tas, ga je dan weer een plastic zakje eromheen doen? Of toch maar weggooien? Of je tas steeds wassen? Of je blikje omspoelen met je flesje water?

66 likes

Ik zag laatst een statiegeld automaat op een treinstation, nu alleen voor flesjes, maar misschien ook voor blikjes straks? Hopelijk komen die op meer plekken te staan.

6 likes

Om deze redenen dus dat ik het hier post. Niet omdat ik anti antistraatvuilpromotie ben. Ik kocht voorheen blikjes, omdat ik onderweg iets wilde drinken, maar geen plek had in mijn tas om een fles mee te nemen. Maar nu moeten blikjes toch meegenomen worden opdat je je statiegeld terug kan krijgen. IK gooi uiteraard blikjes netjes weg in de prullenbak. Anderen niet, dus deze maatregel. Maar de ergernis is idd alles wat jij zegt, ugh. (cc @kika )

17 likes