Waar erger je je aan? #15

Bij mij op werk hebben veel mensen een status bericht op teams en daar staat in: Don’t just say hello in the chat. See Nohello.net .
Tikkeltje passief agressief maar wel effectief gok ik haha.

Gek genoeg had ik laatst een collega met zo’n status die mij “Hello” stuurde😅

8 likes

die smaak in je mond wanneer je wakker wordt met beginnende keelontsteking :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

6 likes

Dat anderen mijn wens om mijn verjaardag niet te vieren, maar niet lijken te accepteren.

“Ja ik wil toch wel gewoon een even taartje komen eten” NEE, ik sluit me op die dag en doe de deur niet open. En nee, ik wil ook geen cadeau’s ook al “hoort dat erbij”

Laat me met rust.

16 likes

Ik moet vanavond trainen, maar eigenlijk is het te koud buiten. Nu heeft er iemand aan de coach gevraagd of het wel door gaat, maar daar komt geen reactie op. En dat vind ik zo irritant, want als ik wel moet trainen, moet ik eigenlijk nu al gaan koken en me omkleden, terwijl als het niet doorgaat, ik wat later kan gaan koken.

2 likes

Omg ja zijn dat wat oudere mensen dan? Die accepteren dat gewoon echt niet dat je zonder hun fantastische gezelschap kan die dag.
Ooit moest ik ook per se met huisgenoten (oke geen ouderen maar ja ander verhaal) per se taartje eten bij dudok, ik half in pyjama en ongewassen erheen omdat ik uit wilde slapen maar zij vroeg daarheen wilden. Alsnog wel gezellig gehad, krijg ik erna een tikkie voor mn taartje en koffie. Leeeuk!

4 likes

Ik hoorde op de radio dat 't best een beetje gedeukt mocht zijn, maar niet geplet. En de streepjescode moet leesbaar zijn.

4 likes

Aan mijn rosacea flare up die ik op dit moment alleen bij mijn neus heb. Ziet er zoveel stommer uit dan over mijn hele gezicht.

1 like

Ik ben het grotendeels met je eens. Maar papieren rietjes en lepeltjes zijn gewoon niet goed te praten.

11 likes

Nee maak je een grap ze dwingen jou om jouw bday buiten te vieren en daarna vragen ze er geld voor. Mijn god hey haha.

2 likes

Ja de rekening viel vgm duurder uit dan verwacht omdat we allemaal skere student waren maar ik wilde echt gwn uitslapen en niksen, geen echt feest en in de avond gewoon op stap (toen het bier en shotjes nog een euro waren op donderdag, dat was meer ons budget). Waren ook niet eens mn beste vrienden ofzo. Ah wellll. 11 jaar geleden inmiddels

2 likes

Ik heb dit ook ineens :cry: zo’n aardbeienneusje

Ik softbal en op het tijdstip van trainen lag de gevoelstemperatuur rond de 1 graad. En bij softbal sta je helaas vaak stil, waardoor je sneller afkoelt.

En bij een bepaalde temperatuur mogen we niet eens spelen, omdat het dan echt te gevaarlijk wordt en de kans op blessures als gebroken hand te groot wordt

3 likes

Zooo pijnlijk met die kou als je de bal aan de buitenkant van de knuppel raakt. Of als je een harde bal nét verkeerd vangt haha. Wel vroeg om weer buiten te trainen trouwens!

We waren gisteren uit eten bij een wok restaurant voor mijn broer zijn verjaardag. Nu kwam ik tegenover een vriendin van hem te zitten die continu bij alles wat ik op mijn bord had liggen zei ‘Ga je dat allemaal opeten? Waar laat je het toch?’ Echt elke keer weer. Ik was het op een gegeven moment zo zat toen ik een paar stukjes sushi op mijn bord had en weer te horen kreeg ‘Ga je dat opeten?’ dat ik eruit flapte: ‘NEE, Ik ga er alleen naar kijken en af en toe ff aan ruiken’ Echt, laat me gewoon met rust.

59 likes

Haha ja precies dat. We hebben het slaan ook maar even achterwege gelaten vandaag.

Wij gaan eigenlijk altijd al begin maart het veld op en als het weer het toelaat, spelen we in maart ook al wedstrijden.

Jeetje, wat hadden die Duitsers het dan toch zwaar de afgelopen jaren :sob:

4 likes

Terecht

Ben ongesteld en normaal borrelt mn buik dan 's nachts veel meer maar nu dus nog steeds en ik ben bang dat mensen dat straks kunnen horen en denken dat ik een ongelofelijke schijtaanval a la die scene in bridesmaids ga krijgen :dizzy_face:

1 like

Ja dat hebben de prullenbakken hier ook, aan de zijkant zit een houder waar je blikjes en flessen in kunt doen. Die worden dan weer opgehaald door mensen die het nodig hebben, vind ik altijd wel een handig systeem.
Thuis spoel ik ze even om en bewaar ze in een krat in de gangkast

2 likes

Jullie wonen toch in hetzelfde land :laughing:

2 likes