Waar erger je je aan? #15

Ja :sweat_smile: Als ik niet drink dan blijf ik verlegen en heb ik moeite om met gesprekken mee te doen, met alcohol op dan heb ik dat probleem niet, of iig in veel mindere mate. Kijk als ik met goede vriendinnen ben heb ik dat probleem natuurlijk niet, maar met mensen die je wat minder kent of als je naar de kroeg gaat wel. Daarnaast vind ik het gevoel ook gewoon fijn en ontspant het. Maargoed of andere mensen wel of niet drinken interesseert me inderdaad niet zo veel, ik ben altijd onder de indruk/jaloers als mensen zonder alcohol heel gezellig/leuk/extrovert (hoe je het ook noemen wilt) kunnen zijn.

8 likes

Hartstikke leuk, lente en vogels, maar kunnen ze niet wat later beginnen met fluiten? Werd al om vijf uur wakker van één vogel die elke 10 seconden fluitte, vlak voor het raam.

Hiervoor ga ik niet in een stad wonen :angry:

8 likes

Heb zo’n koppijn

2 likes

Haha ik checkte laatste of ik niet het raam heel ver open had laten staan. Want ik hoorde zoooveel vogelgeluiden. Echt een heel orkest en allemaal door elkaar.

1 like

Ja hier ook! En het is echt niet dat ik in een bosrijke omgeving woon. Overdag vind ik het wel leuk maar deze vogel zat echt voor het raam ofzo. En ik had al slecht geslapen dus ik was extra chagrijnig.

3 likes

Ik dacht ik maak alvast mijn avondeten voor op werk maarr nu lees ik overal op internet dat je gebakken zalm niet opnieuw kunt opwarmen :angry:. Nu stress ik dat ik straks vieze slappe zalm moet eten tijdens verbreken van mijn vasten op werk.

Ik kan echt geen 1 april grap meer zien hoor, elke instantie lijkt wel met iets “origineels” te komen

9 likes

Ik heb best vaak zalm een keer opnieuw opgewarmd en gegeten, nooit problemen gehad. Ik wist niet dat je dit beter niet kan doen. :sweat_smile:

3 likes

In magnetron gewoon?

Ja op elke manier wel eens. Magnetron, oven, pan. In de magnetron wordt het wel wat slap, maar dat is met alles in de magnetron haha.

Zou je oven of pan aanraden dan? Wil geen slappe hap :confused:

Dan zou ik idd pan of oven doen, als je die mogelijkheid hebt. Oven vind ik het beste. Maar eigenlijk eet ik zalm ook vaak koud want vind dat ook prima te eten.

2 likes

De ns en het inchecken met je pinpas. Ik heb nu al 3x gehad dat ik incheck met mijn pinpas en op plaats van bestemming ‘uitcheck’maar dat het dus eigenlijk inchecken is. Dag 20 euro

2 likes

Dan moet je even contact opnemen met de klantenservice! Kunnen ze de check in/check uit voor je aanpassen

1 like

I know. Kan pas over 6 dagen als je met je pinpas betaald.
Dus dan ben ik vast wel weer vergeten dat ik dat nog moet doen.

Ah meeen, krijg ik nou geen gratis dagboek met het FF logo er op?

3 likes

WTF sommige mensen sporen echt niet??

Echt belachelijk en harteloos! :tired_face:

Had gisteren dezelfde verbazing bij een artikel over een heel jong iemand die dementie kreeg (uiteraard niet vergelijkbaar met jouw situatie). In het artikel stond duidelijk dat het ergens in 2016 was gediagnosticeerd. En toch reacties eronder met de strekking “dat krijg je er nou van”. Daar werd op gereageerd met de datum, maar nee de beste man bleef bij zijn standpunt. Hoe dan
 hoe kan je je gelijk willen halen in iemand anders leed?

2 likes

Echt heel erg dat een groep mensen dus blijkbaar niet meer respectvol stil kan staan bij een overlijden zonder daar een discussie van te maken over vaccins of andere (kwetsende) shit. Echt zo respectloos. Ik kan me al niet voorstellen wat je als nabestaande moet doormaken, maar dat je dus nu ook nog hiermee moet dealen. Echt zo harteloos en onvoorstelbaar.

3 likes

Mijn ex doet dit soort dingen, zieke gestoorde shit in zijn hoofd. Eerst was het enkel een leugenaar en oplichter maar gewoon normaal tegenover artsen etc. Maar nadat covid begon draaide hij helemaal door, ineens waren alle artsen, ziekenhuizen etc en Hugo de Jonge ook haha gewoon moordmachines in zijn ogen. En helemaal andere mensen wijs proberen te maken dat dat écht zo is. En afscheid nemen van mij toen ik mijn eerste vaccin nam omdat hij dacht dat ik op de ic zou terechtkomen en hem nooit meer zou zien. Gaat ook alleen om met mensen met dit soort gedachten en ze zitten 24/7 online. Echt hersenloze monsters die anderen zo lastig vallen met hun waanideeën.

5 likes