Gebied dan
Haha nee maar ok, zou best kunnen dat dit een Scandinavisch ding is. Vond het in ieder geval heel handig toen ik hier kwam wonen en een oplossing van het âzonde om weg te gooien want statiegeldâ-probleem
Geen plankjes hier, maar idd âPfandsammlerâ (statiegeldverzamelaars) die flesjes en blikjes verzamelen en inleveren. Dus bijna iedereen zet een leeg blikje/flesje naast de vuilnisbakken ipv ze erin te gooien, en is dan zo weg.
Ik erger me aan mân moeder. Ze heeft ocd en ik trek dat echt niet meer. Vroeger leunde ze op mij en nu begint het allemaal opnieuw. Ik moet echt mân grenzen bewaken maar damn das moeilijk.
Nederland heeft dit ook in sommige steden wel.
Wat vervelend! Krijgt ze geen begeleiding/hulp?
Dat ineens bij die komo vuilniszakken geen trekband zit maar van die irritante sluitstrips. Hopelijk eenmalig.
Zijn er niet gewoon twee types? Met én zonder trekband? Ik heb ook wel eens per ongeluk die zonder trekband gekocht.
Ja zou kunnen, maar ik koop ze altijd bij de ah en precies in datzelfde vak, en daar liggen altijd die met trekband. Ik dacht sowieso dat ze die dingen met sluitstrips niet meer hadden bij komo van 60 liter. Geen ramp natuurlijk maar ik vind die dingen irritant.
Ja vanaf komende week!
Ik wil niet meegaan in haar dwang alleen mân grenzen aangeven is zo ruk. Wil haar ook niet meer onrust geven maar tegelijk loop ik dan mezelf weer voorbij.
Gewoon verkeerd gevuld. Ik had dat laatst ook, hadden ze gewoon in het verkeerde schap gelegd. Je ziet ook bijna geen verschil aan de verpakking
Nou ik heb weer gejankt hoor, had mijn beoordelingsgespreken tegelijkertijd moet mijn lichaam ongesteld worden, kutlichaam
Iemand heeft zijn hond op een stoel zitten in de metro in de spits. Zet m lekker op je schoot of op de grond
Mensen in een relatie die alleen nog maar/voornamelijk in âwijâ praten.
Of gezamenlijke social media accounts hebben
Om te janken. Whyyy??
Ik begrijp dat echt niet. Je bent toch allebei een apart persoon?
Dat bedrijven nu âalvastâ grappen op social media zetten voor 1 april. Het is nog geen 1 april
Ik erger me dood aan hoe slecht het geaccepteerd is als je weinig of niet drinkt en de bemoeienis die daarbij komt. Ik drink tegenwoordig amper nog omdat ik me er ellendig door voel en daar is mijn sociale kring inmiddels wel aan gewend (duurde even), maar hoe vaak ik nog hoor: âop insert speciale gelegenheid verjaardag/housewarming etc kom je toch wel met ov/taxi???â oftewel dan moet je toch wel drinken đ« đ«
Waarom boeit dit mensen zo het zou mij echt een worst wezen of iemand wel of niet drinkt
Heb je iets van diclofenac/naproxen/ibuprofen in huis? Dat helpt bij mij beter als ik zulke hoofdpijn heb.
Ik merk juist in mijn omgeving dat het steeds meer de norm wordt om niet/weinig te drinken en dat er in ieder geval niet gek van wordt opgekeken als je niet drinkt. Misschien te maken met leeftijd (midden-dertigers)?