Waar erger je je aan? #15

Dat ik gezegd heb dat ik vandaar met wat lekkers trakteer voor m’n verjaardag, maar dat een andere directe collega taart mee neemt :triumph: hallo my time to shine met mijn fucking lekkere traktatie.

#firstworldproblem

3 likes

Wist die collega dat? Anders is het wel lullig.

2 likes

Ja, want zij hebben ook cadeau voor me geregeld voor vandaag :upside_down_face: maar goed, zoals ik al zei first world problem, vooral meer lekkers!

1 like

Ja maar toch gek dat zij taart meeneemt als jij al hebt aangegeven wat te gaan trakteren :thinking:maargoed dat komt vast wel op ja.

1 like

Oh echt? Waarom halen ze de snelle levertermijn dan niet weg :roll_eyes: ‘gelukkig’ heb ik dit via Afterpay besteld, maar ja na de uiterste betaaldatum moet ik wel betalen. En de klantenservice is echt vreselijk

2 likes

Kan je bij Afterpay dan niet aangeven dat je het nog niet ontvangen hebt en dus niet betaald? Bij Klarna kan dat wel. Hele idee van achteraf betalen is ook dat je past betaalt als je het product hebt.

3 likes

Wilde jij niet op geen enkele manier stil staan bij je verjaardag, las ik eerder?

Misschien was het God

12 likes

Ja, klopt haha! Maar trakteren op werk had ik beloofd wel te doen, mijn koekjes zijn zeer geliefd hier. Maar ja, je hebt wel gelijk!

4 likes

Oh, ja, dat mot je idd je klep houwe @Blush dus. Niet zeiken dan.

1 like

🫡

1 like

Hoe sneuuu. Er worden 300 nieuwe sociale huurwoningen verhuurd en zelfs daar kom ik niet voor in aanmerking :smiling_face_with_tear:
Ik sta verdorie 600e

9 likes

1 april grappen die niet op 1 april worden gemaakt (vooral van bedrijven etc)

17 likes

Dat maakt ze niks uit :joy: ik heb dit ooit met Made.com gehad

3 likes

Sommige beginnen ook echt overdreven vroeg al. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ben ziek aan het worden.
Natuurlijk net nu ik wat vrije dagen heb :expressionless:

Dan sta je in principe tweede!

4 likes

Dat ik al de hele week onverklaarbaar moe ben.

Daar heb ik meestal niet een hele week last van :sweat_smile:

2 likes

Dat Zalando me uit zichzelf had aangemeld voor hun plus programma. Ik heb dat nooit aangevraagd, kreeg ineens een mail dat ik een maand gratis heb en daarna betalen. Wel direct opgezegd (en wachtwoord maar veranderd) maar ga weg.

2 likes

De docent die geen les kan geven vandaag

En dat we in een les zitten met meer dan 35 mensen en het een interactieve les is en geen hoorcollege. Gaat deze ADHD’er echt goed op

1 like