Waar erger je je aan? #15

En dan blijven ze zich maar afvragen waarom niemand ze serieus neemt… nou door dit soort idiote acties misschien? Bah, echt diep triest.

Mijn ergernis is dat pellets voor de kachel dit jaar zo belachelijk duur zijn.

1 like

Ja zekerr. Hij heeft wel een nieuwe vriendin! Met dezelfde waanideeën.

1 like

Zou je t misschien met een groep mensen uit jouw omgeving kunnen bestellen? Wij doen dit met een hele groep over ons dorp + 2 omliggende dorpen zodat er nu een vrachtwagen voor ons rijd en we zo een paar honderd ekkies goedkoper uit zijn op een kuub.

1 like

Oh geen idee eigenlijk! Ik zal eens even kijken of er misschien facebookgroepen over voor zijn hier in de regio. Bedankt voor de tip

1 like

Lisa Loeb

Er zijn echt weinig mensen minder irritant hè?

11 likes

Wanneer Jimmy Carr in zijn show vraagt: steek je hand omhoog als je het vaccin geweigerd hebt, waarop enkele mensen hun hand opsteken. “Now slap yourself with that hand” :joy:
Goed voor jou dat je hiervan verlost bent :clap:

23 likes

Ik drink graag goede wodka en we hebben nu een ander merk en het is helemaal niet lekker. HAAT HET

Ik heb nou zo vaak op ‘niet geïnteresseerd’ geklikt maar ik blijf deze stijve plank maar tegenkomen op mijn tt feed :weary:

2 likes

De link naar haar profiel delen helpt vast voor jouw algoritme en voor haar ook qua genereren van clicks, doe je die “stijve plank” toch een lol mee

True

5 likes

Ik ook :triumph: ben maar even in de woonkamer gaan zitten, dalijk maar weer een poging wagen.

1 like

Ik heb een ontstoken oog. Was gisteren al rood en kwam pus uit, maar vannacht is m’n ooglid helemaal opgezwollen waardoor ik nu een soort quasimodo ben qua gezicht :sob:

2 likes

Je moet dit soort lui blokkeren. Anders krijg je ze niet van je FYP

1 like

Goeie, nu gedaan haha

Ugh die freak van een Andrew Tate is vrijgelaten. Ben benieuwd of weer heel tiktok volgespamd gaat worden met zijn haatzaaierij.

2 likes

Die mensen die ongelooflijk aan het treuzelen zijn in een drukke winkelstraat. Loop door of ga een winkel in

8 likes

Pffff wat een vervelende vent, maar ook dat hij het op zo’n manier doet dat puberjongetjes echt overtuigd worden. Op de middelbare school laatst (waar ik soort van meeloopstagiaire was) vroegen een paar jongens wat ik er van vond dat hij vast zat. Nou ik dacht we gaan een mooi gesprek voeren, ook totaal uit het niets was dat eigenlijk. Ze waren naar mij toe gewoon aardig, respectvol en ik gaf mijn mening over waarom ik vond dat hij -verkeerde dingen zei -geen platform moet krijgen -wat de gevolgen zijn etc. Zeggen ze op het eind dat ik het minder goed verwoord en dat ze niet overtuigd zijn door mijn opsommingen (misschien zeiden ze net wat andere woorden maar ik was zo verbaasd dat ik het niet meer goed herinner). En ja ik breng het vast minder vlot maar dat is dus ook echt dat gevaar, de inhoud valt minder op ofzo als iemand het zo vlot kan brengen als hij. Nou vind ik het zelf niet zo bijzonder en klinkt het voor mij als een hoop bullshit maar voor die jonge gastjes is het wel heel aansprekend.
Godddd nu kan ik het weer niet goed verwoorden maar ik raak er weer zo geïrriteerd van, zo’n idioot die jongeren zo kan beïnvloeden en dat ik dan niet zo goed uit mijn woorden kan komen…

4 likes

Ik wil die trage mensen echt altijd opzij schuiven, maar ja dat mag natuurlijk niet :sob:

5 likes

Vooral als het een groepje trage mensen zijn die beppen belangrijker vinden dan doorlopen.

3 likes

:scream: wow dat klinkt precies als het probleem waar ik tegenaan liep dus!!

2 likes