Waar erger je je aan? #15

Ik heb mijn werklaptop al twee keer op precies dezelfde manier laten vallen (hij is nu aan beide kanten lichtjes kapot) en blijf dat ding uit automatisme op diezelfde plek neerzetten. Ezels en stenen

2 likes

Dat oude Apple-producten gewoon weigeren te werken op een gegeven moment.

Ik heb een iPad 2 die nog in prima staat is. Ok, ik kan hem niet meer updaten en ik gebruik hem alleen nog maar om werkbeschrijvingen te bekijken voor mijn naaiprojecten. Simpel een PDF in iBooks zeg maar. Maar zelfs dat is nu ineens gedoe en ik krijg niks geopend??? Alsof ze bij Apple ineens doorhebben dat er nog een oude iPad actief is.

3 likes

Ik ben benieuwd wanneer mijn werk iPad ermee stopt.
Die is ook al wat ouder en mekkert elke keer over een update (die eigenlijk ook wel echt moet doen).

1 like

Oh zo vervelend. I feel you. Gisteren is mijn laptop buiten uit mijn tas gegleden, omdat ik te lui was die goed dicht te doen. En nu heeft hij allemaal ‘schaafplekken’ en ook ergens een scheur. Ziet er gelijk niet meer uit en ik heb een vrij representatieve functie :sob:

1 like

Kun je er zo’n case omheen kopen die je er op klikt?

1 like

Goeie ik ga eens kijken. Ik zit veel bij klanten en dit is geen porum.

Edit: voor Macbook heb je cases zie ik. Voor mijn huistuinenkeukenlaptop niet helaas, maar zie wel stickers op Etsy, denk dat ik er daar 1 van ga bestellen. Dank!

2 likes

Ik zat net in een café en er zat een kind van nog geen 1 wat continu dingen hard op de grond aan het gooien was met het nodige lawaai en de twee moeders die erbij zaten lieten het maar doorgaan. Arghhhh

4 likes

Dat t blijkbaar normaal is om voor opbergboxen de maat de benoemen die ze aan de bovenkant met buitenrand zijn en dat de werkelijke afmeting gewoon 10cm kleiner is

1 like

Het is opeens duidelijk hoe mannen soms meten.

5 likes

Vandaag was echt zo’n dag op het werk waarvan ik me toch een paar keer afgevraagd heb of ik nou gigantisch in de zeik werd genomen met een verborgen camera of dat de klanten echt zo idioot waren. En dat de hele dag door. Was blij dat het op een gegeven moment 18.00 was en naar huis kon.

3 likes

4 likes

Maar echt hoor. Heb er helaas geen kunnen ontdekken dus dat betekent dat het echt weer zo’n typische dag was waarvan je hoopt dat ie snel voorbij gaat.

Ik kijk graag 's ochtends het nieuws op tv terwijl ik ontbijt, maar de eindstand is bijna iedere ochtend dat ik alleen maar reclames heb gezien en geen nieuws. Echt ellenlange reclameblokken, altijd als ik de tv aanzet. En ik ontbijt niet iedere ochtend op dezelfde tijd.

3 likes

Dat ik al een maand wacht op mijn topper van Emma na een belofte van verzending binnen 5-7 werkdagen. Meermaals de klantenservice gecontacteerd en elke keer hetzelfde antwoord dat ze zich verontschuldigen voor de lange wachttijd maar dat ik nog langer geduld moet hebben. Had ik dit geweten had ik hier nooit een topper besteld

Ik hoor dit op mijn werk echt dagelijks. Denk dat ze door de vele kortingscodes en online activiteit het gewoon niet meer kunnen bolwerken. Hoop voor jou dat je topper snel komt! En anders de koop ontbinden als je er geen vertrouwen meer in hebt.

2 likes

Dat ik gezegd heb dat ik vandaar met wat lekkers trakteer voor m’n verjaardag, maar dat een andere directe collega taart mee neemt :triumph: hallo my time to shine met mijn fucking lekkere traktatie.

#firstworldproblem

3 likes

Wist die collega dat? Anders is het wel lullig.

2 likes

Ja, want zij hebben ook cadeau voor me geregeld voor vandaag :upside_down_face: maar goed, zoals ik al zei first world problem, vooral meer lekkers!

1 like

Ja maar toch gek dat zij taart meeneemt als jij al hebt aangegeven wat te gaan trakteren :thinking:maargoed dat komt vast wel op ja.

1 like

Oh echt? Waarom halen ze de snelle levertermijn dan niet weg :roll_eyes: ‘gelukkig’ heb ik dit via Afterpay besteld, maar ja na de uiterste betaaldatum moet ik wel betalen. En de klantenservice is echt vreselijk

2 likes