Kan je bij Afterpay dan niet aangeven dat je het nog niet ontvangen hebt en dus niet betaald? Bij Klarna kan dat wel. Hele idee van achteraf betalen is ook dat je past betaalt als je het product hebt.
Wilde jij niet op geen enkele manier stil staan bij je verjaardag, las ik eerder?
Misschien was het God
Ja, klopt haha! Maar trakteren op werk had ik beloofd wel te doen, mijn koekjes zijn zeer geliefd hier. Maar ja, je hebt wel gelijk!
đ«Ą
Hoe sneuuu. Er worden 300 nieuwe sociale huurwoningen verhuurd en zelfs daar kom ik niet voor in aanmerking
Ik sta verdorie 600e
1 april grappen die niet op 1 april worden gemaakt (vooral van bedrijven etc)
Sommige beginnen ook echt overdreven vroeg al.
Ben ziek aan het worden.
Natuurlijk net nu ik wat vrije dagen heb
Dan sta je in principe tweede!
Dat ik al de hele week onverklaarbaar moe ben.
Daar heb ik meestal niet een hele week last van
Dat Zalando me uit zichzelf had aangemeld voor hun plus programma. Ik heb dat nooit aangevraagd, kreeg ineens een mail dat ik een maand gratis heb en daarna betalen. Wel direct opgezegd (en wachtwoord maar veranderd) maar ga weg.
De docent die geen les kan geven vandaag
En dat we in een les zitten met meer dan 35 mensen en het een interactieve les is en geen hoorcollege. Gaat deze ADHDâer echt goed op
Eerlijk gezegd ben ik helaas zo iemand die teleurgesteld is als 1 persoon in het gezelschap niet drinkt. Ik weet dat dat niet oké is maar ik vind het echt een stuk gezelliger als al mijn vriendinnen drinken.
Dan ga ik toch liever iets anders doen dan feest met die persoon vieren.
Ik zal het alleen nooit tegen ze zeggen want voor hen is het natuurlijk alleen maar beter of prima dat ze niet drinken.
Waarom?
Ik ben mij er bewust van dat het cliché klinkt, toch vraag ik mij echt af heeft iemand echt drank nodig om gezellig te zijn? Vaak drink ik niet, toch leuke avonden en hoop niet dat mijn vrienden dat toch stiekem minder leuk vinden.
Maar drink je dan ook automatisch âzoveelâ dat je er echt veel verschil in merkt dan?
Bedoel niet straalbezopen zijn ofzo, maar als ik drankjes ga doen met vrienden merk ik echt geen verschil in gezelligheid tussen mensen die niks hebben gedronken of mensen die wel een paar wijntjes/biertjes op hebben.
Ik merk op de momenten dat ik niet drink dat ik zelf ook echt niet mee kom met de mensen die dat wel doen. Dus ja ik merk dat wel.