Nee joh. Dit is iets wat 16-jarigen op de middelbare zeiden toen ze voor het eerst mochten drinken. Gewoon om te laten merken dat alcohol cool is en je cool bent, omdat je mag zuipen.
Ken alleen maar mensen die strontirritant van alcohol worden.
Maar het is toch duidelijk dat het probleem bij @Monster zelf ligt en niet bij diegene die op zoān avond niet drinkt. Ik zou het me in ieder geval niet persoonlijk aantrekken.
Ben echt kapotmoe. Nog anderhalve dag werken tot weekendddddd.
Ik denk ook dat dit juist het āprobleemā is. Mensen die dronken zijn worden over het algemeen luidruchtiger, drukker etc. Iemand die op dat moment niet mee drinkt gaat minder mee in dat gedrag en wordt dus sneller als saai gezien, terwijl de niet drinker de andere juist als irritant gaat zien.
Maar dan projecteer je toch je eigen gevoelens op anderen? Jij vindt geen aansluiting op zoān avond dat je niks gebruikt en dus ga je er vanuit dat er ook geen aansluiting is als anderen een keer niet gebruiken.
Ik had dus precies hetzelfde als jij. Totdat ik zelf moest stoppen met drinken door ziekte. Ik dacht dat ik daar zoveel moeite mee zou hebben. (Mis rode wijn nog steeds want dat vond ik heerlijk maar dat terzijde). En anderen dus ook want dan zat ik daar bij wijze van spreken met mijn spa rood in het gezelschap. Ja leuk, want zelf vond ik dat stiekem bij anderen dus ook niet zo chill.
Ik drink nu vaak alcoholvrij in gezelschap en merk het niet qua gezelligheid. En anderen denk ik ook niet. Een paar kozen er ook voor vaker niet te drinken dus dat helpt wel denk ik. En bij mezelf ligt er minder focus op alcohol/wel of geen drankje en dat vind ik wel heel bevrijdend. Achteraf dacht ik: stom dat ik dat onbewust met gezelligheid associeerde ofzo. Al heeft dat best een tijdje geduurd voordat ik dat kon loslaten.
En als anderen mensen diehard willen gaan stappen/dronken willen worden, dan sla ik even over;) Dan merk je het wel.
Ja Als ik niet drink dan blijf ik verlegen en heb ik moeite om met gesprekken mee te doen, met alcohol op dan heb ik dat probleem niet, of iig in veel mindere mate. Kijk als ik met goede vriendinnen ben heb ik dat probleem natuurlijk niet, maar met mensen die je wat minder kent of als je naar de kroeg gaat wel. Daarnaast vind ik het gevoel ook gewoon fijn en ontspant het. Maargoed of andere mensen wel of niet drinken interesseert me inderdaad niet zo veel, ik ben altijd onder de indruk/jaloers als mensen zonder alcohol heel gezellig/leuk/extrovert (hoe je het ook noemen wilt) kunnen zijn.
Hartstikke leuk, lente en vogels, maar kunnen ze niet wat later beginnen met fluiten? Werd al om vijf uur wakker van ƩƩn vogel die elke 10 seconden fluitte, vlak voor het raam.
Hiervoor ga ik niet in een stad wonen
Wij hebben hier een stel duiven die al heel vroeg beginnen met roekoe te roepen. Die vervloek ik dan echt.
Heb zoān koppijn
Haha ik checkte laatste of ik niet het raam heel ver open had laten staan. Want ik hoorde zoooveel vogelgeluiden. Echt een heel orkest en allemaal door elkaar.
Ja hier ook! En het is echt niet dat ik in een bosrijke omgeving woon. Overdag vind ik het wel leuk maar deze vogel zat echt voor het raam ofzo. En ik had al slecht geslapen dus ik was extra chagrijnig.
Ik dacht ik maak alvast mijn avondeten voor op werk maarr nu lees ik overal op internet dat je gebakken zalm niet opnieuw kunt opwarmen . Nu stress ik dat ik straks vieze slappe zalm moet eten tijdens verbreken van mijn vasten op werk.
Ik kan echt geen 1 april grap meer zien hoor, elke instantie lijkt wel met iets āorigineelsā te komen
Ik heb best vaak zalm een keer opnieuw opgewarmd en gegeten, nooit problemen gehad. Ik wist niet dat je dit beter niet kan doen.
In magnetron gewoon?
Vind het zo irritant als je een zak Haribo koopt en er zit maar ƩƩn colasleutel in. Maar wel 4 droprollenā¦
Ja op elke manier wel eens. Magnetron, oven, pan. In de magnetron wordt het wel wat slap, maar dat is met alles in de magnetron haha.
Zou je oven of pan aanraden dan? Wil geen slappe hap
Dan zou ik idd pan of oven doen, als je die mogelijkheid hebt. Oven vind ik het beste. Maar eigenlijk eet ik zalm ook vaak koud want vind dat ook prima te eten.