Waar erger je je aan? #15

Ik vind het lief dat je dat zegt en ik snap dat je het alleen maar goed bedoelt, maar ik zit nu al een poosje te denken hoe ik hier op wil reageren en merk dat ik niet goed uit m’n woorden kom. Ik postte het niet als humblebrag en vind het niet nodig dat er respect voor is dat ik het niet uit de weg ga. Waar racisme van toepassing is kan niet weggelopen worden van de situatie en ik heb de luxe als wit persoon om hier alleen maar ergernis van te voelen en gekwetst te zijn dat mijn vriendin met zo iemand is, maar ik heb wel de luxe dat ik daarna weer naar huis ga en veilig ben. Ik wil niet overkomen als iemand die zichzelf als grote held ziet dat ik 1 racist die wel in mijn leven blijft helaas corrigeer op zijn gedrag, dat is echt niet zo.

5 likes

Sorry zo was het inderdaad niet bedoeld. Ik ben zelf erg conflictvermijdend en daar kwam de respect meer vandaan. Geen kwade bedoelingen.

7 likes

Als het kan wel, maar moet het nog uitzoeken. Ik vind het ook stom weer dat je wat aparts erbii moet kopen.

Ja normaal gesproken kreeg je altijd oordopjes erbij. Nu heb ik en bij Samsung en bij Apple natuurlijk niks gekregen. Ze zouden dan iig dat tussenstukje erbij kunnen leveren.

1 like

Ik erger me aan alles vandaag. Ik irriteer me het meest aan jezelf. En aan m’n kind en m’n vriend.
Moet maar een stuk gaan lopen in de zon denk ik.

1 like

Nou kan me voorstellen dat je je daar aan ergert. Goed dat je er iets van hebt gezegd, zou het ook gewoon blijven doen. Als iets je irriteert kan je daar toch gewoon iets van zeggen? Misschien gevoelig maar het is eigenlijk toch ook niet ok dat je je daar dan loopt op te vreten daarover?

2 likes

Bij apple kreeg je dat tussenstukje bij een van de eerste telefoons met de lightning lader nog wel erbij, maar ze zijn nu alweer zoveel modellen verder en iedereen heeft de bluetooth dingen nu veel meer geaccepteerd, dat ze daar mee opgehouden zijn.
Je kunt ook van die touwtjes kopen voor je oortjes trouwens, soort van dezelfde dingen die je voor je zonnebril kunt kopen, ter preventie van kwijtraken (alhoewel je dan natuurlijk net zo goed gewoon oortjes met een draadje kunt gebruiken, maar die kun je dan weer niet zonder tussenstukje in je telefoon gebruiken… vicieuze cirkel)

1 like

Dat ik vandaag alleen nog maar naar mijn werk laptop heb gestaard. Krijg niets gedaan vandaag.

7 likes

Ik ben erger dan jij en heb al een jaar lang altijd opgeladen oortjes en er nog nooit één verloren dus jij kan dit ook :muscle:t3::muscle:t3:

2 likes

Vandaag lijkt weer alles kapot te gaan/ niet mee te werken. De CV-ketel, toen lag er ergens een verdieping naar beneden overal water (ik denk door m’n eigen onhandigheid en hopelijk geen lekkage), nu lijkt de afzuigkap op te stijgen… Vorige maand ging ook al álles tegelijk kapot dus ik moet er nog financieel van bijkomen, dus hopelijk blijft het (grotendeels) werken

Haha, jep, vandaar ook mijn stukje erachter. Ik vind het ook absurd.
En @grace eens met @Zemraluani Ik ben ook echt een ster in dingen kwijtraken, maar heb mijn airpods inmiddels al 1,5 jaar en nog nooit kwijtgeraakt, en pas 1x onderweg met lege gestaan

2 likes

Maar dit soort oortjes zijn dan toch perfect? Echt mijn favoriet. Zijn draadloos naar je telefoon toe dus je hoeft geen tussenstukje oid te hebben, maar door de kabel minder snel kwijt te raken en je kunt hem om je nek laten hangen als je even een oortje uit wil doen. Dikke aanrader (niet per se dit merk hoor, die is niet heel speciaal, maar gewoon dit type).

image

3 likes

Ik heb een paar bulten op mijn hoofd, echt al mega lang (volgens mij zit mijn oudste er al 20 jaar), maar de laatste tijd ben ik me super bewust van die dingen en zit ik er blijkbaar regelmatig aan. Zie ik nu twee kale plekjes op mijn hoofd ontstaan?! :cry:

1 like

Ik was net bij iemand en die vroeg of ik koffie wilde, ja graag had er een nood aan
Kreeg een bakje Senseo :face_vomiting:

3 likes

Er is ook een snob-topic, wist je dat? :smile:

3 likes

Is dat iets snobistisch? Lat ligt dan wel erg laag :sweat_smile:

33 likes

Welke heb je precies? Ik ben op zoek naar fijne oordopjes, met mijn mini oren. Sony en Bose blijven echt niet zitten, helaas.

2 likes

Van die domme anusnaden op sportleggings??? Why. Als ik mijn anus wilde flaunten hoefde ik die hele legging niet aan he

32 likes

Dit :

13 likes

Weten jullie vroeger nog dat je bij een nieuwe telefoon ook oortjes en een adapterblokje kreeg 🥹.

40 likes