Ik heb een ontstoken oog. Was gisteren al rood en kwam pus uit, maar vannacht is m’n ooglid helemaal opgezwollen waardoor ik nu een soort quasimodo ben qua gezicht
Je moet dit soort lui blokkeren. Anders krijg je ze niet van je FYP
Goeie, nu gedaan haha
Ugh die freak van een Andrew Tate is vrijgelaten. Ben benieuwd of weer heel tiktok volgespamd gaat worden met zijn haatzaaierij.
Die mensen die ongelooflijk aan het treuzelen zijn in een drukke winkelstraat. Loop door of ga een winkel in
Pffff wat een vervelende vent, maar ook dat hij het op zo’n manier doet dat puberjongetjes echt overtuigd worden. Op de middelbare school laatst (waar ik soort van meeloopstagiaire was) vroegen een paar jongens wat ik er van vond dat hij vast zat. Nou ik dacht we gaan een mooi gesprek voeren, ook totaal uit het niets was dat eigenlijk. Ze waren naar mij toe gewoon aardig, respectvol en ik gaf mijn mening over waarom ik vond dat hij -verkeerde dingen zei -geen platform moet krijgen -wat de gevolgen zijn etc. Zeggen ze op het eind dat ik het minder goed verwoord en dat ze niet overtuigd zijn door mijn opsommingen (misschien zeiden ze net wat andere woorden maar ik was zo verbaasd dat ik het niet meer goed herinner). En ja ik breng het vast minder vlot maar dat is dus ook echt dat gevaar, de inhoud valt minder op ofzo als iemand het zo vlot kan brengen als hij. Nou vind ik het zelf niet zo bijzonder en klinkt het voor mij als een hoop bullshit maar voor die jonge gastjes is het wel heel aansprekend.
Godddd nu kan ik het weer niet goed verwoorden maar ik raak er weer zo geïrriteerd van, zo’n idioot die jongeren zo kan beïnvloeden en dat ik dan niet zo goed uit mijn woorden kan komen…
Ik wil die trage mensen echt altijd opzij schuiven, maar ja dat mag natuurlijk niet
Vooral als het een groepje trage mensen zijn die beppen belangrijker vinden dan doorlopen.
wow dat klinkt precies als het probleem waar ik tegenaan liep dus!!
Er vraagt net iemand in de buurtapp of er iemand een pakketje voor ze heeft aangenomen. Gaat de hele straat reageren dat ze niets hebben gezien. Stop met spammen man
Mocht je ooit weer in zo’n gesprek belanden. Tieners moet je tijd geven. Ze hebben jou om jouw mening gevraagd, je hebt die gegeven, ze hebben aandachtig geluisterd (ik hoop jij ook naar hen) en uiteindelijk waren ze niet overtuigd. Let it go. Als je langdurig in hun leven bent zul je hoogstwaarschijnlijk vaker over dit soort dingen praten/kun je erop terugkomen. Het is aan jongeren zelf om te besluiten wat je op dat moment geloven en veel tieners denken er binnen enkele maanden weer anders over.
HBO onthoudt steeds niet waar ik ben gebleven
Ben al weken mn draadloze oortjes kwijt. Geen idee waar die krengen zijn. En het zijn geen airpods dus geen zoek functie.
Mn telefoon heeft ook geen mogelijkheid voor een met draad.
Morgen ellenlange treinreis. Toch maar Spotify op mn werk telefoon zetten
Ik heb sinds kort precies hetzelfde met HBO! Echt mega irritant, moet je steeds helemaal handmatig de aflevering opzoeken en doorscrollen naar waar je ongeveer was gebleven
Ja zo stom! Heb net maar een screenshot gemaakt van waar ik was gebleven in een aflevering want de volgende dag weet ik dat echt niet meer.
dit zijn wel echt 2023 problemen
net als ‘mn oortjes zitten verdomme altijd in de knoop in mn jaszak’ een classic 2013 (2003??) probleem was
door deze meme zou je sowieso denken 2003
Idd heel irritant. Zoveel mensen die met draad gewoon praktischer vinden al is het alleen maar om het minder snel kwijt te raken
Haha inderdaad. Echt 2023. Ze zijn ook paar keer buiten op straat of station uit mn oren gevallen en dan snel er achteraan. Ze zijn van samsung zelf en ook niet echt goedkoop.
@Corvus inderdaad, deze telefoon heeft het niet heel irritant. Niet opgelet bij het kopen van de telefoon.
Ik erger me aan de man van een goede vriendin van mij. Volgens mij heb ik wel eens verteld dat hij tegen zn zoontje (2) zegt dat ie ‘toch geen homo is’ als ie valt en gaat huilen en dat soort dingen. Gisteren was ik op de verjaardag van hun andere kindje en ik kan het niet laten om dan toch fucking petty te zijn met het risico dat er dan weer discussies komen. Had regenboogelastiekjes in m’n kind dr staartjes gedaan, zelf m’n regenboogsokken aan (hij weet prima wat ik ervan denk en dat ik ook relaties met vrouwen heb gehad) en
ze hadden gevraagd om voorleesboekjes, dus ik ben naar een queer boekenzaak hier in de stad gegaan en heb daar een boekje voor hem gekocht. Hector zoekt zijn kleur. Bruin jongetje in de hoofdrol en hele mooie inclusieve prenten (aanrader trouwens, heb hem ook voor m’n dochter gekocht). Het verhaal gaat over dat hij op zoek is naar z’n lievelingskleur en de conclusie is dat alle kleuren mooi zijn.
Kind pakt het uit, vader brult gelijk: ‘gaat dat over n-woorden?’. Ik heb poeslief gezegd dat het gaat over lievelingskleuren en gevraagd of ie wil stoppen met dat soort woorden gebruiken waar mijn kind bij is. ‘Waarom? Is toch mijn huis?’
Uitgelegd dat ik m’n kind anti-racistisch probeer op te voeden en dit gedrag hem niet staat waar zn kinderen bij zijn.
Uiteindelijk is hij weggelopen om te roken en kwam ie later weer rustig terug, maar mijnnnn godddd wat haat ik het dat m’n vriendin met deze man is. Ik kan er echt wel om janken gewoon. En ik vind het zo moeilijk om dan toch elke keer wel rustig een weerwoord te blijven geven, maar niemand in z’n omgeving doet het.
(Kind en mn vriendin vonden het boekje wel heel leuk gelukkig, heb hem zelf gelijk moeten voorlezen aan hem.)