Ik ben erger dan jij en heb al een jaar lang altijd opgeladen oortjes en er nog nooit één verloren dus jij kan dit ook
Vandaag lijkt weer alles kapot te gaan/ niet mee te werken. De CV-ketel, toen lag er ergens een verdieping naar beneden overal water (ik denk door m’n eigen onhandigheid en hopelijk geen lekkage), nu lijkt de afzuigkap op te stijgen… Vorige maand ging ook al álles tegelijk kapot dus ik moet er nog financieel van bijkomen, dus hopelijk blijft het (grotendeels) werken
Haha, jep, vandaar ook mijn stukje erachter. Ik vind het ook absurd.
En @grace eens met @Zemraluani Ik ben ook echt een ster in dingen kwijtraken, maar heb mijn airpods inmiddels al 1,5 jaar en nog nooit kwijtgeraakt, en pas 1x onderweg met lege gestaan
Maar dit soort oortjes zijn dan toch perfect? Echt mijn favoriet. Zijn draadloos naar je telefoon toe dus je hoeft geen tussenstukje oid te hebben, maar door de kabel minder snel kwijt te raken en je kunt hem om je nek laten hangen als je even een oortje uit wil doen. Dikke aanrader (niet per se dit merk hoor, die is niet heel speciaal, maar gewoon dit type).
Ik heb een paar bulten op mijn hoofd, echt al mega lang (volgens mij zit mijn oudste er al 20 jaar), maar de laatste tijd ben ik me super bewust van die dingen en zit ik er blijkbaar regelmatig aan. Zie ik nu twee kale plekjes op mijn hoofd ontstaan?!
Ik was net bij iemand en die vroeg of ik koffie wilde, ja graag had er een nood aan
Kreeg een bakje Senseo
Er is ook een snob-topic, wist je dat?
Is dat iets snobistisch? Lat ligt dan wel erg laag
Welke heb je precies? Ik ben op zoek naar fijne oordopjes, met mijn mini oren. Sony en Bose blijven echt niet zitten, helaas.
Van die domme anusnaden op sportleggings??? Why. Als ik mijn anus wilde flaunten hoefde ik die hele legging niet aan he
Weten jullie vroeger nog dat je bij een nieuwe telefoon ook oortjes en een adapterblokje kreeg 🥹.
Echt wtf is dit
Zijn gewoon sport videos haha. Mja af en toe draagt een sporter dus zoiets
Ik heb dit ook steeds. Komt wss ook door een lage weerstand. ( Heb ik altijd als het seizoen wisselt) maar ik slik daarvoor weerstands vitamine enzo en dat werkt wel.
Sorry voor het ongevraagde advies haha
Iets van kruidvat eigen merk. Ik weet even niet hoe het heet. Maar volgens mij staat er wel iets van weerstand op dat potje
Ik ook en verkouden continu. Zo naar allemaal
Ik zou niets verwachten van bloedprikken hoor. Slik vitamine D als je dat niet al doet, Vitamin C helpt niet met het sneller over laten gaan van een infectie. Je bent na de ene infectie gewoon wat vatbaarder voor nog een. Kan je weinig tegenop prikken of slikken.
Als je supplementen slikt zou ik wel goed kijken wat de echt goede zijn. Anders is het toch wel onnodig geld weggooien met minimaal resultaten