Waar erger je je aan? #16

Je kan een mobiele betaalpas aanmaken en eventueel cash opnemen met een token via je bankieren app

Oh dat had ik niet gezien nog. Wel dat ik Google Pay kan activeren, maar dan heb ik mijn betaalpas nodig. :sweat_smile:
Ik ga even uitzoeken of dat kan bij de Rabobank, dankjewel voor de tip!

1 like

Alle variaties op ā€œazijnpissersā€ in comments op het hele internet. Zooooooooo onorigineel en boomerig. Kappen nu.

3 likes

Wow, toevallig daarstraks ook uitgeschreven op een andere nieuwsbrief via de mail en ik kreeg precies dezelfde tekst en gif? Ik dacht nog: nouuu wat origineel! Maar niet dus?

2 likes

Petri.

5 likes

Fucking 45 euro voor twee strandbedjes en een parasol. Voel me echt een gierige Gerda maar het is gewoon in Nederland, niet eens Ibiza :face_exhaling:

6 likes

En de zon schijnt niet eens :kissing:

3 likes

Hier wel :tipping_hand_woman:t3:

2 likes

waar???

3 likes

Noordwijk

2 likes

Hier is het letterlijk 20 graden en zwaar bewolkt (gld) hahaha

5 likes

Ik ben 26!!! :rage:

14 likes

Vandaag wilde ik (in Barcelona) ook 2 bedjes huren en een parasol: dat zou dan €75 worden :smiling_face_with_tear: toen heb ik maar m’n handdoek uitgevouwen en een parasol gehuurd van een strandverkoper.

3 likes

We wilden eigenlijk ook naar een ander strand dan barcelonetta maar ik had een kinderwagen bij me en een peuter die echt heel graag het water in wilde dus had geen energie meer om verder te wandelen :sweat_smile: Morgen gaan we naar Parc de la Creueta del Coll (kunstmatigmeer dichtbij park Guell); ben benieuwd hoe dat is!

2 likes

Gisteren weer bij de fysio geweest en mijn been doet pijn vandaag nog steeds pijn. Hij heeft er 2 naalden in gezet, hij wilde er eigenlijk 6 in zetten, maar na 2 trok ik het niet meer.

1 like

Huisartsen en hun postcodegebieden.

3 likes

Leuk hoor dat inchecken met je pinpas, maar dan zou het wel fijn zijn als er meer dan 1 scanner je pas accepteert.

Mensen die op allemaal mooie locaties op vakantie zijn en dan overal ā€˜echt stom hoor’ ā€˜het eten is ook zo vies’ ā€˜wat een lelijke plek’ moeten posten. Maar ik ben ook gewoon zuur want ik wil dolgraag op vakantie.

8 likes

Dat is echt vervelend. Ik voel me dan altijd zo onrustig.

2 likes

Ik heb een echte kantoorfunctie maar zo’n last van mijn onderrug zodat ik bijna niet meer kan zitten. En ik werk niet bij een hip kantoor met loopband- of sta-bureau’s dus ik heb net uit pure noodzaak mijn laptop op een doos gezet :sweat_smile: