Waar erger je je aan? #16

Kan toch gewoon een last minute uitvaller zijn geweest? Dan had ze tot voor kort dus geen idee dat dat uur weg zou vallen en dan vind ik het best logisch om even te vragen of diegene ervoor of erna misschien een ander moment kan zodat alles vloeiend in elkaar overloopt.

6 likes

Maar dan zou het wel meer verplaatst moeten worden dan een half uurtje als dat het geval is?

2 likes

Ik denk dat het misschien ook komt omdat het zomervakantie is, dan zal het schema er wellicht anders uitzien dan gewoonlijk/ meer gaten tussen de lessen.

3 likes

Er kunnen toch zoveel redenen zijn waarom het een half uurtje is? Files, ander oponthoud, andere leerling vraagt of die ergens anders afgezet kan worden dan de oorspronkelijke plek. Tja… het is gewoon afhankelijk van zoveel factoren. Ik zou me er niet zo druk om maken. Het is niet dat ze de lessen af zegt.

24 likes

Nou dit inderdaad. Dan zeg je toch gewoon joh dit werkt niet in m’n leven dus graag niet meer vragen

1 like

Klantenservice heeft de codes gestuurd. Deze tatta kan weer naar de bioscoop.

18 likes

Plekken waar mensen duiven voeren. Die beesten kennen daar geen angst meer

10 likes

Bij de Markthal staan zelfs bordjes dat je de vogels niet mag voeren. En tóch doen mensen het. En het zijn niet alleen duiven, maar ook zeemeeuwen.

En die laatste worden zo brutaal dat ze gewoon je koek uit je handen proberen te pikken wanneer je nietsvermoedend rondloopt.

2 likes

Gevraagd.

Het was omdat ze het eerst zo had gepland dat ze een lunchpauze had maar dat was toch niet meer zo nodig.

Ik weet niet wat de norm is bij rijscholen, of dit vaker voorkomt of dat het aan die van mij ligt :joy: ik ben alleen heel punctueel dus kan me daar licht aan ergeren. Maar als het veelvoorkomend is moet ik me daar gewoon overheen zetten want ik kon gewoon later.

3 likes

Ugh mijn moeder. App dat ik een vakantie eind september heb geboekt:
‘ging je dan ook al niet met die vriendengroep van je studie weg??!’
– ‘Ja mam, ik ga 2 dagen na dat weekend weg’
‘wow, heb je nog net genoeg tijd om je kleren te wassen :rofl:’ (? weekend is 2 nachten in Nederland en ga een weekje op vakantie dus weet niet wat ze denkt dat ik allemaal van plan ben)

Je kan ook gewoon zeggen ‘wat leuk voor je!’ :grimacing: :woman_shrugging:

11 likes

Tja, dat is echt zo’n moeder opmerking :sweat_smile:

6 likes

Haha ja daar heb je ook wel gelijk in, weet ook nog wel dat mijn moeder een week voordat we op vakantie gingen al in paniek was qua wassen/opruimen/inpakken ed.

Maar vooral die eerste opmerking viel een beetje verkeerd bij me, alsof ik niet zelf mn agenda bij kan houden oid

2 likes

Oh ik heb dit tijdens mijn rijles periode ook regelmatig gehad! Ook als ze wat uitliep bijvoorbeeld, dan stuurde ze een appje.18-jarige Stofdoek woonde toen nog thuis en was aan het rijlessen in de examenperiode dus zeeën van tijd, dat wist de instructrice denk ik ook :smiling_face_with_tear:

1 like

Er kwam net een verkoper aan de deur voor glasvezel en dit hele gesprek was zo irritant.
Hij: goedemiddag, u weet vast waar ik voor kom!!!
Ik: euuuh, er staat glasvezel op je shirt dus ik denk daarvoor?
Hij: ja, het kan 60 euro per maand goedkoper, wij schakelen alles om, start ipad op u hoeft alleen maar u gegevens in te vullen en dan belt kpn u binnen 2 dagen.
Ik: oh das mooi, ik betaal nu 50 dus dan krijg ik nog geld uitbetaald (flauw i know maar ik was gewoon aan het werk dus geen tijd, en heb helemaal geen interesse).
Toen was hij zo z’n tekst kwijt dat het echt een heel ongemakkelijk relaas werd en z’n stem zelfs begon te trillen, en wat ik 5 keer probeerde te onderbreken maar wat niet lukte. Zo irritant :sweat_smile:

31 likes

Collega’s die assertief zijn verwarren met onbeleefd zijn. :face_with_raised_eyebrow: Nee Truus, je bent nu niet lekker assertief bezig, je bent nu gewoon bijdehand en onbeleefd. :wave:t2:

9 likes

die ene duivenvrouw die helemaal toegewijd is

2 likes

Haha die teksten die ze ingestudeerd hebben zijn vaak ook zo cringe. Laatst stond iemand van de postcodeloterij heen en ze had echt geen verkoop skills whatsoever en toen eindigde ze haar stukje met: … en het enige wat u hoeft te doen is de champagne koud zetten!! Het was zo sneu en awkward dat ik niet eens iets onaardig tegen het kind kon zeggen.

12 likes

Ik had dat laatst in Haarlem zo een straatverkoper.
Zij zo:’ Ja mag ik u een vraag stellen?’
Ik heel droog:’ dat heb je net gedaan’
Zij:’… Euh ja…’

Had ze niet verwacht :joy:

11 likes

Dat zegt echt iedereen :flushed:

34 likes

Van boven de 50

64 likes