Waar erger je je aan? #16

Dat ik in stresssituaties direct weer terug val in het nagelbijten. Ik was daar net een beetje vanaf en nu loop ik straks weer met die gore stompjes aan m’n vingers.

2 likes

Klant: Mag ik iets vragen?
Medewerker: Jahoor
Klant: Milkshakes

14 likes

Oh dit soort klanten waren mijn grootste ergernis toen ik nog in een winkel werkte. Mijn antwoord was ook standaard “Wat is de vraag?” Vonden ze nooit leuk.

15 likes

Hahaha ik vind dit echt heel grappig, wou dat ik het lef had om dat op nieuwe plekken te doen

7 likes

Zeg dat het een urban jungle is en reken 10 euro entree

12 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Klaag hier over het weer #2

Al de HELE dag hoor ik ergens in de straat het geluid van een betonvloer die eruit gejakkerd wordt ofzo, ik word niet goed.:expressionless:

1 like

De vrouw van mijn vader die me appt om te zeggen hoe knap ze het vindt dat mijn vriend al een week gestopt is met roken :roll_eyes::roll_eyes: Belangrijke context: ik ben bijna 31 weken zwanger en hij roept al vanaf de positieve test dat hij gaat stoppen. Superfijn natuurlijk dat het nu ook daadwerkelijk zo ver is en hem kennende houdt hij het ook gewoon vol, maar waar zijn alle appjes over hoe knap het is dat ik al 31 weken zijn baby draag?

37 likes

Mentaal voorbereiden om te gaan werken (als wijkverpleegkundige) in de stromende regen en onweer :melting_face:

5 likes

Dat ik een of ander brood heb gekocht wat gewoon niet helemaal gaar is. Op de verpakking nog 10x gecheckt maar het was geen afbakbrooe voor thuis. Super stom want de stukken die het wel waren waren lekker.

Laat nagels zetten

1 like

Waarom zou je van Amsterdam naar Parijs vliegen als je dat makkelijk met de trein kunt doen (influencer die met 3 kinderen naar Parijs vliegt).

2 likes

Luiheid? Of goedkoper? Er vliegen ook mensen naar Berlijn en Londen

2 likes

Wij hebben onverwacht eerder uitgecheckt bij een B&B, maar hebben gewoon met geen mogelijkheid de host kunnen bereiken. Bellen, mailen, naar de receptie om het uur… We krijgen het geld niet terug van de overnachtingen, maar hadden gehoopt wel het parkeergeld voor de laatste 2 dagen. Denk dat we er naar kunnen fluiten :woman_shrugging:t3:

Oké heb t overleefd en de outfit was oké haha. Ik kreeg 1 compliment over m’n jurk maar dat was van mijn ene lieve collega die altijd dingen zegt als “wat zie jij er goed uit vandaag!” terwijl er dan net in een andere situatie iemand gevraagd heeft of t wel goed met me gaat omdat ik er zo moe uit zie :clown_face:

14 likes

Ja daar heb je gelijk in, zo jammer. In dit geval is de influencer wel onzettend rijk maar toch.

5 likes

Hoe staat het er voor met de koelkast? Ik kwam nog een artikel tegen over leven zonder koelkast en moest aan je denken. Misschien kan je er nog wat mee :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat fijn dat er schot in de zaak zit! En jaa ik vind het zo’n situaties dat ik denk hoe kut is dat zonder koelkast, hoe doe je dat slim en wat een gedoe levert het op. Tegelijkertijd stom dat je zo afhankelijk bent van een koelkast. En natuurlijk er is weer eens een live iets op het forum, al ben ik blij voor je dat het bijna gefikst is! :smile:

1 like

Ja je hebt het weer ook echt tegen, als het nou buiten 5 graden is zet je het gewoon ff in de tuin :joy:

1 like

Ja klopt dat is waar. Ik vond het wel geinig nog omdat het hier ook nog ging over iemand die zonder koelkast leeft.

1 like