Waar erger je je aan? #16

Heb het handdoekje al klaarliggen

6 likes

Echt, wie denkt dat mensen hierop zitten te wachten? Zo cringe :smiling_face_with_tear:

2 likes

Haha super raar dit :joy: heel ongemakkelijk en vreemd verwoord :joy:

2 likes

Ik ben bloedchagrijnig dus heb er een aantal:

• Voetbaltrainers die dan aan het reflecteren zijn op de wedstrijd en zeggen: ā€˜Ja ik denk dat we het, ondanks het gelijkspel, goed hebben gedaan. We hebben geprobeerd te voetballen.’ Ehhhh dat mag ik hópen ja aangezien dat je werk is en je er tonnen of miljoenen per jaar mee verdient?! Domme voetbalcommentaar altijd.

• Mensen die naar de radio bellen (überhaupt dit maar okĆ©) en dan maar BLIJVEN lullen ondanks dat de DJ meerdere pogingen doet het gesprek af te kappen door liedjes in te zetten, maar dat moet dan weer gestopt worden.

• Als je een lang woord moet typen op je telefoon maar je tikt een aantal letters verkeerd aan maar je gaat stug door met typen omdat je verwacht dat je autocorrectie het wel verbetert maar NEE HOOR en dan kan je heel het woord weer weghalen en opnieuw gaan typen

35 likes

Dat ik een pakket zou laten bezorgen bij het afhaalpunt om de hoek maar dat het opeens bij een punt ergens op een industrie terrein 6 km van hier is bezorgd :unamused:

2 likes

Ieiw vooral heel goor, klinkt echt alsof die Martijn van b&b het in elkaar komt jassen

8 likes

PostNL? Die halen bij mij de laatste tijd ook van dit soort geintjes uit

2 likes

Ja :tired_face::tired_face: het is gewoon naar de plek gebracht waar je ook je door de gemeente weggeknipte fiets op moet halen pffff

En dan is het ook pas na 14 uur open

1 like

Ja bij mij heeft DHL het naar een pakketpunt gebracht dat van 10.00 tot 16.15 open is, zo irritant

2 likes

En bij mij stond DHL vanochtend aan de deur terwijl ik voor een pakketpunt had gekozen. ā€˜We hebben je gemist’ WAAROM DENK JE DAT IK ZO’N PUNT KIES!! Nu komt ie pas morgen gvd

3 likes

Kan vaak wel lachen om autocorrect creativiteit, maar de laatste tijd loopt het echt de spuigaten uit. Komen hele andere dingen te staan joh.

Tik ik in ā€˜kom, ik ga eens een lekker kopje thee zetten’, klik ik op verzend, lees ik terug, zie ik staan ā€˜kom, ik ga eens een bank beroven’. Moet ik weer helemaal intikken dat ik dat niet bedoelde.

10 likes

Persoon in kwestie was z’n bivakmuts al aan het zoeken

11 likes

Ik voel me niet zo fit dus ik besteed een dagje in bed en ik zag een reclame voor zo’n spelletje met puzzels en rekendingen en ik dacht oh, misschien is dat wel leuk om te doen. Maar die reclame lijkt natuurlijk helemaal niet op het spelletje en het is ook nog eens doorspekt met reclames, ik voel me hier spontaan zieker door :joy:

7 likes

Ja maar bij een rekenspelletje had ik het niet verwacht eigenlijk… daar heb ik dan toch goede hoop in

1 like

dat ik net mijn lip heb opengehaald doordat ik een te koud ijsje at en mijn lip eraan bleef plakken

grgrgr

Dat ik toch nooit helemaal van mn zonneallergie af lijk te komen. Het gaat wel beter dan paar jaar terug , maar er gaat geen zomer voorbij zonder pijn en jeuk helaas

4 likes

Die Fast Car cover die ineens overal is

13 likes

Ja, hoorde hem ook net weer op 3fm, had vandaag thuiswerkdagje en zin in NL radio. Maar ga wel weer gewoon Spotify draaien, vind de dj’s ook maar irritant. Mis Frank & Eva :disappointed:

5 likes

Ja echt hoor, ik had ze net een paar maanden ontdekt en toen moesten ze weg? Luister nu naar Barend en Benner, maar ik vind het niet zo’n succes.

4 likes

Enige leuke vind ik nu nog Sophie. Maar haar hoor je alleen in ā€˜t weekend helaas

3 likes