Waar erger je je aan? #16

Is dat nog steeds zo? Komt dat niet uit de banken in het weekend geen overboekingen deden

2 likes

Met ‘poedersuiker’

6 likes

Ik heb een soort sabbatical genomen van een paar maanden en wacht nu op de uitslag van een sollicitatieprocedure die ik heb doorlopen maar ik verveel me inmiddels zo erg. Het liefst begin ik maandag met werken. Kan niks meer verzinnen om mezelf te vermaken.

1 like

Twee weken als bed gefungeerd voor m’n zieke dochter met luchtweginfectie, met mijn gezondheid niks aan de hand. 1,5 week gewerkt sindsdien en 1 (!) keer met een collega die ziek naar werk was gekomen en ja hoor, we vallen 1 voor 1 op het werk allemaal om. Koorts, keelpijn, hoofdpijn, neus dicht, alles helemaal kut.

2 likes

Ik haat die stomme kippenvleugels aan de onderkant van mn arm. Heb helemaal leuk een spierbal gecreeërd maar door die zwabberende vetzak onder aan mn arm valt die minder op.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het TMI topic #3

Ik moest net even bloedprikken, op afspraak. Maar een bejaarde man was me daar een portie stampij aan het maken dat hij een halfuur moest wachten omdat de inloop (dat begon vlak na mijn afspraak) al redelijk vol aan het lopen was.

Volgens mij had meneer redelijk wat vrije tijd, kalm aan aub.

3 likes

Ja en buiten dat, ouderen mensen kunnen ook heel naar worden en instabiel wanneer ze bijvoorbeeld nuchter moeten prikken. Ik snap dat niet iedereen daar stil bij staat maar ze hebben en totaal ander functionerend lichaam.

5 likes

Ik heb over tien minuten een online meeting voor school maar de buren draaien zulke harde muziek (zoals altijd) dat mijn vloer trilt en ik alles hoor. Dus net netjes langsgegaan en gevraagd of ze het voor een uurtje zacht kunnen zetten. Dat jongetje zei ja oke, maar hij heeft het gewoon weer net zo hard aangezet. :rage:

3 likes

Al eens gedaan, die doen niks omdat het niet op de begane grond is

3 likes

Wat een bullshitterij gewoon nogmaals bellen en aangeven dat ze jouw intercom kunnen gebruiken.

3 likes

Serieus? Zou je hier echt de politie voor bellen…? Iemand die overdag in zijn eigen huis muziek luistert

4 likes

Dan bel je toch eerst nog een keer aan. Politie heeft wel wat beters te doen.

2 likes

dat ik zulke dunne maar wel lange heksenvingers waardoor de kleinste ringmaat altijd alsnog te groot is :japanese_goblin::japanese_goblin::japanese_goblin::japanese_goblin:

1 like

Hier ligt een dossier van een kilometer dik bij zowel de woningbouw als de politie. Buren hebben een keer een gele kaart ontvangen, precies de dag nadat die periode voorbij was ging de overlast verder… En stond het dossier weer op nul.

Tuurlijk dachten wij eerst ook de politie heeft wel wat anders te doen maar als er tien buren bellen en ze zelf ook aangeven dit volume is niet normaal op welk tijdstip dan ook dan bel ik gewoon weer als ik van de bank af word getrild.

6 likes

Dat is toch wel een andere situatie dan hierboven waar ik op doelde. Tuurlijk zijn er gevallen waarbij de politie betrokken moet worden, dat is ook niet wat ik zei.

Edit; O ik heb zelf over het stukje ‘zoals altijd’ gelezen hahaha. Vond het al zo een extreem voorstel.

1 like

Ja een keer een feestje of uurtje karaoke ja dat is irritant maar daar kom je wel overheen inderdaad. Maar als je dagelijks in die shit zit wil je graag dat het stopt kan ik je vertellen.

Ik ben dus in therapie geweest om er zelf anders mee te leren omgaan want het was op een gegeven moment duidelijk dat de overlast niet ging stoppen en wij kunnen niet verhuizen.

3 likes

Dat is ook echt ontzettend kut zeg.

2 likes

Ja ik ga er niet altijd even goed mee om hoor dat is hartstikke lastig! Wat ik heb geleerd is, hoe meer ik mij opvreet of druk maak om iets waar ik geen invloed op heb, ik heb alleen mijzelf ermee en niet de buren.

Die zin loopt voor geen meter sorry

10 likes

Klopt het is hier ook niet zelden of eenmalig ofzo. Tijd lang was het écht erg en na vaak aanbellen, schoonvader erbij halen die arabisch met ze kan spreken zodat ze het goed begrepen, complexbeheerder erbij halen, dossieropbouw etc, is het nu wel wat minder erg. Geen 20 keer meer keihard de deur dichtgooien om 2 uur s’nachts. Maar nog wel regelmatig een uur lang muziek waar je grond van gaat trillen. Zolang het overdag is zeg ik er tegenwoordig niets meer van want ben al blij met de vermindering, maar als je iets moet doen is het irritant.

Tijd lang smeten ze dus echt continue met hun deuren ook s’avonds laat en toen zat ik gewoon echt continu gespannen op de bank omdat als het een minuut stil was ik de hele tijd dacht dat het niet lang meer kon duren voor de herrie weer begon. Kon gewoon niet ontspannen. Maar gaat nu allemaal beter gelukkig.

Dusja ik ken het inderdaad!

6 likes