Waar erger je je aan? #16

Heb de hele tijd van die irri lelijke coaches die op insta die mn storys liken. Dan denk ik oeh hartjes wie van mn girlies vind dit leuk. Oh het is weer ferdinand die denkt dat ik naar zijn gelul wil luisteren.

11 likes

Ik wil een bestelling van 3000+ euro doen voor keukenfrontjes, met 15% korting die tot middernacht zou werken en nu werkt die code niet!!! Irritant :confounded:

2 likes

Daar ben ik weer met een bejaarden ergernis. De bejaarden hebben inmiddels de zelfscan kassa bij het kruidvat ontdekt :-1: Er stond er eentje tergend langzaam 2 dingen te scannen en moest daarna natuurlijk 2 minuten de kassabon nalezen VOOR dat apparaat. Bij de gewone kassa waren nog 3 mensen voor me, maar zelfs daar was ik sneller klaar.

21 likes

Is de zelfscan kassa bij jouw Kruidvat ook zo luid? Ik krijg een gehoorbeschadiging zodra ik bij de Kruidvat in mijn buurt wat scan

21 likes

“SELECTEER DE BETALINGSWIJZE”

81 likes

Webshops die geen retourformulier mee sturen en ik dus verdomme zelf moet gaan printen in de bieb want welke gek heeft er überhaupt nog een printer?

24 likes

Ja dit haat ik ook zo!!!

Mensen die last minute afzeggen, doe niet

6 likes

Ik hoor dit ook echt in mn hoofd haha

3 likes

Ik ken alleen kots in m’n hart :sweat_smile:

7 likes

Ieuw ja, maar dit vind ik nog een niveau erger omdat dit ergens impliceert dat een vader anders voelt over zijn kind?

4 likes

Er zit echt een mega hardnekkige mug/vlieg whatever in mijn kamer, maar het is er eentje die blijft zoemen. Normaal sla je ze weg en dan ben je er wel vanaf maar deze blijft geluid maken en ik begin een soort krankzinnig te worden want ik heb mezelf nu wijs gemaakt dat dat geluid in mijn hoofd zit en niet echt is.

2 likes

Hoop dat ie inmiddels dood is dan!

2 likes

Fietsen met een achteruittraprem. Levensgevaarlijk

1 like

Enige wat ik kan bedenken is als je gewone remmen gewend bent en dan ineens op een fiets met achteruittrapremmen gaat fietsen. Maar dan nog, daar wen je snel genoeg aan toch.

3 likes

@Vaiana :joy:

2 likes

Pfffrt slaat nergens op. Fietsen met terugtraprem zijn superieur. Fietst veel natuurlijker dan met handremmen

6 likes

Ha allebei fout, ik heb nog nooit fietsers zien remmen.

24 likes

Ja dat, maar ik kan er niet aan wennen. Handrem kun je ingedrukt houden terwijl je je voet aan de grond zet en bij een terugtraprem stopt die hele fiets met remmen zodra je een voet aan de grond zet en als het fietspad net een beetje afloopt rol je door en moet je nog een beetje met je schoenzolen remmen. Ik fiets ook nooit op zo’n fiets, heb zelf altijd handremmen gehad, maar dit is dus een leenfiets. Wel heel fijn dat ik er eentje meekreeg hoor, maar vind het doodeng

4 likes

was laatste tijd veel naar een artiest (laufey) aan het luisteren tot ik zag dat ze deze schoenen aanhad op tour

zo vreselijk, kan nu echt moeilijker van de muziek genieten hahahahaha

23 likes