Je kan het montuur even fohnen en dan wat meer buigen/passend maken.
Ik haaaat de aanloop naar verkoudheid, ik voel echt zo langzaam m’n keel, hardlopen gisteren ging voor geen meter, nu zie ik dat m’n hartslag de afgelopen dagen langzaam stijgt. Here we go! Zin in!
Dat de L-lysine pillen van kruidvat zo groot zijn maar mijn beginnende koortslip is gelukkig wel voorbij.
Amerikanen: omg jullie Nederlanders eten sprinkles op brood voor ontbijt.
Ook Amerikanen: eten donuts, muffins en cereals die praktisch 100% suiker zijn voor ontbijt.
Mijn favo uniqlo shirt staat niet meer op de NL site
Haha ja ik had in een hotel in NY muesli met rozijnen als ontbijt, maar die rozijnen waren rondom helemaal gesuikerd. Terwijl ze al zo zoet van zichzelf zijn.
Die in de badkamer kan gewoon en het zou ook normaalgesproken moeten kunnen maar hij deed het die ochtend niet.
Ik wil @Girasol bedanken voor de google tip want heb daardoor mijn telefoon supersnel gevonden vanochtend
Jezus het is weer koud dus dan moet ik sokken aan en dan word ik eraan herinnerd dat ik sokken haat Sommige sokken draaien doorheen de dag een kwartslag, maar de meeste exemplaren zakken gewoon af, waardoor het enkelstuk onder mijn voetholte terechtkomt. En ik koop gewoon de juiste maat he!!!
Alleen het type enkelsokken dat net te hoog is voor in sneakers blijft op zijn plek, maar dat zit dan weer niet lekker in laarsjes.
Ik houd dus wel van sokken maar de ideale sokken schijnen niet meer te bestaan. Sommige sokken kan je na 1 x weggooien, andere zakken af of zitten raar bij mijn enkels.
Heb je de “right angle” sokken van Muji al eens geprobeerd? Die blijven bij mij heeel erg goed zitten, vind ze erg goed!
Ik koop altijd een kleinere maat sokken. Ik heb maat 39 en koop dan altijd 35-38. Misschien dat eens proberen?
omg mijn trein heeft deze week (aka 2 dagen) al 4x random stilgestaan op het traject en dit is de 3e x deze week dat ik daardoor een halfuur in de kou moet wachten k ga echt nooit meer naar kantoor
Ik kijk dus wel eens filmpjes van de Dougherty Dozen op youtube/insta en zij eten ook vaak zulke dingen. Niet dat ik elke dag gezond eet, maar verbaas me wel vaak over hun dagmenu
En de hoeveelheden die ze maakt voor 11 mensen
Of ze zouden echt tonnetje moeten zijn of ze moeten veel weggooien
Ook de cadeaus etc die ze geeft verbaas ik me steeds iver. Op een verjaardag krijgt zelfs een van 6 cadeaus voor meer dan 6000 euro
Ja, ook random rotzooi soms. Dan gooit ze op een onverwachts moment iets naar een kind en als dat kind het vangt, koopt ze het. Ik zocht het filmpje, maar niet gevonden
Edit: gevonden
Ik vind het dus echt per keer zo verschillen. Want bij dit filmpje vind ik alleen de afternoon snack veel. Ontbijtgranen vult niet, 2 witte boterhammen vullen niet (en die snacks erbij zijn ook echt lucht), rare pizza pockets lijken me niet te vullen? Net zoals sla.
En ze heeft wel allemaal kinderen tussen de 6 & 18 volgens mij, die eten echt als bootwerkers is mijn ervaring op zomerkamp.
Terwijl bij dit filmpje zou ik echt wel vol zitten.
Is dat die vrouw die dan om 5 uur opstaat en ze ontbijt + lunch boxes maakt voor haar kinderen? Echt zo ongezond altijd, amper verse groenten of vers fruit.
Edit: oh dat filmpje van @Kusjessoldaat is heel anders dan ik me herinner, dat is best veel vers en gezond! Ik herinner me vooral veel geel en gefrituurd eten.
En al helemaal niet dat Amerikaanse brood.
Los van of het gezond/voedzaam is wat ze maakt, vind ik het wel knap dat ze dus om 5 uur op staat om ontbijt en lunch voor al die kinderen te maken.
Ja, klopt! Ze doet elke dag chips in de lunchbox van de kinderen. Had ik vroeger ook wel gewild
Nja je hoeft 's ochtends geen muffins of wafels te bakken, een boterham of een bak muesli met yoghurt is ook ontbijt, haha