Ik zeg ook niet dat ik het er mee eens ben hoor maar probeer meer een mogelijke verklaring te geven.
Mijn collega eet lunch op zijn werkplek en doet dat zo luidruchtig dat ik de kom soep over zijn hoofd wil leeggieten en de panini in een keer door zijn strot wil schuiven.
Misofonie 3.0
Hierop aanvullend, ik vind feliciteren leuk. Maar ik vind een relatie als prestatie zien wel stom. Alsof je hebt gefaald als je geen relatie hebt terwijl alleen zijn helemaal niet erg hoeft te zijn.
Ja, al denk ik niet dat je dat allemaal kan halen uit die ene felicitatie. Ik feliciteer mensen ook als ze eindelijk hun kneus van een vriend dumpen.
Dit inderdaad precies.
Ik claim nergens dat ik niet waardeer dat mensen blij voor me zijn maar vind feliciteren met het krijgen van relatie echt compleet debiel. Maar wellicht is dit een frustratie die beter/enkel door langlopende leden van het leed dat single zijn heet begrepen zal worden en das okay.
Betrek je dit niet te veel op jezelf?
Wat hadden ze beter kunnen zeggen volgens jou?
Maar dat ligt dan toch echt bij jezelf en hoe jij naar single zijn kijkt? Een nieuwe relatie is toch doorgaans een leuk iets en een ander mag benoemen dat leuk voor je te vinden. Tenzij die ander zegt je als single een sneu hoopje mens gevonden te hebben zegt zoān felicitatie toch niks over vrijgezel zijn.
Ik vind een huis kopen echt wel een prestatie hoor tegenwoordig
Ja, voor mn gevoel drink ik wel echt genoeg!
@Spaarlamp Ik frons niet bewust, maar over het algemeen frons ik wel veel dus misschien dat dat het wel kan zijn. Ik draag wel gewoon een zonnebril. Zal me hier eens over gaan inlezen!
@Vaiana Op andere dagen heb ik er geen last van, echt alleen als ik voor een langere tijd in de zon ben zonder beschutting. Ik heb wel +3, maar dat corrigeren mn oogspieren uit zichzelf dus draag geen bril of lenzen daarvoor.
@LaPetiteRobeNoire Nee, ik heb eigenlijk nooit iets op mn hoofd! Dit zou het weleens kunnen zijn! Tijd om een hoedje te kopen.
Hahaha hoezo? Ik vind het echt totaal niet erg single te zijn en zie het ook totaal niet als een prestatie.
Ik denk dat het ook een groot privilege is dat uberhaupt te kunnen.
Maar dat is ook het punt. Mensen feliciteren niet enkel bij prestaties? Maar ook omdat ze blij voor je zijn/ je geluk wensen etc?
Heb ik ook. Komt gewoon door de warmte en de druk in de lucht ofzo. Ik ben iig niet voor mijn lol lang buiten als het zo warm is.
Programma āhet perfecte plaatjeā in Zuid Afrika. Kandidaten krijgen de opdracht om thema Ubuntu in beeld te brengen. Een kandidate bezocht een soupkitchen waar eten verdeeld werd onder arme bevolking, een ander ging naar een kinderdagverblijf gerund door vrijwilligers etc⦠En bah wat kreeg ik er een dierentuin gevoel bij, ik weet even geen andere term. Mensen in oprechte armoede of vrijwilligers die met alle liefde hard aan het werk zijn voor kwetsbare mensen. En dan 3 van die westerlingen er omheen die maar klikken met de camera, totaal geen interesse voor de mens en de situatie waar ze middenin staan. Totaal het tegenovergestelde van Ubuntu, maar dat beseffen ze niet eens.
Meh.
Ik heb een puistje op mān wimperrand. Walgelijk.
Een strontje! Om het nog wat viezer te maken.
Wapperen, gordijnen bewegen, met een swiffer over je kasten zwaaien, je dekbed opkloppen
Lamp uit lamp aan
Ja dat zag ik al bij het googelen, haha goor. Maar ik noem zoān ochtendvuiltje in ooghoek ook een strontje. Dus mindfuck. En bij elke keer knipperen pijn.
Ik had echt geen idee wat je bedoelde maar heb nu gegoogeld en wat leuk!