Ik heb al dagen last van een wimperhaartje wat in een haartje ernaast blijft hangen met knipperen.
Vet hinderlijk
Ik trek die er altijd gewoon uit met een pincet.
Hell no, ik ga geen infectie riskeren
Ik moest naar de tandarts en ik ben 3 of 4 keer verdoofd voordat het werkte voelde het daarna alsnog. En daarna kon ik mijn speeksel niet meer goed wegslikken, mijn hele gezicht tot aan mijn oog was doof.
(Naakt)slakken die ineens allemaal en overal tevoorschijn komen met deze regen.
Koop de bite away (een apparaatje dat een stoot hitte geeft waardoor de jeuk verdwijnt). Werkt echt heel goed
Zoān muggensteker. Werkt als een trein. Kruidvat heeft ze van hun eigen merk.
Heb je al horren?
Wat echt werkt is zoān vapona stekker, zit een soort olie in. Sinds ik die gebruik in de zomer ben ik echt zelden nog geprikt.
Ik word ook altijd lek geprikt door muggen maar sinds ik lavendelolie opsmeer voor het slapen, blijven ze uit mijn buurt!
Deze gebruik ik.
Ik was echt net bij sectie 2 op duolingo, ben ik weer teruggezet naar sectie 1 omdat ze de lessen hebben aangepast oid
Slaat ook nergens op om me hieraan te ergeren maar toch
Duolingo is best wel streng. En als je een tijdje niks doet, krijg je van die passief-agressieve mails van dat uiltjeā¦
Ja die uil is heel dwingend
Blijf ook dit altijd zo grappig vinden: https://vm.tiktok.com/ZGJCHvsVv/
Die uil heeft mij meer dan eens een kutgevoel aangepraat. Vreselijk zeg
De oplossing is zo simpel maar doeltreffend: een muskietennet. Tientje op bol.com. Vaak is het inclusief goede tape voor aan je plafond waardoor je het kan ophangen zonder boren.
Op exact dit moment zit ik op de bank dus zonder muskietennet om me heen en ben geprikt.
Edit en nog 5 pffff
Dat ik van de week vijftig euro voor de kapper heb betaald en dat het gewoon echt heel lelijk geknipt is
Oh dat is zó naar
Ik ga voorlopig echt niet meer in een hostel slapen voor meer dan 1 of 2 nachten. Het is midden in de nacht en er komt nog iemand binnen. Opzich prima, maar die gaat dan eerst uitgebreid dār koffer door de kamer rijden, laat alle lichten aan staan, doet het raam/deur van de wc niet dicht, gaat uitgebreid haar koffer zitten organizen in het bed boven me en nu is ze hardop aan het bellen echt mens, hou gewoon je bek en ga slapen.