Ik kwam er laatst ook achter toen ik er ineens een had, echt naar. Bij mij hielp het om er een watje tegenaan te houden die je nat maakt met warm water. Hopelijk plopt hij snel open!
@Shadina in je bed gaan liggen en net doen alsof je slaapt.
Ik kwam er laatst ook achter toen ik er ineens een had, echt naar. Bij mij hielp het om er een watje tegenaan te houden die je nat maakt met warm water. Hopelijk plopt hij snel open!
@Shadina in je bed gaan liggen en net doen alsof je slaapt.
Ik ben zoooo zwaar ongesteld pfffff
āIk loop iets uitā zegt mijn afspraak.
30 minuten op de teller . Al is ze nu wel bijna klaar en kan de oppas langer blijven, maar nu loopt mijn eigen planning in de soep
Dat ik superenthousiast was om een bbq voor mijn familie en mijn vriend zān familie te organiseren, om te vieren dat we een baby krijgen, maar eindstand is nu dat niemand op dezelfde dag kan (nadat we meerdere reminders moesten sturen om erachter te komen wie wanneer kon) en we keuzes moeten maken en we sowieso niet compleet gaan zijn. Mijn zwangerschapshormonen en ik trekken dit zeer slecht, ben geneigd om het maar gewoon weer af te blazen
Gewoon de datum kiezen die voor jou hef fijnst voelt! Het is jouw barbeque.
Ik heb al dagen last van een wimperhaartje wat in een haartje ernaast blijft hangen met knipperen.
Vet hinderlijk
Ik trek die er altijd gewoon uit met een pincet.
Hell no, ik ga geen infectie riskeren
Ik moest naar de tandarts en ik ben 3 of 4 keer verdoofd voordat het werkte voelde het daarna alsnog. En daarna kon ik mijn speeksel niet meer goed wegslikken, mijn hele gezicht tot aan mijn oog was doof.
(Naakt)slakken die ineens allemaal en overal tevoorschijn komen met deze regen.
Koop de bite away (een apparaatje dat een stoot hitte geeft waardoor de jeuk verdwijnt). Werkt echt heel goed
Zoān muggensteker. Werkt als een trein. Kruidvat heeft ze van hun eigen merk.
Heb je al horren?
Ik doe wel eens citroensap op mān kussen maar of het helpt en een ventilator!
Wat echt werkt is zoān vapona stekker, zit een soort olie in. Sinds ik die gebruik in de zomer ben ik echt zelden nog geprikt.
Ik word ook altijd lek geprikt door muggen maar sinds ik lavendelolie opsmeer voor het slapen, blijven ze uit mijn buurt!
Deze gebruik ik.
Ik was echt net bij sectie 2 op duolingo, ben ik weer teruggezet naar sectie 1 omdat ze de lessen hebben aangepast oid
Slaat ook nergens op om me hieraan te ergeren maar toch
Duolingo is best wel streng. En als je een tijdje niks doet, krijg je van die passief-agressieve mails van dat uiltjeā¦
Ja die uil is heel dwingend
Blijf ook dit altijd zo grappig vinden: https://vm.tiktok.com/ZGJCHvsVv/