Waar erger je je aan? #16

Frons je (onbewust) veel? Daardoor had ik op zonnige dagen continue hoofdpijn, botox was dé oplossing 🫶🏼

6 likes

De intense zweetgeur in de trein :face_vomiting:

1 like

Een collega bij mij op de uni die het zijn levensmissie maakt nooit in het Engels aangesproken te worden of te hoeven communiceren. Grow up Joost! En ga anders bij de buurtsuper in Schubbekutteveen werken

3 likes

Hij heeft de tijd(/politiek) wel mee nu :stuck_out_tongue:

3 likes

Botox IS de oplossing voor alles

9 likes

Mn internet ligt plat en het ziggo kastje staat uiteraard niet in mijn deel van de woning maar bij mn onderbuur die met vakantie is ofzo… dus tot zover ‘m kunnen resetten :tired_face:

1 like

Even ziggo bellen? Kan het altijd proberen.

4 likes

Ziggo kan m voor je resetten!

Probleem is alleen wel dat je abonnementsgegevens moet hebben en dat je soms ivm privacy niks mag omdat je niet de contracthouder bent.

@Solee @Spaarlamp @Radio thanks dat vroeg ik me nog af inderdaad. Wie weet is dat de oplossing! In mn vorige huis stond het op naam van mn huisbaas maar heb ik ook wel eens eea met ze moeten regelen dus is wel proberen waard!

En anders maar hotspotten vanaf mn werktelefoon ook al werk ik vandaag niet :sweat_smile:

1 like

Als je postcode huisnr en geboortedatum hebt dan kun je alles regelen

Ik heb al meerdere keren dit soort dingen moeten regelen voor m’n ouders en bijna elke keer moesten zij zelf mondeling toestemming geven. Dus helaas is dat niet altijd zo.

1 like

Blijkbaar is er hier in de buurt een nieuwe krantenbezorger die elke ochten tussen 5 en half 6 met een getunede auto de krant van de buren komt bezorgen. Echt lekker wakker worden steeds van zo’n keiharde uitlaat en gierende banden die wegrijden na het bezorgen :unamused:

1 like

Het ligt er vaak aan wat je wilt regelen en het type contract speelt soms ook mee. Maar gewoon even de situatie uitleggen en kijken wat er mogelijk is.

Anders je buurman even appen. Ziggo heeft ook een chat functie.

1 like

Dat ik telkens weer word GEFELICITEERD met dat ik een nieuwe relatie heb. Sorry??? Hoezo??? Kan er ook echt niet normaal op reageren terwijl jajaja het is allemaal goedbedoeld blabla. Maar hou gewoon je mond.

5 likes

Zijn het misschien je ogen? Heb je er op andere (koelere) dagen ook last van? Dan kan je het beste ff naar een lokale opticien gaan die je ogen goed checkt

Ik heb dit ook als ik geen hoed of pet draag met dit weer, zelfs al van even. Had je iets op je hoofd?

4 likes

Oh en mijn eigen ergernis, de vissen bij de visdeurbel zwemmen te snel. Het lukt me steeds niet om een foto te maken :smiling_face_with_tear:

15 likes

Nja alsof het een soort van prestatie is zoals promotie maken of een huis kopen.

1 like

Maar als iemand jarig is feliciteer je ook, terwijl een jaar ouder worden ook niet echt een prestatie is.

Ik vind het echt bijzonder zuur om te vallen over de manier waarop mensen hun blijdschap voor je uiten iig

48 likes