Waar erger je je aan? #16

Zo fijn als je kind uit logeren is en je kunt uitslapen. Om 2 uur in bed en om 6 uur een kotsende kat op de kamer :+1:t3: sindsdien klaarwakker dus slaap minder dan met kind.

5 likes

In die fridge restock Insta reels waarin ze frambozen en bramen en andere bessen wassen en dan in de slacentrifuge doen. Ehm dan heb je allemaal kapotte bessen?? Aardbeien trouwens ook, krijg je allemaal van die vieze plekjes.

Alles voor de Insta hè.

1 like

Ik zag laatst ook mommyvloggers die fruit met afwasmiddel wassen, daar gruwelde ik van.

1 like

Gisteren ben ik in mijn knieholte gestoken en nu is heel mijn kuit een dik/rood/warm plakkaat. Fijne allergische reactie.
Hardlopen was ook beetje kut erdoor. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Mensen die een puzzel aan de kringloop doneren die de helft van de rand mist (ongeveer zestig stukjes)

10 likes

Omg gisteren gehemelte verbrand en nu kan ik niet fatsoenlijk eten, dikke blaar

2 likes

Echt stom is dwt alsof doe mensen zelf zitten te wachten op niet complete spullen. Waarom je dat ook gaat doneren is mij een raadsel.

2 likes

Even totaal ongerelateerd sorry, maar ik vind het zo grappig dat jullie dat een plakkaat noemen. Voor mij (Belg) is een plakkaat een stuk karton.

5 likes

I like your style.

1 like

Hahahaa:

Iemand bij de werkgever van de slechte copywriter.

24 likes

Dat waar ik nu woon ik recht heb op huurverlaging maar straks in mijn nieuwe woning niet want het contract is ingegaan na 1 maart 2023. Mijn inkomen is niet opeens magischerwijze hoger geworden. Ik ben alleen zelf verplaatst.

Sidenote: Ik kan het wel betalen hoor. Anders was ik niet verhuisd maar was gewoon even een zure realisatie want het scheelt gewoon iets van 150 euro in de maand.

2 likes

Sterkte. Mijn nieuwe pet, die ik die dag voor het eerst op had, heb ik laatst in de Amstel zien verdrinken. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ideaal als je geen zin hebt om iets te maken.
Kookt een ei. Bakt appels.

Dit is een uitgebreidere lunch dan ik heb op het moment dat ik wel zin heb om iets te maken.

19 likes

Ik ben een niet mommy die haar meloenen boent met afwasmiddel hahahaha. (Of nou ja haar vriend die meloenen laat boenen).

Edit: waarom klinkt dit zo tmi, ik bedoel ekte meloenen (watermeloen, cantaloupe als in het fruit :melon: :watermelon:). Niet in de douche.

12 likes

Maar waarom, je eet de schil niet eens

3 likes

Er zitten bijzonder veel (ziekmakende) bacteriën op meloen schillen die bij het snijden ook op het fruit
komen door je mes.

Maar komt ook gewoon doordat ik ik helaas een filmpje tegen kwam en ik sindsdien anders niet meer van m’n meloen kan genieten haha. Vooral niet doen hoor.

7 likes

Gadver wat een vieze accountnaam.

24 likes

Volgens mij is dat ook het punt van @Kryptonite haha

5 likes

Er was vandaag een vrouw in het park die aangesproken werd door een man, ze had duidelijk geen zin in die man dus ze zei ga weg. Hij ging niet weg, dus zij op een gegeven moment in z’n gezicht schreeuwen dat hij weg moest gaan. Hij gaat nog steeds niet weg. Pas toen er 2 andere mannen hem kwamen vertellen dat ‘ie op moest rotten ging hij weg.

Mannen :triumph:

14 likes

Wel goed dat die mannen gingen helpen

10 likes