Waar erger je je aan? #16

Het brandalarm wat al drie dagen afgaat bij mensen hier in het blok, die kennelijk op vakantie zijn :tired_face:

Ik al 2 weken verkouden ben.

2 likes

Ik ben m’n lunch thuis vergeten echt bobba

20 likes

Same, echt janken :smiling_face_with_tear:

3 likes

Laten we hopen van niet, ik ga ook pas eind volgende week op vakantie 🫤

Oh wat kut! Heb je toevallig een koelbox in huis? Misschien dat je bij de buren in de diepvries die dingen kan laten bevriezen zodat je tenminste je drinken enigszins koel kan houden.

1 like

Ah nee wat een rottige combinatie is dat dan. Wel fijn dat de koelkast werkt. Hopelijk gaan ze het snel voor jullie fiksen!!

1 like

Ik vind een kapotte koelkast ook spoed hoor, zelfs in de winter. Wat een arremoe, hopelijk wordt het snel voor je opgelost!

6 likes

Wat naar, dit moeten ze echt snel oplossen hoor. Ik ben het ermee eens dat het spoed is, zeker met dot warme weer. Zijn jullie misschien ook niet ziek geworden door bedorven etenswaren oid?

1 like

Maar ze zeggen dus dat het geen spoed is? Ik zou blijven bellen hoor want dat is zeker wel spoed.

3 likes

Dit doet me denken er was toch ooit een forummer die zonder koelkast leefde, weet iemand dat nog?

Haha wel vrij spartaans, de koelkast is na elektriciteit en warm water wel een van de meer essentiële voorzieningen lijkt me, chop chop verhuurder.

6 likes

Fucking vissen die mij bijten. Laat me gewoon rustig zwemmen man kutbeest.

5 likes

Zaterdag stuk gewandeld op schoenen waar ik altijd op loop. Eindstand - blaar.
Doe dan maar slippers aan want daar loop ik de andere helft van de tijd altijd op. Eindstand - nieuwe blaar.
Ok is goed joh

3 likes

Nee kan ik me niet herinneren maar dan moet diegene waarschijnlijk heel vaak buiten de deur eten of alle producten die in de koelkast moeten direct opeten. :o_o:

2 likes

Sinds wanneer is deze zo duur, €3,20 voor een pak kokosmelk :triumph:

1 like

Ik ben op het kinderdagverblijf en er vroeg een jongen (ik gok 5 jaar) aan me waarom ik dik was. Dus ik probeerde dat te negeren maar hij liep me gewoon achterna en bleef het vragen. Uiteindelijk zei ik maar dat ik geen Duits sprak maar toen ging hij het aan andere kinderen vragen. En ik snap echt wel dat ik dit kind niks kwalijk kan nemen maar het is echt niet leuk???

14 likes

Kutkinderen

8 likes

Zou gezegd hebben omdat ik vervelende kinderen die veel vragen stellen op eet. Vind t wel heel stom voor je. Kinderen hebben soms nog geen goede filter.

30 likes

Oh ik heb het al vaker gezegd maar als mannen praten alsof ze meer weten over een menstruatie dan vrouwen zelf. Dan mag je van mij echt naar de hel. Het ging over zwemmen en ik zei van, nah ik zwem eigenlijk liever niet als ik ongesteld ben. Want een vriend vroeg om te zwemmen, volgens hem zou ik eigenlijk niet meer echt moeten bloeden want dit is de 6e dag. HOUD JE BEK echt. Verschrikkelijk.

7 likes

??? Wat een betweter ook, jezus :face_vomiting:

2 likes