Zeker! M’n irritatie gaat dus ook niet over de mannen die hielpen, maar over mannen die blijkbaar gewoon niet naar vrouwen willen luisteren. Maar dat was hopelijk wel duidelijk, haha.
Nee ik snap je helemaal! Ik had laatst ook iets soortgelijks meegemaakt met een man die achter mij aan ging fietsen, na meerdere keren beleefd te zeggen dat ik geen interesse had bleef die plakken en achter mij aan lopen. Pas toen ik naar een groepje mannen toeliep en luider werd ging hij weg, gelukkig gingen die mannen mij geruststellen en dacht ik gelukkig zijn sommige mannen wel goed opgevoed. Maar je bent als vrouw helaas nog niet veilig altijd, echt een kutgevoel
We gaan volgende week op vakantie naar Spanje, het is daar nu zo’n 30 graden met volop zon. Als wij er zijn is het, volgens het weerbericht van nu, maar 21 graden en 70% kans op regen. Echt, schiet mij maar de boom in. Had me zo verheugd op relaxen aan het strand en zwembad, maar heb er nu spontaan geen klap zin meer in. Hopelijk draait het nog bij maar ik heb meestal niet zo’n mazzel.
En ik weet het, er zijn ergere dingen, maar maanden verheug je je op een zon vakantie, betaald een hoop geld, is het continu mooi weer en wanneer wij gaan slaat het om.
Trap niet in die weervoorspelling sites die het weer van een week later pas voorspellen. Als ik op mn nederlandse site intyp wat het weer hier op mn eiland in griekenland is dan zegt tie 28 tot 30 graden. Terwijl ik hier weg lig te frituren in 35 graden. Neem geen voorschot op je verdriet ofzoiets haha en kijk daar gewoon wat het weer is. Wss valt het hartstikke mee.
Ik vind Donsje echt prachtig juist🙈
Daar heb je gelijk in! Kan er verder toch niets aan veranderen als het toch gaat regenen, maar hoop stiekem toch dat het beter weer gaat worden dan de voorspelling is. Geniet van je vakantie!
Hier in Italië ook, over een week lijkt heel Europa regenachtig… maar goed, kan nog zoveel veranderen!
Het brandalarm wat al drie dagen afgaat bij mensen hier in het blok, die kennelijk op vakantie zijn
Ik al 2 weken verkouden ben.
Ik ben m’n lunch thuis vergeten echt bobba
Same, echt janken
Laten we hopen van niet, ik ga ook pas eind volgende week op vakantie 🫤
Oh wat kut! Heb je toevallig een koelbox in huis? Misschien dat je bij de buren in de diepvries die dingen kan laten bevriezen zodat je tenminste je drinken enigszins koel kan houden.
Ah nee wat een rottige combinatie is dat dan. Wel fijn dat de koelkast werkt. Hopelijk gaan ze het snel voor jullie fiksen!!
Ik vind een kapotte koelkast ook spoed hoor, zelfs in de winter. Wat een arremoe, hopelijk wordt het snel voor je opgelost!
Wat naar, dit moeten ze echt snel oplossen hoor. Ik ben het ermee eens dat het spoed is, zeker met dot warme weer. Zijn jullie misschien ook niet ziek geworden door bedorven etenswaren oid?
Maar ze zeggen dus dat het geen spoed is? Ik zou blijven bellen hoor want dat is zeker wel spoed.
Dit doet me denken er was toch ooit een forummer die zonder koelkast leefde, weet iemand dat nog?
Haha wel vrij spartaans, de koelkast is na elektriciteit en warm water wel een van de meer essentiële voorzieningen lijkt me, chop chop verhuurder.
Fucking vissen die mij bijten. Laat me gewoon rustig zwemmen man kutbeest.
Zaterdag stuk gewandeld op schoenen waar ik altijd op loop. Eindstand - blaar.
Doe dan maar slippers aan want daar loop ik de andere helft van de tijd altijd op. Eindstand - nieuwe blaar.
Ok is goed joh