Nee kan ik me niet herinneren maar dan moet diegene waarschijnlijk heel vaak buiten de deur eten of alle producten die in de koelkast moeten direct opeten.
Ik ben op het kinderdagverblijf en er vroeg een jongen (ik gok 5 jaar) aan me waarom ik dik was. Dus ik probeerde dat te negeren maar hij liep me gewoon achterna en bleef het vragen. Uiteindelijk zei ik maar dat ik geen Duits sprak maar toen ging hij het aan andere kinderen vragen. En ik snap echt wel dat ik dit kind niks kwalijk kan nemen maar het is echt niet leuk???
Kutkinderen
Zou gezegd hebben omdat ik vervelende kinderen die veel vragen stellen op eet. Vind t wel heel stom voor je. Kinderen hebben soms nog geen goede filter.
Oh ik heb het al vaker gezegd maar als mannen praten alsof ze meer weten over een menstruatie dan vrouwen zelf. Dan mag je van mij echt naar de hel. Het ging over zwemmen en ik zei van, nah ik zwem eigenlijk liever niet als ik ongesteld ben. Want een vriend vroeg om te zwemmen, volgens hem zou ik eigenlijk niet meer echt moeten bloeden want dit is de 6e dag. HOUD JE BEK echt. Verschrikkelijk.
??? Wat een betweter ook, jezus
Ja echt ik kan me daar zo over opwinden. En dan moet ik weer aan die post van @tessel denken haha waarin 1 of andere gozer net deed alsof hij de menstruatie zelf had uitgevonden ofzo man man
Mijn 1e ex is om de hoek komen wonen bij mijn ouderlijk huis (destijds hij) had een bloedhekel aan mijn moeder en ze komen elkaar nu echt regelmatig tegen. Het blijft dan vanaf mijn ex kant bij heel arrogant kijken en toen mijn moeder gister aan haar vroeg âalles goedâ werd er heel bitchy geantwoord âWAAROM ZOU HET NIET GOED GAAN?â Ohmyyy
Ik hoop zo niet dat ik haar ga tegenkomen want dat zou het meest ongemakkelijke ooit zijn omdat ik echt niet weet hoe ik dan moet of ga reageren. Het was echt een dramarelatie en ik ben echt heel onzeker geworden door die persoon. Toen ik het uitmaakte heb ik de deur daar achter me dicht getrokken en heb haar nooit meer gesproken. Ik ben echt nog zeer regelmatig een aantal dagen per week in mn ouderlijk huis dus de kans dat we elkaar gaan tegenkomen is groot. Erger me nu enorm aan mezelf dat ik er zo zenuwachtig van word
Zo stom. Ik was vroeger ook dik en toen vroeg een kind een keer op een verjaardag in een volle woonkamer waarom ik zo dik was. Jaren later kan ik hem nog steeds niet luchten of zien.
haha ja dat kan ik nog niet in het duits
Ik laat elke maand ongeveer mân nagels doen en Ă©lke keer vraagt mân vriend of ik een bepaalde kleur wil doen (mintgroen). En ik vind het zoân specifieke kleur tov gewoon rood, roze of blauw ofzo dat ik er achterdochtig van word en denk: bij wie heb jij dit ooit gezien dat je hier nu zoân obsessie mee hebt.
Dus heel petty van mij maar nu weiger ik die kleur te doen.
Ja klopt, was doei volgens mij!
omg gvd ben bij mân ouders thuis en liep met blote voeten de tuin in die ze momenteel aan het verbouwen zijn
liep VOL op een dikke rozentak met fat ass doornen die in het gras lag
Ik snap die hype ook niet van karamel zeezoutâŠ
Pass auf, sonst fresse ich dich
Je kan daar de politie voor bellen. Ik kwam ook een keer thuis na het uitgaan met politie voor de deur wegens het brandalarm van de kamer van mijn huisgenoot die af ging.
Eindstand zat haar kamer op slot en zij was ook nog in de kroeg (ik wist toevallig welke). Dus toen is de politie naar de kroeg gereden om haar op te halen en ze hebben haar ook weer terug naar de kroeg gebracht haha.
Ja toen heb ik geleerd dat je âs nachts niets nodig hebt want dan heb je geen bloedverlies! Dus je hebt alleen overdag iets aan menstruatieproducten nodig en dan red je het wel met twee tampons. Dan 5 dagen dus met 10 tampons per keer red je het wel! Menstruatiearmoede is dus niet een ding.
Hee wat verhelderend! Dit scheelt me veel gedoe. Wil deze persoon ook eens naar het klimaatprobleem kijken?
Ja misschien wil hij dat wel! Anders zijn er genoeg andere mannen op twitter hoor