Waar erger je je aan? #16

Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Vakantiefoto’s van mensen die bij zo’n 1 :heart: insert stad/land sign staan
Vreselijk

3 likes

een festivalergernis: mensen die jaren aan oude bandjes van voorgaande edities om hun pols/arm hebben zitten

vind ik zo smerig :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

neem volgende keer stiekem een schaar mee om ze af te knippen :japanese_ogre:

38 likes

Nou dat vind je niet alleen smerig maar ís gewoon heel erg ranzig

3 likes

Hahahaaaa, ik wil hem in elkaar slaan :skull_and_crossbones:

3 likes

Ik heb mijn witte shirts vannacht over de houten tuinstoel laten drogen. Haal ze net weg en zitten er dikke bruine vlekken in door de stoelen. Heb één van de shirts al voor de tweede keer gekocht ivm vlekken die er niet meer uit wilden. :weary:

Ze liggen nu in de ossengalzeep, hopelijk helpt het. :pleading_face:

3 likes

Ik had een vriendin en haar moeder had er iets aangenaaid zodat ze ze af kon doen dus die waren niet zo vies.

Maar toen waren we wel achttien en was het nog vet c00l om naar festivals te gaan.

6 likes

🥹 zo schattig

3 likes

Ik krijg vlekken er vaak goed uit door de vlek zelf ook met ossengal in te smeren en dan de gevlekte stof tegen elkaar aan te wrijven. (Hopelijk is deze uitleg een beetje duidelijk). Vaak is het dan al zo goed als weg, dan nog een rondje in de wasmachine met wat biotex en je bent er. Hoop dat het lukt!

1 like

Ik zag deze week een vrouw die uitgebreid een fotosessie aan het houden was van zo’n I :heart:sign, terwijl er niemand stond. Vind ik nog dommer want dan kun je net zo goed een foto googlen (maar dit geldt even goed van mensen die van alle vissen in een aquarium een foto gaan maken, wat ga je daar mee doen later dan???)

2 likes

Zaterdag gingen een vriendin en ik (misschien tikkeltje dronken) in de breakdance en het was vreselijk :sob: ik had echt het gevoel dat mijn hoofd eraf ging en dat ik eruit zou komen met een hersenschudding :sweat_smile: nu heb ik op beide ellebogen een blauweplek en 1 hele grote en veel spierpijn en die vriendin van mij ook :grimacing: toch niet normaal

blauwe plek

10 likes

Hahaha ja dit is zo kut, elke keer als ik denk dat ik er weer in wil denk ik weer: nee dit was de laatste keer echt meeeega kut, trap er niet in!!!

1 like

Ja precies dit!! Ik ben er ook vaker in geweest en in mijn gedachten ging hij toen “lekker snel”, maar dit was echt niet te doen :sob:. Die vriendin is meer een durfal en vond het dus ook niet leuk. Volgens haar ging hij in de avond ook veel harder :sweat_smile: nouja, volgens jaar zijn we het vast weer vergeten hahah

2 likes

Mijn eerste festivaljaren hield ik ze idd ook zo lang mogelijk om, had op een gegeven moment iets van 10 bandjes ofzo (niet van 10 jaar hoor, ging naar meerdere festivals per jaar). Maar toen was ik idd 16-22 ofzo, nu gaat de schaar erin zodra ik het festivalterrein af ben.
Heb ze wel nog allemaal ergens in een bakje bij mijn ouders op zolder, misschien ook maar eens weg doen :sweat_smile:

Er was ook zo’n man (volgens mij een Belg, oudere kale kerel) die echt twee armen helemaal vol met festivalbandjes had, kennen jullie die ook nog?
Edit: deze man dus! Roger (51) heeft al meer dan 100 festivalbandjes (Antwerpen) | Het Nieuwsblad

5 likes

Oja Roger de bandjesman. Die had ook altijd dat shirt op die foto aan haha. Vond hem altijd een beetje irritant.

Ik heb ze ook nog allemaal, kan er geen afscheid van nemen haha, ik denk omdat mijn puber-ik dat zó belangrijk vond.

1 like

Hoe kun je in een breakdance? Als in een soort mosh pit met meerdere breakdancers of wat gebeurt hier?

7 likes

De breakdance is zo’n kermis attractie!

4 likes

Oh echt

Ik weiger kermissen, dat is waar alle kutste mensen uit je stad samenstromen.

18 likes

Hahaha het is een lompe versie van “de spin”. En het is idd waar: komt veel bijzonder volk bijeen op de kermis.

3 likes

Misschien een leuke tip, ik heb van ieder festival een foto laten afdrukken en die heb ik in een lijstje/op een prikbord met het bijbehorende bandje. Vind ik wel gezellig staan!

4 likes