Waar erger je je aan? #16

Ik merk dat Nederland me echt verpest heeft. Ik probeer hier afspraken te maken met mensen die ik wil zien. Onmogelijk. En aan de ene kant vind ik het heerlijk dat alles zo random gaat maar aan de andere kant ben ik hier ook te ongeduldig voor.

5 likes

Aan die reels waarin mensen op Pink + white op de klap wisselen van setting/outfit. Negen van de 10 keer is het superslecht getimed. Mijn hersenen slaan echt op hol hiervan. Waaaaaarom zo’n reel als je geen gevoel voor ritme hebt. Stop :sweat:.

2 likes

Dutch Venice :smiling_face_with_tear:

5 likes

Een shirtje (mijn lievelings) is gered zoals het nu lijkt, morgen de andere nog maar eens een keer! Thanks!

Nog een ergenis; wij hadden even alle ramen tegen elkaar open in huis. Eindstand al 6 prikmuggen in de slaapkamer gedood.

4 likes

het ergste vind ik nog dat een kermis een soort van leuk klinkt (attracties, snacks enz) dus soms laat ik me verleiden om er toch naartoe te gaan maar dan is het ineens een grote kinder/aso/random gabbers gathering waar alles 100 euro kost

24 likes

Bij de botsauto’s is de sfeer altijd agressief af

5 likes

De spin/ otcopus heette bij ons dit jaar de turbo poliep :sob:

Mijn favo is trouwens de jumper! Daar ga ik elk jaar in!

3 likes

Nou dit! Ik was laatst op de kermis met mijn neefjes, maar je betaalt gewoon 3 euro per kind om ze een minuut in een graflelijke draaimolen te zetten.

En eendjes vangen is ook niet meer wat het was. Je betaalt nu gewoon 8 euro en mag dan 5 eendjes vangen ofzo. Het maakt niet uit wat je vangt want je mag altijd uit alle prijzen kiezen. Waar is het gokelement?!

Een dagje Efteling is serieus goedkoper dan de kermis. Met als bonus dat het niet zo lelijk en luidruchtig is.

5 likes

Fijn dat je dit vroeg want ik vroeg me hetzelfde af (nog nooit daadwerkelijk op een kermis geweest)

2 likes

Heeft ie bij Patrick Laureij gehoord (mintgroene handdoeken van de Hema)

3 likes

Mijn partner háát de Efteling maar dit argument overtuigt hem om 1x per jaar toch naar de Efteling te gaan ipv naar een verschrikkelijke (dure) kermis.

6 likes
6 likes

Kan je in de tussentijd niet een koelkast via marktplaats oid regelen? Staan er best vaak gratis af te halen. Lost het probleem met je verhuurder natuurlijk niet op, maar dan kan je iig even vooruit.

3 likes

Ah, balen! Snap vooral ook je irritatie dat je er zelf steeds achteraan moet. Hopelijk wordt het voor 1-9 opgelost!

1 like

Wil een lamp ophangen en de leidingzoeker gaat op elke mogelijke plek af

1 like

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

30 likes

Dat fotorolletjes nog steeds moeilijk te krijgen zijn.

4 likes

Naar aanleiding van je bericht heb ik die primer ook gekocht en het werkt echt top! Gewoon geen vet voorhoofd meer na een dag werken. Heel blij mee, dankjewel

4 likes

Ik zou het lekker zelf regelen en hem de rekening sturen. Je kunt toch niet nog 1,5 maand zonder koelkast

4 likes

Ik vind dit echt bizar, geen spoed? Ben altijd benieuwd of ze er ook zo weinig haast achter zetten als het hun eigen koelkast zou zijn. Al helemaal met deze temperaturen, echt belachelijk

7 likes