Oh leuk zeg! Haha ja ze rekenen er allemaal op dat ik even alles regel en het een kinderfeestje is ofzo, maar doen dan wel moeilijk als ik knopen doorhak. Komt vrijdag vast wel goed!
En veel plezier!
Same, maar bij mij speelt in slowmotion afgelopen maandagmiddag af toen ik voor het eerst weer eens een maandverbandje droeg omdat mijn tampons op waren. Die onderkant zat al heel de tijd scheef tegen mân bovenbeen geplakt, zat echt heel kut en ik kreeg het niet subtiel recht. Dus vol met mân charmante jurk aan snel in mân reet gegrepen, en ik zal het gezicht van de man op de fiets die ik niet zag aankomen nooit meer vergeten Erge is nog dat ik alsnog er niet in geslaagd was het euvel te verhelpen.
Ik woon in een appartementencomplex en tegenover mij staat het volgende appartementencomplex, vrij dicht op elkaar. Nu zijn daar tegenover onderaan pas nieuwe mensen komen wonen, een ouder stel, ze zitten de heeeele dag op hun tuinstoelen op het balkon te roken en alles en iedereen te bekijken. Maar. Elke ochtend vanaf 7:00 gaan ze daar dus om en om zitten roken om dan half te stikken in hun eigen hoestbuien wat echt super goor klinkt en echt constant gaande is en ik vind het héél irritant want ik heb vakantie en slaap met het raam open en word elke ochtend gewekt door die kots-hoestbuien van die twee.
Ik heb 10 minuten gelopen en ben helemaal bezweet en nu zit ik met van die drijfnatte handen in een wachtkamer, echt matig.
Ik was bij de dokter haha, fijn klef handje gegeven.
âHoe is het met je medicatieâ
âJa goed, maar op warme dagen neem ik het niet want ik ga er zo van zweten etcâ
âJe hebt het vanochtend genomen?â
âNee, dit is gewoon ik normaalâ
Dit heb ik ook heel erg de laatste dagen. Ik moet een kwartiertje lopen naar de trein en dan zit ik in de trein en loopt er een waterval over mn gezicht. Echt verschrikkelijk. Als ik thuis kom van werk spring ik meteen onder de douche. Bah. Al staat er nu wel een lekker windje buiten, maar vanochtend voelde ik me echt vies.
Kun je het nog annuleren?
Hopelijk komt die transpiratie niet op je bed.
Echt, wie denkt dat mensen hierop zitten te wachten? Zo cringe
Ik ben bloedchagrijnig dus heb er een aantal:
-
Voetbaltrainers die dan aan het reflecteren zijn op de wedstrijd en zeggen: âJa ik denk dat we het, ondanks het gelijkspel, goed hebben gedaan. We hebben geprobeerd te voetballen.â Ehhhh dat mag ik hĂłpen ja aangezien dat je werk is en je er tonnen of miljoenen per jaar mee verdient?! Domme voetbalcommentaar altijd.
-
Mensen die naar de radio bellen (ĂŒberhaupt dit maar okĂ©) en dan maar BLIJVEN lullen ondanks dat de DJ meerdere pogingen doet het gesprek af te kappen door liedjes in te zetten, maar dat moet dan weer gestopt worden.
-
Als je een lang woord moet typen op je telefoon maar je tikt een aantal letters verkeerd aan maar je gaat stug door met typen omdat je verwacht dat je autocorrectie het wel verbetert maar NEE HOOR en dan kan je heel het woord weer weghalen en opnieuw gaan typen
Dat ik een pakket zou laten bezorgen bij het afhaalpunt om de hoek maar dat het opeens bij een punt ergens op een industrie terrein 6 km van hier is bezorgd
Ieiw vooral heel goor, klinkt echt alsof die Martijn van b&b het in elkaar komt jassen
PostNL? Die halen bij mij de laatste tijd ook van dit soort geintjes uit
Ja het is gewoon naar de plek gebracht waar je ook je door de gemeente weggeknipte fiets op moet halen pffff
En dan is het ook pas na 14 uur open
Ja bij mij heeft DHL het naar een pakketpunt gebracht dat van 10.00 tot 16.15 open is, zo irritant
En bij mij stond DHL vanochtend aan de deur terwijl ik voor een pakketpunt had gekozen. âWe hebben je gemistâ WAAROM DENK JE DAT IK ZOâN PUNT KIES!! Nu komt ie pas morgen gvd
Kan vaak wel lachen om autocorrect creativiteit, maar de laatste tijd loopt het echt de spuigaten uit. Komen hele andere dingen te staan joh.
Tik ik in âkom, ik ga eens een lekker kopje thee zettenâ, klik ik op verzend, lees ik terug, zie ik staan âkom, ik ga eens een bank berovenâ. Moet ik weer helemaal intikken dat ik dat niet bedoelde.
Persoon in kwestie was zân bivakmuts al aan het zoeken
Ik voel me niet zo fit dus ik besteed een dagje in bed en ik zag een reclame voor zoân spelletje met puzzels en rekendingen en ik dacht oh, misschien is dat wel leuk om te doen. Maar die reclame lijkt natuurlijk helemaal niet op het spelletje en het is ook nog eens doorspekt met reclames, ik voel me hier spontaan zieker door
Ja maar bij een rekenspelletje had ik het niet verwacht eigenlijk⊠daar heb ik dan toch goede hoop in