10 dagen toch als je 1 september wordt geholpen. Alsnog belachelijk kan echt niet.
Heb dat even gemist dat het al zolang was, echt vervelend zeker nu in de zomer. Heb je nog familie, vrienden, kennissen in je omgeving die eventueel koelboxen te leen hebben?
Waarom kan je geen nieuwe kopen? Zit het bij je huur in? Misschien een domme vraag maar ik heb nog nooit een huis gehad waar al een koelkast aanwezig was
Volgens mij woon jij niet in regio Utrecht toch? Ik heb een tafelmodel koelkast staan, mag je zo ophalen
Ohja hahahahaâ:joy: maar alsnog heel lang
Ik heb echt al twee dagen een fuck you all and die stemming. Ben moe, ben aan het verbouwen en verhuizen, kind doet er drie miljoen jaar over om in slaap te krijgen âs avonds opeens, partner gedraagt zich als een betweter, schilderwerk in het huis moet tering veel lagen ondanks goede kwaliteit verf. Echt en nog één omdat het kan
Ah ja snap ik helemaal, super rot. Jammer ook dat het meteen zoân grote aankoop is
Ik ga vrijdag met mn vader, broer en schoonzus naar Zandvoort voor de f1 en alles is zon gedoe. Ze zeuren dat je tickets zelf op naam moet zetten. Niemand begrijpt meer hoe printers werken. Het programma downloaden is te veel moeite. Ze willen niet te vroeg opstaan, dan nog allemaal gedoe over het rijden en overal discussie over.
Heb echt spijt dat ik niet alleen ga maar we hebben zitplaatsen dus heb ook geen zin om zelf eerder te gaan en de hele dag gezeik te krijgen zodra ze aankomen.
Dat die sjablonen voor rreels in insta niet goed werken
Oh getsie! Ik ga ook vrijdag naar GP Zandvoort, leuk! Gelukkig is mijn man techie dus we hoeven niet te printen veel plezier alvast en hopelijk heb je alsnog het leuk zonder hun gezeik.
Oh leuk zeg! Haha ja ze rekenen er allemaal op dat ik even alles regel en het een kinderfeestje is ofzo, maar doen dan wel moeilijk als ik knopen doorhak. Komt vrijdag vast wel goed!
En veel plezier!
Same, maar bij mij speelt in slowmotion afgelopen maandagmiddag af toen ik voor het eerst weer eens een maandverbandje droeg omdat mijn tampons op waren. Die onderkant zat al heel de tijd scheef tegen mân bovenbeen geplakt, zat echt heel kut en ik kreeg het niet subtiel recht. Dus vol met mân charmante jurk aan snel in mân reet gegrepen, en ik zal het gezicht van de man op de fiets die ik niet zag aankomen nooit meer vergeten Erge is nog dat ik alsnog er niet in geslaagd was het euvel te verhelpen.
Ik woon in een appartementencomplex en tegenover mij staat het volgende appartementencomplex, vrij dicht op elkaar. Nu zijn daar tegenover onderaan pas nieuwe mensen komen wonen, een ouder stel, ze zitten de heeeele dag op hun tuinstoelen op het balkon te roken en alles en iedereen te bekijken. Maar. Elke ochtend vanaf 7:00 gaan ze daar dus om en om zitten roken om dan half te stikken in hun eigen hoestbuien wat echt super goor klinkt en echt constant gaande is en ik vind het héél irritant want ik heb vakantie en slaap met het raam open en word elke ochtend gewekt door die kots-hoestbuien van die twee.
Ik heb 10 minuten gelopen en ben helemaal bezweet en nu zit ik met van die drijfnatte handen in een wachtkamer, echt matig.
Ik was bij de dokter haha, fijn klef handje gegeven.
âHoe is het met je medicatieâ
âJa goed, maar op warme dagen neem ik het niet want ik ga er zo van zweten etcâ
âJe hebt het vanochtend genomen?â
âNee, dit is gewoon ik normaalâ
Dit heb ik ook heel erg de laatste dagen. Ik moet een kwartiertje lopen naar de trein en dan zit ik in de trein en loopt er een waterval over mn gezicht. Echt verschrikkelijk. Als ik thuis kom van werk spring ik meteen onder de douche. Bah. Al staat er nu wel een lekker windje buiten, maar vanochtend voelde ik me echt vies.
Kun je het nog annuleren?
Wil toch graag weer lekker slapen
Hopelijk komt die transpiratie niet op je bed.