Die uil heeft mij meer dan eens een kutgevoel aangepraat. Vreselijk zeg
De oplossing is zo simpel maar doeltreffend: een muskietennet. Tientje op bol.com. Vaak is het inclusief goede tape voor aan je plafond waardoor je het kan ophangen zonder boren.
Op exact dit moment zit ik op de bank dus zonder muskietennet om me heen en ben geprikt.
Edit en nog 5 pffff
Dat ik van de week vijftig euro voor de kapper heb betaald en dat het gewoon echt heel lelijk geknipt is
Oh dat is zó naar
Ik ga voorlopig echt niet meer in een hostel slapen voor meer dan 1 of 2 nachten. Het is midden in de nacht en er komt nog iemand binnen. Opzich prima, maar die gaat dan eerst uitgebreid dār koffer door de kamer rijden, laat alle lichten aan staan, doet het raam/deur van de wc niet dicht, gaat uitgebreid haar koffer zitten organizen in het bed boven me en nu is ze hardop aan het bellen echt mens, hou gewoon je bek en ga slapen.
Serieus, wƔt asociaal zeg. Ze wil vandaag vast uitslapen, ik zou ook even flink herrie maken bij het opstaan
Dat is waar, het is wel weg petty, maar ik vind het gewoon echt rete-aso, en ik ging ervan uit dat @lisaanna sowieso weg gaat uit het hostel
Wat irritant, spreek je diegene niet aan op dat moment of ze even heel snel stil kan zijn dan?
Echt hoe werkt je hoofd dan???
Ik had vrijdag iets soortgelijks waarbij ik met 5 meiden op de kamer sliep en 4 daarvan in de ochtend ook hun koffer gingen inpakken en gewoon hardop gingen praten en lachen??? Ik lag nog te slapen en het was voor 8 uur??? Ik moet wel zeggen dat ik toen niks heb gezegd, maar ik heb het idee dat in steden het anders is dan in hostels waarbij mensen wandelen en klimmen, daar was iedereen muis stil.
Haha ja ik moet helaas nog een nacht dus ik ga niet al te vervelend doen zo.
Er gaat nu elke 10 minuten iemand zān wekker keihard af en hij blijft maar snoozen wat een ellende.
Dat je dan niks zegt. Zon hostel zou niks voor mij zijn ik had na een keer snoozen al diegene uit zn bed gesleurd.
die heb ik uitgezet haha. Krijg nog wel 400 notificaties maar dat vind ik wel praktisch want anders vergeet ik het toch
Ja ik ben daar echt te schijterig voor. Zeker als ik nog meerdere nachten moet. Ben bang dat ze dan vervelend terug gaan doen als ik slaap ofzo.
Nee joh, dat durven ze dan juist niet meer! Ik heb ook een keer meegemaakt dat iemand wekker afging en het iedereen wakker maakte behalve diegene waarvan het was. Toen werden er ook meerdere echt boos hoor
Ik heb ooit een jongen heel boos gewekt omdat zijn wekker om 6 uur ging. En 6.05. En 6.10. Mygod ik was zo geĆÆrriteerd en klaarwakker en hij lag daar maar lekker te dromen. Byebye fijne vlucht naar huis die je anders gemist zou hebben.
En ooit hoorde ik ook een groepje engelse jongens tegen elkaar zeggen dat ze stil moeten zijn omdat ik anders wakker zou worden en ze fish and chips zou zien eten. Het was in een land waar ze geen fish and chips verkochten en de kamer rook ook niet naar eten ofzo. Wel chill dat ze stil waren.
Nja je kan best vragen of het wat zachter kan toch.
Dat mijn sportteam volgend jaar uit elkaar getrokken wordt en dat ik ook nog eens in het team zit die op een kuttijd moet trainen. Twijfel echt om te stoppen hierdoor
Gewoon normaal vragen kan geen kwaad, toch? Ik snap dit niet zo goed.
Mensen in hostels zijn different ik heb 3 weken in een hostel geslapen en wat ik daar toen allemaal heb meegemaakt is van een andere planeet joh