Waar erger je je aan? #16

Wat is op vakantie gaan toch altijd een gedoe. Wij vliegen terug naar rotterdam airport. Daar is helemaal geen treinstation kom ik net achter.
Dus wij moeten met kind wandelwagen en 2 koffers via het vliegtuig, met de bus naar centraal, dan naar breda, dan naar den bosch, en dan vanaf daar de bus naar ons dorp. Dat is toch geen doen?
En iedereen werkt gewoon die dag, dus ff (3 a 4 uur op en neer) komen halen zit er ook niet in.
Misschien heeft iemand een oplossing? Greenwheels ofzo? (zijn daar kinderstoelen mogelijk)? Hoe doen al die wereldreizigers of mensen zonder auto zulke dingen? Ben er helemaal gefrustreerd door.

3 likes

Een taxi nemen naar een van de stations?

4 likes

Ik had dit een tijdje terug ook heel erg. Achter in mn nek en een beetje op mn rug. Ik denk achteraf dat het gewoon stress en een slecht imuunsysteem was ofzo.

1 like

Ja, maar het is gewoon 3 of 4 keer overstappen en een reis van bijna 3 uur in totaal met een kind, wandelwagen grote koffers etc. Ik ben niet zo’n reiziger, is dat te doen? waar laat je die koffers in de bus etc.
Edit: en hebben ze kinderstoelen in een taxi?

Same. Gister te horen gekregen dat de vloer er toch uit moet , en vanavond moeten mijn ex en ik ook nog een muur witten. De vloer is er inmiddels uit maar echt wat een ellende dit. Ik kijk ernaar uit om een week verder te zijn, lekker gesetteld in mijn nieuwe huis. Sterkte nog even!

1 like

Je auto daar parkeren

9 likes

Maar heen gaan we vanuit een ander vliegveld. :sweat_smile:
Ik dacht dus ze hebben vast een treinstation bij de airport zoals bij schiphol ofzo. Of iemand kan ons vast brengen of halen, maar nu blijkt dat dus allemaal nog een heel gedoe. Erger me ook aan mezelf hoor dat ik zo 'makkelijk’dacht.

2 likes

Je kan een kinderstoel reserveren. Betaal je wel voor.
En volgens mij rijdt er gewoon een metro.

Ja waarom zou je dat bewust doen? :sob:

2 likes

Je bent met zijn tweeën toch? Beetje sjouwen allebei. Ja niet fijn met al dat overstappen, maar met twee paar handen moet je een eind komen toch? In de bus kan je gewoon in het middenstuk zitten met je koffers en kind, en in de trein zou ik ook in de tussenstukken gaan zitten. Minste gedoe.

7 likes

En met de metro naar Den Haag Centraal en vanaf daar de trein naar Den Bosch? Ging altijd een trein vanaf Den Haag rechtstreeks naar Den Bosch, weet niet of dat nog zo is

1 like

Rotterdam is volgens mij 2 gates en 3 winkeltjes, daar is echt niks

Ohnee wel meer sorry, ik ben daar heel lang geleden een keer vanaf gevlogen en toen was het nog minder

1 like

Heb je niet een familielid of kennis die je kan ophalen?

Receptvideos waarin met een closeup zwoel door het eten geroerd wordt met een stukje brood, vingers worden afgelekt of eten wordt afgebeten met een strakke blik op de camera. Ik cringe er zo van, meteen geen zin meer om dat recept te maken. Lijkt ook wel nieuw te zijn, viel me eerst nooit op

5 likes

Ja t gaat hier niet om het recept of het eten hahah

3 likes

Ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoel videos die van accounts komen die wèl draaien om recepten!
Ook weleens gezien bij bijv. Miljuschka.

2 likes

De bus vanaf Zestienhoven kan inderdaad redelijk vol zijn en vanaf daar heb je ook niet direct een metro, je moet hoe dan ook een stukje met de bus. Of naar de metro of naar de trein
Ik zou daarom vanaf het vliegveld een taxi reserveren naar in ieder geval Rotterdam Centraal, is echt een kippenstukkie kost waarschijnlijk iets van 20 euro en duurt niet veel langer dan 15 minuten
Dan heb je wel nog 2 keer overstappen ivm de trein maar kan me voorstellen dat je de metro en bus graag overslaat

11 likes

Op stukken van de rondweg in mijn stad waar ik vaak rijd mag je 70, maar zo goed als altijd als ik er rijd (en dat is bijna dagelijks) rijden de meeste mensen er 55/60. Het is tweebaans, maar ook links wordt er zo langzaam gereden en ik begrijp echt niet waarom. Moment van de dag maakt ook niet uit, lijkt wel of mensen gewoon in de waan zijn dat het een 50 weg is terwijl er duidelijk borden met 70 staan. Echt zo mega irritant.

3 likes

Ik heb nu al 2 kledingstukken weg kunnen gooien omdat een parfum er neon gele vlekken in maakt na het wassen en die krijg ik er met geen mogelijkheid uit :angry:

1 like

De achterburen hebben ruzie gemaakt en de buurman ging in zijn auto zitten om een film te kijken op zijn telefoon. Inmiddels zit hij er anderhalf uur en ik erger me aan mezelf dat ik steeds blijf kijken of hij er nog zit (hij heeft raampjes open en gedraagt zich niet raar verder)

3 likes