Waar erger je je aan? #16

Toen ik op vakantie ging met mijn kind heb ik een taxi genomen vanaf mijn huis naar het vliegveld en zelf een autostoeltje meegenomen (die had ik speciaal gekocht hiervoor, heb zelf geen auto/rijbewijs). Het autostoeltje mocht gewoon gratis mee met het vliegtuig als ruimbagage. Heb het ook gebruikt om op bestemming de taxi naar ons hotel te nemen en op de terugweg ook. Op het vliegveld zo’n zilveren karretje gepakt en daar de koffer, kinderwagen en het stoeltje op gedaan.

Edit: had toen ook naar taxi’s gekeken met kinderstoelen, maar die waren echt veel duurder en de reviews waren niet niet heel erg goed. Ik had gewoon op de dag zelf een uber besteld.

4 likes

images (1)
Dat ik per se zo’n kniestoel wilde voor mijn thuiskantoor. Status dag 2: schenen staan in de fik :+1:

7 likes

Wij hebben onze auto door toen geparkeerd. Was ook nog eens goedkoper dan treintickets. Extra blij mee geweest want ons vliegtuig had op de terugweg vertraging waardoor we de laatste trein zouden missen

1 like

Dat er twee chocoladerepen in de kast lagen, ik vind maar 1 van de 2 lekker en mijn man allebei en hij weet dat ik welke ik wel lekker vind. Dus ik had nu zin in een stukje chocola bij mn thee, heeft hij precies die reep ik die ik wel lekker vind opgegeten, grrrrrr

1 like

Is het geen optie om je auto te parkeren bij Rotterdam AirPort en vanaf daar te reizen naar het vliegveld waar je heenvlucht vanaf vertrekt?

Of net andersom.

1 like

Waarom bestaan pleisters alleen in de varianten ‘ik zit zo muurvast dat ik je halve huid mee los trek en de wond daarvan groter is dan de oorspronkelijke wond die je had’ en ‘als je naar me kijkt val ik er al af’

8 likes

Wat is hier het ergonomische voordeel van?

2 likes

Je moet die witte hebben, de sensitieve, die blijven goed plakken maar trekken niet je hele huid eraf

6 likes

Je zit minder doorgezakt (op je zitbeenknobbels ipv op doorgezakt op je staartbeen), meer open heuphoek waardoor je heupbuigers minder neiging hebben tot verkorten, en je zit er geen uren stil op (hij schommelt en je kan van houding veranderen) wat beter is voor je rug. Het is best een tof ding qua ergonomie, dus ik hoop dat ik er vriendschap mee kan sluiten.

5 likes

Ja dat zou je denken, maar ook die weten het te doen bij mij :sob: al heeft het dan misschien ook met de lijm te maken ofzo

3 likes

Ben je misschien allergisch voor bepaalde pleisters?

2 likes

Ja dat is waarschijnlijk de meer logische optie :sob:

1 like

Die reclames van zen punt nl op de radio.

Ik word daar helemaal niet zen van… juist heel geïrriteerd! Laat staan dat ik die site dan nog ga bezoeken.

9 likes

Jaaaa ik ook, haat die kutgong! En hij komt altijd in tweeën, erna komt altijd die andere irritante reclame geld .nl en dan weer die irritante gong

4 likes

Ja daar word je toch niet zen van maar pokke agressief toch!?!

1 like

Haha had het er vanochtend nog over met m’n vriend

2 likes

Bazige collega’s die doen alsof de hele toko van hun vader is

2 likes

Ik heb nu al twee keer een nieuwe creditcard aangevraagd en telkens krijg ik wel de nieuwe pincode via de post maar de kaarten raken altijd kwijt? Nu de 3e besteld? Maar vind het een beetje vreemd

1 like

Kan zijn dat ze uit de post worden gestolen? Ik werk bij een bank en tijdens Corona werd er weleens een cadeau gestuurd. Cadeaus kwamen altijd opengemaakt aan, omdat de naam van de bank er opstond en men waarschijnlijk dacht dat in het pakket wat anders zat.

2 likes

Op een brief waar een kaart in zit staat nooit de naam van de bank.

2 likes