Adresgegevens wel. Als je die herkent weet je welke bank het is.
Plus je voelt wel dat er een pasje in zit toch?
Ja ik denk het ook, maar eigenlijk heb je er niks aan natuurlijk. Ik moet hem nog activeren en je hebt de pincode nodig. Echt irritant
DHL belde aan of ik een pakketje voor de buren wilde aannemen. Dus ik zei ja hoor. Is het natuurlijk voor de buren tig huizen verderop die een jaar op reis zijn
Ik haaaat pakketjes ontvangen Ik doe nooit de deur open als ik niemand verwacht, en nu heeft mijn vriend vanochtend gezegd dat ik vandaag wel open moet doen als er aangebeld wordt. Hij heeft dus een verrassing naar mijn adres gestuurd en dat is echt super lief. Alleen is er geen tijdsindicatie en nu zit ik de hele tijd onrustig te wachten tot er aangebeld wordt. Ik wil gewoon een dutje doen maar dat kan ik ook niet rustig doen nu.
Ik zit even in de zon in de tuin en mijn irritante buurjongen die op me hit en indruk probeert te maken met zijn slechte gitaarspel (normaal zijn het oneindige rare chromatische loopjes die nergens naar klinken), is nu al een kwartier hetzelfde akkoord aan het raggen. Echt ga weg please. Ik luister een podcast tegelijkertijd maar het is moeilijk om me erop te concentreren.
Dat niemand mijn wc bril dicht doet als ze bij mij naar de wc zijn geweest. Ik heb een kat die het leuk vindt om uit de wc te drinken en heb dus altijd de klep dicht. Ik heb in mijn hoofd de regel ‘hoe je het aantreft laat je het achter’ maar blijkbaar ben ik de enige met die regel.
Zou het gewoon even aangeven als iemand op bezoek is.
Ik zou er namelijk niet bij stilstaan.
Bij ons is de klep soms dicht omdat we hem hebben schoon gemaakt, zoiets zou ik dan ook denken als die van jou dicht is
Dat mn oma me elke keer fucking baby kleertjes die ik 30 jaar geleden heb gedragen probeert mee te geven. Half verwassen nog met vlekken erin. Pleur het weg aub. Elke x ook zo stiekem op mn koffer gelegd.
Als je in een grote kolonne fietsers fietst en dan 1 of andere held vooraan beslist te stoppen voor het zebrapad en iedereen dan op elkaar botst omdat niemand het verwacht
En ja ik weet dat het moet blabla
En
Mensen die vragen: “En wat wil je nog van mij weten?”
Echt dit slaat het gesprek helemaal dood
Op Tinder “Just ask!” Lekker makkelijk Jeroen
Echt bijzonder dat collega’s nog steeds zeggen “en?? Werk jij halve dagen???” als je gewoon na 8 uur werken naar huis gaat. Zelf zijn ze natuurlijk 10 uur aanwezig waarvan ze minstens 5 uur bij het koffieapparaat/kantine rondhangen, buiten de deur eten en andere collega’s vervelen.
Ohnee wat een verschrikking.
Dacht dat dat soort uitspraken vroeger alleen op van die corporate zuidas bedrijven werd gedaan, maargoed misschien werk je daar ook wel
Nee totaal niet, werk in zuid limburg
Dat er staat dat ik mn pakket kan afhalen bij het afhaalpunt, maar niet bij welke wtf. In een straal van 500 meter zijn er al 10 ofzo. Zo vreemd.
Oh ja herkenbaar van mijn vorige werkplek. Ik start graag vroeg (tussen 7-8) en ga dan ook tussen half 4-4 naar huis. En daar werd altijd commentaar op gegeven, ‘zo, zo, halve middag vrij genomen?’. Nee Kees, ik zat hier al 2.5 uur eerder dan jou.
Nu werk ik ergens anders waar het veel vrijer is (meerdere locaties, dus sowieso veel in en uit geloop). Zo blij om van die opmerkingen af te zijn.
Ja, ook zo’n classic
Ik heb een soort bult/ puist op m’n voorhoofd en dan iets hoger precies in het midden? Ik heb echt zelden puistjes en nu ben ik ineens een fucking eenhoorn in training .
Heerlijk!!!