Ben de rest van dit weekend bij m’n ouders op een vakantiepark en we gaan vnv pizza bestellen maar die pizzeria heeft letterlijk 100 verschillende pizza’s??? Ff normaal doen hoor, er bestaat ook zoiets als te veel keuze
kun je de ergste laten zien
Ik vind eigenlijk alles met fruit/garnalen/mosselen erg hahaha maar ze hebben dus ook pizza’s waar die twee dingen samen komen. Zullen vast mensen zijn die dit lekker vinden hoor maar ik kan er met mijn hoofd niet bij
Is ze nog op komen dagen?
Hahaha ja ik snap het gewoon niet Is dat echt lekker?
Wil best eens een hapje proeven maar voor 15,50 ga ik 't niet proberen
Mijn eigen hersenen die tegen werken
Ik dacht eerst dat je met fruit gwn sea fruit bedoelde
DIt is gewoon lootjes met elk ingrediënt in een bak en er dan random 5 trekken, kan niet anders
Omg hier word je toch woest van Rob Geus kom deze tent NU sluiten aub
Mijn pizza was gelukkig wel erg lekker!!
- Mediterranea
Huisgemaakte tomatensaus, kaas, rucola, olijven, paprika, parmaham en knoflook
Statiegeldflessen inleveren is echt dramatisch tegenwoordig. Al die mensen die met hele vuilniszakken komen waarvan de helft niet wordt geaccepteerd
En soms gewoon 2 hele winkelwagentjes met vuilniszakken flessen en dan inderdaad heel moeilijk doen. Als die hem niet na 2 x pakt, leg ik het weg en pleur ik het later gewoon in een vuilnisbak.
Oh ik niet hoor. Ik hou ze dan apart en dan druk ik later op het belletje.
Ja dit zorgt er bij mij echt voor dat ik dingen met statiegeld gewoon weggooi. Ik ga niet een kwartier wachten om twee flessen in te leveren. Blikjes ga ik om deze reden en de plakzooi die t geeft al helemaal niet bewaren terwijl als het inleveren sneller en makkelijker was ik dat prima zou doen.
Brengen die mensen dan maar een keer per paar maanden hun statiegeld weg, of zijn het mensen die flesjes en blikjes verzamelen voor extra geld? Als je gewoon elke week/twee weken gaat dan wordt het toch nooit zo veel?
Als ik zie hoeveel wij met zn 2en soms al hebben in een week alleen al omdat ik bijvoorbeeld spa rood uit kleine flesjes drink en we al gauw 2 6packs bier per week hebben, dat zijn dan 21 items met statiegeld.
Ik zag laatst een filmpje uit, geloof, Denemarken waar ze zo een automaat waar je alles in 1x ingooit en dat apparaat sorteert het dan en berekent dus wat je terug krijgt. Zulke dingen moeten we hier ook hebben.
Er zijn ook zo veel meer mensen die door afvalbakken graaien voor blikjes en flesjes. Hoogstwaarschijnlijk zaten die mensen al voor deze invoer financieel in de knel, maar zo is het zichtbaarder.
Er is hier een festival in de buurt en het geluid is zo hard dat ik echt niet kan gaan slapen met m’n raam open. Hopelijk is het snel stil
Ah, Trivio Del Villaggio zie ik (toch?). Ik herken de menukaart.
Dat ik 4/5x per week in de supermarkt sta omdat altijd als ik weer thuis ben na boodschappen er dan achter kom dat iets anders weer bijna op is. Ben zo slecht in plannen op dat gebied.