Waar erger je je aan? #16

Ja mmm voedselvergiftiging.

1 like

Ja, ik begin om 10.30 uur en krijg daar altijd commentaar op. Maar ik zit er dan ook tot 19:00 uur en niet tot 15:30 uur. :roll_eyes:

3 likes

Want dat krijg je van witte bonen in tomatensaus?

5 likes

En als je dan een keer vroeger bent: Zo ben je uit je bed gevallen?

8 likes

ik denk bij gedeukte blikken gelijk aan botulisme

5 likes

Oh ik aan een onhandige vakkenvuller vandaar dat ik even de clue miste

22 likes

Haha ik had/heb nooit puistjes maar kreeg als puber soms ineens een puistje preciessss in het midden van mn decollete. Toen ik net een beetje begon met uitgaan. Alsof iemand van boven zei, fuck that, trek iets aan met minder inkijk. Ik krijg trouwens als ik een soort bultje iets heb het ook altijd op mn voorhoofd. Dan smeer ik er maar tandpasta op want ik heb eigenlijk ook geen verstand van puistjes.

3 likes

Ja hier doelde ik op @Druppels

Ik mag hopen dat je dat als vakkenvuller ook leert. Maar de laatste tijd zien de baked beans er altijd zo uit, ik vermoed dat deze er ook al een tijdje staan want dit wil je toch niet kopen?

Je ziet het op de foto niet maar ze waren dus allemaal gedeukt.

3 likes

Zo makkelijk deuk je zo’n gevulde blik toch niet in?

1 like

Ik weet ook niet wat er gebeurd is haha, ik denk dat ze gevallen zijn? Maar ze worden volgens mij steeds teruggezet/zo uitgestald door vakkenvullers die niet begrijpen waarom mensen geen gedeukte blikken willen kopen.

2 likes

Ik had hier niet eens weet van. Ik koop nu dus nooit meer ingedeukte blikken.

13 likes

Deze hoor ik ook met regelmaat ja, terwijl ik altijd tussen 7:15 en 7:45 binnen kom. Als mensen zich nou gewoon eens lekker met hun eigen werktijd bemoeien.

6 likes

Hoezo dan? Ik kan ook niks vinden als ik erop google

1 like

ik heb daar echt nog nooit van gehoord wow ik dacht dat je dat via vogels enzo kon krijgen

3 likes

Het komt heel soms ook voor bij thuis wecken. Een van de redenen dat oa vlees thuis wecken niet meer zo word gestimuleerd.

4 likes
3 likes

Je kan het bijvoorbeeld krijgen als je zelf eten inmaakt maar dit niet juist doet waardoor die bacterie er bij kan komen, of dus door gedeukte blikken waar de bacterie bij komt. En er is ook nog eens infantiel botulisme dat een baby kan krijgen als er honing wordt gegeven waar de bacterie in voor komt onder de één jaar. Het is volgens mij niet heel veel voorkomend ofzo maar ik moet er altijd gelijk aan denken als ik een gedeukt blik zie.

4 likes

Voordat iedereen bang is voor blik en ze bonen in karton gaan verpakken.

10 likes

Gelukkig laat HAK witte bonen in tomatensaus me nooit in de steek

4 likes

Thanks! En @Honey. Ik had geen idee. Had laatst een podcast geluisterd over een jongen die in zuid afrika was overleden en toen hadden de dokters ook gezegd dat het botulisme kon zijn, en nu lees/leer ik er weer over. Hoe heet dat effect ook al weer?

2 likes