Waar erger je je aan? #16

Ik kijk alle Step Up films maar nr 4 staat niet op videoland

3 likes

Godver…. We hebben een nieuw vloerkleed en deze komt op een andere plek dan het oude kleed. Je ziet nu een vierkant in de vloer (pvc) waar het kleed heeft gelegen… dweilen heeft niet gewerkt. Iemand de tip?🄹

2 likes

Maar dat zijn geen baked beans.

Boeit mij niet want ik eet het niet, maar ik heb een man die er een mening over heeft.

Dat leer je zeker niet als vakkenvuller, althans niet waar ik als puber heb gewerkt.
Eerst keer ooit dat ik hiervan hoor ook overigens. Zou wel goed zijn als dat toegelicht wordt, maar vraag me af of de leiding bij supermarkten dit wel weet :sweat_smile:

1 like

Is dat niet verkleuring door de zon? Daar werkt denk ik niks tegen behalve het kleed op dezelfde plek leggen.

4 likes

De aanbetaling voor een weekend weg was twee keer afgeschreven van mijn rekening. Toen ik hierover contact opnam, was de reactie dat ze het bedrag wel voor mij konden bewaren, dan kreeg ik het bij aankomst retour.

Wat dacht je ervan om het gewoon terug te storten? Dan bewaar ik mijn eigen geld wel.
Dat was gelukkig ook een optie :roll_eyes:

23 likes

Haha jeetje wat een mafkezen. Je kunt het eventueel ook nog storneren.

2 likes

Ja ik ben er bang voor🫠

2 likes

Watties tomatensaus moest mijn familie altijd meenemen als ze weer naar nederland kwamen.

1 like

Ohja, ook nog een optie! Nouja, ga er vanuit dat het nu wel goedkomt, anders kan dat na het weekend nog als ik het dan nog niet heb.

3 likes

Haha, niet heel verassend :sweat_smile:

3 likes

De AH verkocht een tijdje thaise basillicum en nu niet meer. Was zo handig om gewoon aan mn bestelling toe te voegen.

2 likes

Heb je ook geklaagd op social media? Soms gaan ze dan opeens wel hun best doen om de problemen op te lossen.

2 likes

De stoelen in Arriva treinen zitten zo kut dat mijn billen gaan slapen.

1 like

Maar je billen zijn wel veilig!

3 likes

M’n zus zou me oppikken op het station voor een dagje weg maar ze is nu al zo laat dat ik een trein later had kunnen nemen :roll_eyes: Terwijl ze wist dat ik vannacht pas ben thuis gekomen van vakantie en zij eigenlijk nog eerder wilde afspreken. Ben bijna in staat weer naar huis te gaan maar dat vind ik sneu voor m’n nichtje die ook mee gaat.

4 likes

Ik heb zo’n afschuwelijke string / short combinatie aan dat ik gewoon niet kan sporten

1 like

Ben de rest van dit weekend bij m’n ouders op een vakantiepark en we gaan vnv pizza bestellen maar die pizzeria heeft letterlijk 100 verschillende pizza’s??? Ff normaal doen hoor, er bestaat ook zoiets als te veel keuze :upside_down_face:

2 likes

kun je de ergste laten zien

16 likes

Ik vind eigenlijk alles met fruit/garnalen/mosselen erg hahaha maar ze hebben dus ook pizza’s waar die twee dingen samen komen. Zullen vast mensen zijn die dit lekker vinden hoor maar ik kan er met mijn hoofd niet bij

Screenshot_2023-09-02-15-17-40-995-edit_com.android.chrome
Screenshot_2023-09-02-15-22-04-156-edit_com.android.chrome

12 likes