Waar erger je je aan? #16

Als ik zie hoeveel wij met zn 2en soms al hebben in een week alleen al omdat ik bijvoorbeeld spa rood uit kleine flesjes drink en we al gauw 2 6packs bier per week hebben, dat zijn dan 21 items met statiegeld.

Ik zag laatst een filmpje uit, geloof, Denemarken waar ze zo een automaat waar je alles in 1x ingooit en dat apparaat sorteert het dan en berekent dus wat je terug krijgt. Zulke dingen moeten we hier ook hebben.

3 likes

Er zijn ook zo veel meer mensen die door afvalbakken graaien voor blikjes en flesjes. Hoogstwaarschijnlijk zaten die mensen al voor deze invoer financieel in de knel, maar zo is het zichtbaarder.

3 likes

Er is hier een festival in de buurt en het geluid is zo hard dat ik echt niet kan gaan slapen met m’n raam open. Hopelijk is het snel stil

2 likes

Ah, Trivio Del Villaggio zie ik (toch?). Ik herken de menukaart. :joy:

1 like

Dat ik 4/5x per week in de supermarkt sta omdat altijd als ik weer thuis ben na boodschappen er dan achter kom dat iets anders weer bijna op is. Ben zo slecht in plannen op dat gebied.

7 likes

Ja maar ook machines die 9 v d 10 x defect zijn???

8 likes

Hahahaha klopt

1 like

Ik ben echt geĆÆrriteerd want mijn hele woonplaats staat weer op z’n kop vanwege een klote evenement. Ieder jaar weer een knoop in m’n maag omdat er zoveel dierenleed is, zoiets is echt niet meer van deze tijd. Vooral omdat het morgen ook warm wordt en de paarden vanaf 5:00 ā€˜s ochtends op straat staan, de afdankertjes staan er soms wel 7/8 uur lang :cry: Ik begrijp echt niet dat dit nog georganiseerd mag worden?

7 likes

Dat ik nu al voor de tweede keer deze week een motvlinder of nachtvlinder in huis heb gehad? :weary:
Vind die beesten echt mega eng.

Edit:
Ik spotte net een tweede, waar komen deze vieze beesten toch vandaan.

2 likes

Bij mij kwamen ze meerdere keren uit was die buiten gedroogd was…

5 likes

De hoeveelheid reclame die ik door mijn brievenbus krijg terwijl ik een NEE NEE en nogeens NEE sticker op mn klep heb. Ga weg

4 likes

Ik ben echt een zeikwijf maar als dit bij mij gebeurt dien ik altijd gelijk een klacht in. Heb niet voor niets zo’n sticker.

Je moet het eerst doen bij de verspreider en daarna kun je onderstaande link gebruiken.

9 likes

Neee scholen zijn weer begonnen dus die treinen zitten weer propvol.

1 like

Oh mijn God wat erg, ik ook! Wat daar soms op staat, hoe bedenken ze het!

Mijn standaard keuze is 73 :star_struck:

Tussen 8 en 12.30 zou er iemand komen voor het onderhoud van m’n CV ketel. Het is inmiddels 11.28 en er is nog steeds niemand geweest :face_with_symbols_over_mouth: echt stom dat ze niet een iets specifieker tijdvak geven.

Edit: hij is er nu (12.43) pas :upside_down_face:

1 like

Er is net iemand geweest van de wbv om iets te repareren, heeft verder nergens naar gekeken en toen kwam ik thuis in een gang vol gras. Nog mazzel want mensen laten ook altijd hun hond uit op dat veld waar hij doorheen jakkerde

1 like

Hihi.
Mijn ergernis neemt heel de inhoud van het bericht over.

3 likes

Wat

6 likes

Ik kreeg vandaag voor het eerst een woedeaanval en probeerde na de eerste golf snel te googlen wat ik moest doen (ben alleen op weg naar huis na een festival). Toen kreeg ik een pop-up reclame en een automatische chat op een site met tips en die was nauwelijks weg te klikken. Toen werd ik NOG BOZER.

7 likes

Ik haaat spierpijn in mn benen. Dan moet je zo debielig op de wc ploffen. Echt onhandig.

8 likes