Ik heb super erge spierpijn in één bil omdat ik hele tijd halve handstanden op de bank aan het maken was omdat de hond daar helemaal lijp van werd en we dat grappig vonden. #donotrecommend
Ja zo een verhoogde wc bril die mijn oma vroeger had is op dat soort dagen echt geen overbodige luxe.
Ik ging het serieus googlen want was wel benieuwd wat je dan krijgt, hierbij de tips:
- Tot 10 tellen. Het is cliché, maar onderdruk je woede heel even. …
- Lach of zing een liedje. …
- Gil of vloek. …
- Ademhalingsoefeningen. …
- Praat met diegene op wie je boos bent. …
- Praat er met anderen over. …
- Ga sporten.
Hopelijk helpt het!
Ik wil het liefst met zon tillift op de wc getakeld worden
Ik heb vandaag 2x oogmigraine gehad. Wat is dat toch vreselijk. Ik heb echt liever hoofdpijn, daar kan je ng een tabletje voor slikken
Ik zou echt nog kwader worden van deze stomme tips met hun stomme … erachter
Waarom zijn Nederlanders ook/juist/vooral in het buitenland zo ontzettend luid? Ik kan het niet aan!!!
Ik heb soms een allergische reactie op muggenbeten. Vooral op mijn benen. En nu is het weer raak hoor… ging gisteren wandelen en had een lange sportbroek aan maar ze staken me er dwars doorheen. En het waren gewoon muggen want ik zag ze op mn broek zitten maar toen was het al te laat
Foto in spoiler
Wordt het lekker weer, loop ik er weer zo bij het is ook op beide benen zo. 6 van die bulten, bah
Auuu, wat ellendig
Ah shit hè, ik had dit precies zo vorige week! Heb je crème voor erop? Binnen 2 dagen was het dikke weg, toen had ik alleen nog maar beetje rode vlekken. Hielp ook tegen de jeuk!
Ik had dat een paar maanden geleden ook regelmatig. Soms een jaar lang niks en soms elke dag voor een periode.
Zo kut want zodra je t voelt(ziet) opkomen weetje dat t de komende paar uur klaar is, alleen maar liggen en ogen dicht.
Ja ik kreeg het op de dansschool van mn oppaskind. Ik dacht echt dat ik neer ging my god
Oh echt kut dit, misschien overbodige tip maar Antihistamine kan helpen als je zo heftig reageert erop.
Helaas is dat waarschijnlijk inclusief plateau.
Jaaa dit werkt echt top, ik had zo’n plakkaat vol in mijn gezicht en de zwelling is na 1,5 dag al bijna helemaal weg. En het jeukt ook niet meer!
Ik heb gisteren toevallig wel een hooikoorts pilletje van mn vriend genomen (cetirizine), maar weet je of ik dat vaker moet nemen? Of een ander soort misschien?
Tot nu toe bleven die bulten/vlekken namelijk wel lang zitten en waren ze echt weken nog zichtbaar dus hoor het graag als dit idd helpt!
Zo kut! Ik had het heel vaak toen ik zwanger was. Blijkbaar hebben hormonen er ook invloed op. Zo blij dat het nu weer minder is.
Horror!!!
Ik hoop voor jou van wel, maar ik slik een hoge dosering en zit helaas nog regelmatig onder haha.