Waar erger je je aan? #16

Ik heb super erge spierpijn in één bil omdat ik hele tijd halve handstanden op de bank aan het maken was omdat de hond daar helemaal lijp van werd en we dat grappig vonden. :confounded::confounded::confounded: #donotrecommend

14 likes

Ja zo een verhoogde wc bril die mijn oma vroeger had is op dat soort dagen echt geen overbodige luxe.

5 likes

Ik ging het serieus googlen want was wel benieuwd wat je dan krijgt, hierbij de tips:

1. Tot 10 tellen. Het is cliché, maar onderdruk je woede heel even. …
  2. Lach of zing een liedje. …
  3. Gil of vloek. …
  4. Ademhalingsoefeningen. …
  5. Praat met diegene op wie je boos bent. …
  6. Praat er met anderen over. …
  7. Ga sporten.

Hopelijk helpt het!

3 likes

Ik wil het liefst met zon tillift op de wc getakeld worden

8 likes

Ik heb vandaag 2x oogmigraine gehad. Wat is dat toch vreselijk. Ik heb echt liever hoofdpijn, daar kan je ng een tabletje voor slikken

4 likes

Ik zou echt nog kwader worden van deze stomme tips met hun stomme … erachter

7 likes

Waarom zijn Nederlanders ook/juist/vooral in het buitenland zo ontzettend luid? Ik kan het niet aan!!!

5 likes

Ik heb soms een allergische reactie op muggenbeten. Vooral op mijn benen. En nu is het weer raak hoor… ging gisteren wandelen en had een lange sportbroek aan maar ze staken me er dwars doorheen. En het waren gewoon muggen want ik zag ze op mn broek zitten maar toen was het al te laat :rage:

Foto in spoiler

Samenvatting

Wordt het lekker weer, loop ik er weer zo bij :angry: het is ook op beide benen zo. 6 van die bulten, bah

9 likes

Auuu, wat ellendig :astonished::weary:

1 like

Ah shit hè, ik had dit precies zo vorige week! Heb je crème voor erop? Binnen 2 dagen was het dikke weg, toen had ik alleen nog maar beetje rode vlekken. Hielp ook tegen de jeuk!

1 like

Ik had dat een paar maanden geleden ook regelmatig. Soms een jaar lang niks en soms elke dag voor een periode.
Zo kut want zodra je t voelt(ziet) opkomen weetje dat t de komende paar uur klaar is, alleen maar liggen en ogen dicht.

1 like

Ja ik kreeg het op de dansschool van mn oppaskind. Ik dacht echt dat ik neer ging my god

2 likes

Oh echt kut dit, misschien overbodige tip maar Antihistamine kan helpen als je zo heftig reageert erop.

4 likes

Helaas is dat waarschijnlijk inclusief plateau.

2 likes

Jaaa dit werkt echt top, ik had zo’n plakkaat vol in mijn gezicht en de zwelling is na 1,5 dag al bijna helemaal weg. En het jeukt ook niet meer!

4 likes

Ja en koelen! Sterkte @Takkie ik heb het ook weleens, zo fucking kut is dit

1 like

Ik heb gisteren toevallig wel een hooikoorts pilletje van mn vriend genomen (cetirizine), maar weet je of ik dat vaker moet nemen? Of een ander soort misschien?

Tot nu toe bleven die bulten/vlekken namelijk wel lang zitten en waren ze echt weken nog zichtbaar dus hoor het graag als dit idd helpt!

3 likes

Zo kut! Ik had het heel vaak toen ik zwanger was. Blijkbaar hebben hormonen er ook invloed op. Zo blij dat het nu weer minder is.

2 likes

Horror!!!

1 like

Ik hoop voor jou van wel, maar ik slik een hoge dosering en zit helaas nog regelmatig onder haha.

2 likes