Waar erger je je aan? #16

Aan mensen die in de basis wel grappig zijn en dat door veel mensen ook worden gevonden. Maar dit doorhebben en daarom alle mogelijke opties maar aangrijpen om grappig te doen. Zo irritant doe even rustig.

5 likes

wat is meisjesnaam toch een belachelijk woord

6 likes

En het is niet eens je meisjesnaam, het is je vaders naam. All hail the patriarchy

18 likes

De openluchtzwembaden in de buurt zijn (in de middag) allemaal al gesloten :sob:

10 likes

Dit vind ik zo dom. Let gewoon op t weer zo kan je nog wat extras verdienen.

4 likes

Volgens mij hebben ze vaak geen vrijwilligers meer rond deze tijd

2 likes

Die hebben toch gewoon personeel?

4 likes

Veel openluchtzwembaden draaien alleen met vrijwilligers!

3 likes

En @Luzarl

Vooral met studenten, en die moeten nu weer naar school

1 like

Oh die bij mij in het dorp niet, had daar geen idee van @Pax.

1 like

Bij ons in Belgiƫ is het je familienaam.

1 like

Hier in Belgiƫ nemen vrouwen gelukkig niet de naam van hun man over bij een huwelijk, wat een belachelijk verouderde traditie.

6 likes

Hoe bedoel je?

1 like

Ik zou dat niet rap doen nee maar het is maar net wat je gewend bent misschien.

Ik heb gewoon de naam van mijn moeder hoor.

2 likes

Ik heb dit jarenlang volgehouden om mijn bril alleen achter de laptop te dragen (en bij tv kijken) en heb toen toch maar lenzen besteld. Wel heel fijn hoor, hoef niet zo met mijn ogen meer te knijpen, kan borden van veraf lezen en herken mensen sneller :grinning:

Misschien toch een keer kijken voor lenzen?

2 likes

Of geboortenaam!

2 likes

Nee maar 9 van de 10 keren (als het al niet meer is) Ć­s het toch (jammer genoeg) de naam van de vader die wordt doorgegeven? Dat is toch het punt dat @Banananana maakte.

8 likes

Maar het woord meisjesnaam wordt toch door nog best veel mensen gebruikt juist.

4 likes

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt eigenlijk dus ik laat het hier maar bij.

29 likes