Volgens mij is cetrizine ook een antihistamine. Ik slik op dagelijkse basis cetrizine (want ik ben allergisch voor alles wat los en vast zit in de zomer ) maar volgens mij moet je cetrizine ook dagelijks slikken om je dosering op te bouwen (en is eenmalig slikken dus niet voldoende).
Ik bestel net bij aboutyou. Staat er levertijd tussen 15 sept en 20 sept?!
Dat zou betekenen dat ze een levertijd van 2 weken hebben. Pff mogen ze ook wel even communiceren dan op de website
Dit geven ze gewoon aan in het winkelmandje en het verschilt per item.
Dat niemand en dus echt niemand in mijn netwerk mee wil gaan protesteren naast de A12 zaterdag. Alweer niet. 102 MILJOEN per dag aan fossiele subsidies. Ik begrijp het gewoon niet dat niemand dit echt als prioriteit ziet. Het is zo demotiverend, ik heb eigenlijk helemaal geen zin om alleen te gaan. /rant
Boeken met heel veel moeilijke quotes aan het begin om te doen alsof je een intellectuele schrijver bent.
Ga ik waarschijnlijk ook doen. Dit is al de tweede keer dat ik niemand mee krijg en het is gewoon een grote teleurstelling en een ergernis die ik even kwijt moet.
Jaaa, dit! En, misschien heb ik een overgeromantiseerd beeld van het forum/heb ik geen boundaries haha, maar je zou hier ook een oproepje kunnen plaatsen om met iemand anders te gaan? @babushkababy ik gok dat hier best wat mensen zijn die wel zouden willen protesteren maar het misschien niet doen omdat ze niet alleen willen gaan!
Zelfde ergernis voor mensen die op een fietspad die stilstaan om te kletsen met iemand op de stoep. #dorpsleven.
Het doet me denken aan zoān trainer battle bij de oude gameboy-pokemon games.
Je bent gespot, je mag geen stap verzetten en je moet een gevecht aangaan.
Vervang het āgevechtā door āgesprek over kleinkinderenā of āgesprek over wie er nu weer ziek of overleden isā en dan beschrijf je zo 60% van de boomers hier.
Net een klas fietsende pubers inclusief docent moeten inhalen. Weet niet wat ik erger vind een groep gesjeesde wielrenners of een klas fietsende pubers
Dat de netflix appop je telefoon opent bij het tabblad (noem je dit digitaal ook zo?) nieuw en hot. Nee ik hoef niet te weten wat nieuw en hot is. Ik wil gewoon meteen opstarten bij home om mijn film verder te kijken
Ik heb een bril maar die draag ik eigenlijk alleen als ik werk achter de computer. Daarbuiten zou het misschien ook wel āgoedā zijn maar ik kan er maar niet aan wennen, heel irritant. Op de een of andere manier voel ik me afgesloten ofzo? Ik doe ām ook automatisch af merk ik als iemand tegen me begint te praten, net als ik een koptelefoon dan zou afdoen haha.
Maarja eigenlijk wil ik er ook niet per se aan wennen om m altijd op te hebben denk ik. Want zoān ding wordt zo snel vies en met regen etc al helemaal irritant. En ik vind de kleur ook niet goed genoeg passen bij al mn outfits om ām standaard op te hebben eigenlijk hahah. Non-ergernissen ook weer dit
Mijn hello fresh bestelling die al 4 uur te laat is waardoor mijn dag echt geen ruk waard was en al miin plannen in duigen zijn gevallen.
Aan mensen die in de basis wel grappig zijn en dat door veel mensen ook worden gevonden. Maar dit doorhebben en daarom alle mogelijke opties maar aangrijpen om grappig te doen. Zo irritant doe even rustig.
wat is meisjesnaam toch een belachelijk woord
En het is niet eens je meisjesnaam, het is je vaders naam. All hail the patriarchy
De openluchtzwembaden in de buurt zijn (in de middag) allemaal al gesloten
Dit vind ik zo dom. Let gewoon op t weer zo kan je nog wat extras verdienen.
Volgens mij hebben ze vaak geen vrijwilligers meer rond deze tijd
Die hebben toch gewoon personeel?
Veel openluchtzwembaden draaien alleen met vrijwilligers!