Hm ja maar je kunt iemand toch gewoon op een normale manier aanspreken?
Ja tuurlijk maar je weet nooit hoe zij dan gaan reageren. Ik had zelfs mensen die tegen mij zeiden dat ik maar een privékamer moest boeken als ik stilte wilde (terwijl imo zij een privékamer moeten boeken als ze party willen) en vervolgens de hele nacht luid gingen vrijen
Ik vond het verblijven in hostels een stuk beter te doen vanaf het moment dat ik mensen gewoon aansprak op aso gedrag. Kan prima.
Ja ik heb ook wel eens meegemaakt dat iemand anders er wat van zei en dat ze alleen maar nog harder lawaai gingen maken om te irriteren.
Maar goed, ik zag haar vanmorgen en ze zag er wel gewoon aardig uit en ze is in haar eentje. Dus als ze vanavond weer zo stom zit te doen durf ik er wel wat van te zeggen.
Ja dat is al beter! Misschien dacht ze ook wel echt dat ze fluisterde ofzo, haha. Sterkte!
Haha ja zou zomaar kunnen hoor. Het is ook zoân hostel met van die gordijntjes en dan denk je misschien toch sneller dat je meer privacy hebt dan wanneer het gewoon open is. Terwijl die gordijnen geen licht en geluid tegenhouden natuurlijk haha.
Waarom dan pas? Ik zou gewoon het gesprek aangaan en benoemen dat je er vanochtend last van had en wil vragen of ze er rekening mee wil houden. Misschien had ze het wel niet door.
Omdat ze vanmorgen voor mij al naar buiten was en ik ben ook de hele middag weg denk ik. Dus ik heb geen idee of ik haar nog zie voordat we gaan slapen.
Boeien
Ik erger me aan deze jetlag. Ben elke keer pas om 11 uur een beetje wakker . En overmorgen moet ik alweer werken en om half 7 op ofzo. Weet niet hoe ik ga overleven op 3 uur slaap.
Ik heb een spleet tussen mân tanden omdat mân spalkje los ging en ik kon snel naar de tandarts. Dus goed dat je vandaag kan. En mss heeft ze je gegevens adhv je telefoonnummer?
Oh ja en een nieuw spalkje is niet goedkoop dus bereid je voor (ik kon 150 euro betalen)
Ja dat was bij mij ook maar ze hebben hem 1x vastgelijmd en toen ging ie alsnog los en moest ie vervangen worden want hij was helemaal afgesleten
Succes iig!
Ik dacht bij deze reactie van denk jij nooit van âoh ja bedankt, goede tip, leuk dat je de moeite neemt om te reageren!â
En toen bedacht ik me dat ik precies hetzelfde benđ Iemand komt met een tip en dan steeds een weerwoord. Leermoment voor mijzelf.
(En trouwens ik word dus savonds geprikt in mijn huis, maar eigenlijk nooit overdag? Dan zitten ze verstopt ofzo. Is dat bij jou echt niet?
Ik was al helemaal aan het dromen over een klamboe boven mijn bed want dat vind ik ook nog romantisch en ze prikken inderdaad alleen âs nachts, maar ik was even mijn kat vergeten. Toco tholin druppels op mijn bed lijkt hier trouwens ook wel effectief!
Dat de salarisadministratie bij het bedrijf van mân man zo slecht is. Hij heeft geboorteverlof en partnerverlof en ouderschapsverlof, nou dat is echt hogere wiskunde voor die mensen. Moeten wij elke keer weer uitrekenen wat er nou mis is gegaan en hoeveel dagen er te veel zijn berekend. Het is ook geen klein bedrijf, en er zijn meer jonge ouders.
Dat is vaak wel direct na de beet! Binnen paar minuten.
Soms heb ik wel dat een oude bult opeens weer gaat jeuken, vaak dan toch getriggerd door eroverheen te gaan met smeren/kleding of bij het wassen
Heeft ING nu alweer een storing? Echt pardon??
Bij mij niet maar het is twee uur later zie ik
Ellende
Wow @grace er is denk ik sprake van een tandartswaanzin. Mijn spalkje zit ook los terwijl deze minder dan een maand geleden nog is vast gezet door de tandarts. Lekker verdienmodel. Ik vroeg of er garantie op zat, maar de assistente wist dat niet. Pffff