Waarom dan pas? Ik zou gewoon het gesprek aangaan en benoemen dat je er vanochtend last van had en wil vragen of ze er rekening mee wil houden. Misschien had ze het wel niet door.
Omdat ze vanmorgen voor mij al naar buiten was en ik ben ook de hele middag weg denk ik. Dus ik heb geen idee of ik haar nog zie voordat we gaan slapen.
Boeien
Ik erger me aan deze jetlag. Ben elke keer pas om 11 uur een beetje wakker . En overmorgen moet ik alweer werken en om half 7 op ofzo. Weet niet hoe ik ga overleven op 3 uur slaap.
Ik dacht bij deze reactie van denk jij nooit van āoh ja bedankt, goede tip, leuk dat je de moeite neemt om te reageren!ā
En toen bedacht ik me dat ik precies hetzelfde benš Iemand komt met een tip en dan steeds een weerwoord. Leermoment voor mijzelf.
(En trouwens ik word dus savonds geprikt in mijn huis, maar eigenlijk nooit overdag? Dan zitten ze verstopt ofzo. Is dat bij jou echt niet?
Ik was al helemaal aan het dromen over een klamboe boven mijn bed want dat vind ik ook nog romantisch en ze prikken inderdaad alleen ās nachts, maar ik was even mijn kat vergeten. Toco tholin druppels op mijn bed lijkt hier trouwens ook wel effectief!
Dat de salarisadministratie bij het bedrijf van mān man zo slecht is. Hij heeft geboorteverlof en partnerverlof en ouderschapsverlof, nou dat is echt hogere wiskunde voor die mensen. Moeten wij elke keer weer uitrekenen wat er nou mis is gegaan en hoeveel dagen er te veel zijn berekend. Het is ook geen klein bedrijf, en er zijn meer jonge ouders.
Dat is vaak wel direct na de beet! Binnen paar minuten.
Soms heb ik wel dat een oude bult opeens weer gaat jeuken, vaak dan toch getriggerd door eroverheen te gaan met smeren/kleding of bij het wassen
Heeft ING nu alweer een storing? Echt pardon??
Bij mij niet maar het is twee uur later zie ik
Wow @grace er is denk ik sprake van een tandartswaanzin. Mijn spalkje zit ook los terwijl deze minder dan een maand geleden nog is vast gezet door de tandarts. Lekker verdienmodel. Ik vroeg of er garantie op zat, maar de assistente wist dat niet. Pffff
Nou lijkt mij wel, is niet de bedoeling dit toch.
Ja toch?! Ga ook echt niet betalen voor reparatie. Deed ook niks geks
Nee is volgens mij dus niet zo⦠Mijn spalkje boven was 8 keer in 1,5 jaar los en daar na heb ik 'm er maar uit laten halen, want wat een gezeik. Maar ik kreeg alleen en vaag verhaal over dat mijn speeksel misschien een andere pH had dan gemiddeld en de lijm daardoor minder zou blijven zitten?? maar daar bestond ook gene alternatief voor dus toen heb ik 'm er uit laten halen
Huh nou ja zeg. Merk je nu dat je tanden gaan schuiven of niet? Ik geloof dat een nachtbeugel ook nog een alternatief is pff
Dat die kut flessen en blik inname 9 vd 10 keer kapot is of iig eentje
Heb net mega lang ervoor gestaan want had allemaal blikjes (woehoe 6 euro) maar ja wel een extreme rij geĆÆrriteerde mensen veroorzaakt
Ik heb dat ook gehad. In een maand tijd op 4 verschillende plekken los. Heb toen ook gezegd stip alles maar even aan met die lijm want ben t nu wel zat. Kostte bij mij 36 euro per tand echt zo bizar. De laatste keer zei de tandarts ook dat ze tegenwoordig geen spalkjes meer zetten na een beugel, omdat het zoveel gezeik is altijd. Iedereen krijgt nu gewoon voor altijd een nachtbeugel (volgens hem)
Ik heb het twee jaar terug ook gehad dat ik 4x terug moest naar de ortho voor dat stomme spalkje. Daarvoor was ik laks geweest en heb ik daarna nog een keer beugel moeten dragen (echt niet te doen). Ben nu echt panisch mbt mn spalkje maar die ziet nu al 2 jaar echt vast. Geen idee waardoor het nu wel goed is.
Ik zou gewoon nog even bellen en aangeven dat het wel bizar is dat het na 1 maand weer los zit. Vorig jaar had ik hetzelfde, spalkje gelijmd en binnen 1 maand zat het weer los en toen hebben ze het weer opnieuw gedaan zonder dat het mij geld kostte.
Bij mij zeiden ze dat ze nog wel spalkjes zetten, maar dat het meer onderhoud vergt dan een nachtbeugel. Vooral omdat er zoveel plak verzamelt. Als de spalk goed gezet is kan die jaren mee en is er niks aan de hand.
Mijn vorige spalk was kapot gemaakt door de mondhygiĆ«nist en dwt werd ook niet vergoed want āwaarschijnlijk zat die al losā.