Waar erger je je aan? #16

Weet niet wanneer je huur betaald maar anders had ik zelf geen huur meer betaald, dan kunnen ze in eens wel snel contact opnemen

3 likes

Maar dit kan toch in jouw nadeel werken als je ooit een verhuurdersverklaring wil? Zou het om die reden zelf gewoon langs de officiële weg doen.

5 likes

Ja daar heb je gelijk in, alsnog belachelijke situatie. Kan echt niet

Ik bestel toch niet voor niks de drie delen met dezelfde covers samen

Krijg ik van het tweede boek een totaal andere uitgave toegestuurd…

@Foucher heb jij wel de juiste cover ontvangen?

6 likes

omg vreselijk dit zou m’n dag echt verpesten

13 likes

Toevallig eentje die in het midden van het land zitten? Met een cijfer in de plaatsnaam?

4 likes

Die andere twee heb ik al binnen, maar Castle nog niet. Ben er nu bang voor. :smiling_face_with_tear: Ga alvast op zoek naar een andere site.

1 like

Bij mij kwam die ook in een losse verpakking… laat maar weten als je een goed alternatief vindt

1 like

Waar ik woon is het vrij gehorig en bij de buren is iets aan de hand. Ik denk dat de relatie uit is/ gaat. Maar het gaat net hard genoeg als ze echt emotioneel zijn dat ik dingen letterlijk opvang maar niet hard genoeg dat ik alles mee krijg. En ik ben veel te nieuwsgierig.

2 likes

Omg woon je in zoetermeer? Ik zie precies hetzelfde in de woon app daar :joy:

1 like

Hahah nee! Maar blijkbaar is het dus op meerdere plekken een dramatische avond!

4 likes

Ik ben vanochtend langs een bakkerij die ik al een tijdje wil uitproberen (best erg om)gereden, specifiek voor deze dingen:

Maar die hebben ze pas vanaf 9 uur!!! :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

De normale croissant die ik uiteindelijk heb gegeten was ook heerlijk, maar ik ben wel een beetje verdrietig, want om 9 uur daar zijn lukt me sowieso alleen op zondag. :mending_heart:

29 likes

De fietsenstalling op utrecht is al de hele week zo vol dat het telkens zoeken is na een plekje en na 9 uur is het helemaal drama…sowieso je fiets in bovenrek krijgen is drama, hoop dat ze dat ooit makkelijker maken.

2 likes

nou echt, is totaal niet bruikbaar voor iedereen. Ken ook verschillende mensen die dit echt niet hoeven te proberen als ze een plek zoeken

2 likes

Ook irritant, er is een speciaal vak voor buitenmodel fietsen met abonnement (oftewel bakfietsen, maar ook fietsen met een te grote krat voor in de rekken). Maar daar staan zoooo vaak normale fietsen die makkelijk in het rek passen. Ik moet altijd schuiven met fietsen om m’n bakfiets fatsoenlijk weg te zetten.

Zoveel frustraties over die stalling maar het is de makkelijkste en veiligste manier om mijn (bak)fiets weg te zetten voor werk.

2 likes

Ik ben op vakantie. En het huis naast ons is gehuurd door Nederlandse jongens/mannen die de hele dag van zo’n lounge ibiza house muziek draaien en elkaar broski’s noemen (niet ironisch)

19 likes

Maar de helft van de fietsen die er staan heeft niets van een mandje ofzo. En ze staan ook allemaal schots en scheef. Zet ze in ieder geval een beetje recht, want er passen veel minder fietsen zo.

En je kunt dus een abonnement nemen maar ik weet niet of dat garantie geeft. En volgens mij kost een simpel kratje al net zoveel als een bakfiets (160 per jaar).

Edit: even opgezocht maar een kratje valt niet onder buitenmodel fiets, dus ik weet niet waar je die dan kwijt mag. Ik weet wel dat je helemaal door kunt fietsen naar beneden en daar is wel plek voor kratjes, maar daar mag je zonder abonnement komen dus sowieso geen garantie. Maar daar mag je vaak wel tijdens kantooruren je fiets neerzetten waar normaal de ov-fietsen staan.

1 like

Ik straf ze al genoeg met de luidruchtige aanwezigheid van mijn kind denk ik :pray:t3:

15 likes

Ik had via Amazon aangegeven dat ik de verkeerde editie had ontvangen en dat ik een nieuw product wilde. Net komt het goede boek binnen! Dus ik ben weer gelukkig

7 likes

Oh top! Dan ga ik dat ook aangeven als ik de verkeerde binnenkrijg! Die van mij is vertraagd. :sweat_smile:

3 likes