Waar erger je je aan? #16

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Gaat lekker daar

5 likes

Afval pas kwijt en een vuilniszak die echt weg gegooid moet worden :sob:

Ben al zoveel nagels verloren door dat bovenste rek gvd

2 likes

Maar heb je op het ISBN gezocht? Op Amazon staan vaker de verkeerde covers bij de ISBN codes. Dan blijf je de verkeerde krijgen, omdat je op het plaatje afgaat.

Ja ik zoek altijd via isbn! :grin:

2 likes

Ik had met pijn en moeite iets uitgekozen op fonq (want ik heb nog een cadeaubon die ik wil uitgeven) blijkt dat die bon niet geldt voor alle externe verkopers. Wat zo’n beetje 75% van die site blijkt te zijn :weary:

3 likes

Ik vind mezelf zielig en wil de hele dag in bed tv kijken maar daar is het gvd te warm voor.

3 likes

Dat ik net 2 dagen geleden van alles heb besteld bij de bouwmarkt wat nu 1+1 gratis is. Ik ga even mailen of er toch nog iets mogelijk is.

4 likes

Mijn hele auto meurt naar bier en mijn handen ook zelfs nadat ik ze uitgebreid gewassen heb. Ik snap direct weer waarom ik dat klusje “lege flesjes en blikjes” wegbrengen altijd uitstel tot het niet meer anders kan

5 likes

Wat zei je? Nee, dat zie ik niet en ik zal ook maar in de rij voor de brillen blijven staan…

18 likes

Volgens mij kan dat meestal wel! Althans bij mijn lokale karwei deden ze daar totaal niet moeilijk over

Ik ging een keer naar Primera en die winkel gaat pas om 10:00 uur open. Ik kwam om 09:55 aanlopen en die mevrouw was bezig met de borden buiten te zetten etc. Dus ik wilde niet aso alvast naar binnen lopen, dus ik vroeg of ik al naar binnen mocht of dat ze nog gesloten waren. Zegt ze: ‘‘De deuren staan niet voor hun lol open he?!’’

:+1:

21 likes

Kan je niet met die cadeaubon een cadeaubon van fonq zelf kopen?

1 like

Het is al een fonq cadeaubon! Hij geldt dus wel op fonq.nl maar zij verkopen blijkbaar een groot deel van hun assortiment via andere verkopers (een beetje zoals bol.com en amazon), en maar een klein deel is echt van fonq zelf.

1 like

Ik dacht jeej vrijdag is mn trein niet zo vol. Maar er is een festival in de buurt. Kill me.

2 likes

Oh hahah irritant. Ik dacht misschien had je zo’n woonwinkel bon :grimacing:

4 likes

Haha wat een kut reactieeeee :face_vomiting:

3 likes

Ik zit te wachten bij zwemles en er loopt hier de hele tijd een vader rond met zijn jonge dochtertje. Had die net telefoon en toen zei die ja (naam vrouw) moest vandaag allerlei dingen doen dus ik moest de kinderen onder mijn hoede nemen. Echt hier kan ik zo boos van worden. Je bent vader? Het zijn ook jouw kinderen? Is het niet normaal dat je er met zijn 2 voor zorgt? Soms denk ik echt: waarom is de man er er nog? Ik irriteer me er echt steeds meer aan.

24 likes

dat je niet meerdere abonnementen op je persoonlijke ovchipkaart kan hebben, wat een gedoe en geldkloppperij van de ns, ik wil weekendvrij omdat ik er dit weekend al uit zou hebben maar dan moet ik mijn week-abonnement stopzetten, ik betaal al 300 euro per maand aan ze aarrgg.

3 likes

Ik kan me voorstellen dat het irriteert als die man het vertelde alsof het een enorme gunst was die hij zijn partner verleende of alsof hij superman himself was omdat hij een dag voor zijn kinderen zorgt, maar op zichzelf is hier toch niet zoveel mis mee? Misschien vroeg zn gesprekspartner gewoon of hij vandaag kon mountainbiken en zei hij “nee want ellen moest allemaal dingen doen dus ik heb sophie en marcos vandaag onder mn hoede”, ik vind die woorden op zich niet zo verkeerd geloof ik?

Maar goed, ik heb ook geen moeite met papadag (wel iets meer met “oppassen” als het je eigen kinderen betreft maar zou dat nou ook niet direct als graadmeter gebruiken voor hoe gelijkwaardig de verdeling tussen twee ouders is)

6 likes