Waar erger je je aan? #16

nou echt, is totaal niet bruikbaar voor iedereen. Ken ook verschillende mensen die dit echt niet hoeven te proberen als ze een plek zoeken

2 likes

Ook irritant, er is een speciaal vak voor buitenmodel fietsen met abonnement (oftewel bakfietsen, maar ook fietsen met een te grote krat voor in de rekken). Maar daar staan zoooo vaak normale fietsen die makkelijk in het rek passen. Ik moet altijd schuiven met fietsen om m’n bakfiets fatsoenlijk weg te zetten.

Zoveel frustraties over die stalling maar het is de makkelijkste en veiligste manier om mijn (bak)fiets weg te zetten voor werk.

2 likes

Ik ben op vakantie. En het huis naast ons is gehuurd door Nederlandse jongens/mannen die de hele dag van zo’n lounge ibiza house muziek draaien en elkaar broski’s noemen (niet ironisch)

19 likes

Maar de helft van de fietsen die er staan heeft niets van een mandje ofzo. En ze staan ook allemaal schots en scheef. Zet ze in ieder geval een beetje recht, want er passen veel minder fietsen zo.

En je kunt dus een abonnement nemen maar ik weet niet of dat garantie geeft. En volgens mij kost een simpel kratje al net zoveel als een bakfiets (160 per jaar).

Edit: even opgezocht maar een kratje valt niet onder buitenmodel fiets, dus ik weet niet waar je die dan kwijt mag. Ik weet wel dat je helemaal door kunt fietsen naar beneden en daar is wel plek voor kratjes, maar daar mag je zonder abonnement komen dus sowieso geen garantie. Maar daar mag je vaak wel tijdens kantooruren je fiets neerzetten waar normaal de ov-fietsen staan.

1 like

Ik straf ze al genoeg met de luidruchtige aanwezigheid van mijn kind denk ik :pray:t3:

15 likes

Ik had via Amazon aangegeven dat ik de verkeerde editie had ontvangen en dat ik een nieuw product wilde. Net komt het goede boek binnen! Dus ik ben weer gelukkig

7 likes

Oh top! Dan ga ik dat ook aangeven als ik de verkeerde binnenkrijg! Die van mij is vertraagd. :sweat_smile:

3 likes

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Gaat lekker daar

5 likes

Afval pas kwijt en een vuilniszak die echt weg gegooid moet worden :sob:

Ben al zoveel nagels verloren door dat bovenste rek gvd

2 likes

Maar heb je op het ISBN gezocht? Op Amazon staan vaker de verkeerde covers bij de ISBN codes. Dan blijf je de verkeerde krijgen, omdat je op het plaatje afgaat.

Ja ik zoek altijd via isbn! :grin:

2 likes

Ik had met pijn en moeite iets uitgekozen op fonq (want ik heb nog een cadeaubon die ik wil uitgeven) blijkt dat die bon niet geldt voor alle externe verkopers. Wat zo’n beetje 75% van die site blijkt te zijn :weary:

3 likes

Ik vind mezelf zielig en wil de hele dag in bed tv kijken maar daar is het gvd te warm voor.

3 likes

Dat ik net 2 dagen geleden van alles heb besteld bij de bouwmarkt wat nu 1+1 gratis is. Ik ga even mailen of er toch nog iets mogelijk is.

4 likes

Mijn hele auto meurt naar bier en mijn handen ook zelfs nadat ik ze uitgebreid gewassen heb. Ik snap direct weer waarom ik dat klusje “lege flesjes en blikjes” wegbrengen altijd uitstel tot het niet meer anders kan

5 likes

Wat zei je? Nee, dat zie ik niet en ik zal ook maar in de rij voor de brillen blijven staan…

18 likes

Volgens mij kan dat meestal wel! Althans bij mijn lokale karwei deden ze daar totaal niet moeilijk over

Ik ging een keer naar Primera en die winkel gaat pas om 10:00 uur open. Ik kwam om 09:55 aanlopen en die mevrouw was bezig met de borden buiten te zetten etc. Dus ik wilde niet aso alvast naar binnen lopen, dus ik vroeg of ik al naar binnen mocht of dat ze nog gesloten waren. Zegt ze: ‘‘De deuren staan niet voor hun lol open he?!’’

:+1:

21 likes

Kan je niet met die cadeaubon een cadeaubon van fonq zelf kopen?

1 like