Waar erger je je aan? #16

Onhandig he! Ik heb om die reden twee ov kaarten en dat werkt wel.

1 like

Same ik heb studenten ov en weekend vrij op twee kaarten.

2 likes

Ja zo kut ik had toen student week en ns flex weekend abonnement erbij maar dat kan gewoon niet?? Loop je daar met twee kaarten

1 like

Nog erger als ze je eerst beloven dat het echt wel kan, en dat alles daarna fucked is :cry:

2 likes

Ik word zo schijtziek van al die spammers op Whatsapp

4 likes

Welke spammers? Mensen die je kent?

1 like

Buitenlandse nummers die met me willen praten en werk voor me hebben

Ik wil money! Geen werk :rage:

10 likes

Wij wonen in een soort dorpskern dus hutjemutje op elkaar. Nu zijn er twee verbouwingen gaande vlakbij ons, waarvan de een al 2 zomers bezig is (van die mensen die alleen klussen met mooi weer en in het weekend, oftewel altijd als je net even lekker in de tuin zit). Ik word er echt hopeloos van. Elk weekend die pleuris herrie. Eindeloos schuren, echt om te janken.

Blij als we volgend jaar in een ander huis en een andere degelijke en ruim opgezette wijk wonen

1 like

Wij allemaal girl…
Is er niet ergens een Nigeriaanse prins die nog geld over heeft?

2 likes

Bedoelde vooral ruim opgezet en echt zo’n familiewijk met degelijk. Oftewel als de overburen klussen is dat tig meter verder op en heb je er niet zoveel last van als nu :sob:

1 like

Kan me echt ergeren aan mensen die lopen te zeiken op hoe kut bepaalde dingen zijn in Nederland (bv zoals het strand) en dan zijn ze alleen in Zandvoort geweest ofzo like come on er is meer dan dat en het is best mooi als je een beetje verder kijkt

3 likes

De laatste was een man met een babyfilter :joy:

Ik ben moe maar de camping is rumoerig en de tent te warm.

2 likes

Waarom luisteren zoveel mensen allerlei shit op hun mobiel in de trein met luid volume?? Doe gewoon oortjes in als je op fucking Tiktok wil scrollen.

16 likes

DHL, ik sta gewoon bij mijn voordeur op het pakketje te wachten en ze rijden zo voorbij, stoppen niet eens en 1 min later krijg ik zo’n mailtje: helaas hebben we u gemist :face_with_symbols_over_mouth:

6 likes

Dat ik nu geen idee heb waar mijn pakket is, wat staat hier joh haha

in de achtertuin? op de?

12 likes

In de achtertuin… Op de kast? Hoek?
Op de tast :joy:
2e letter moet een e zijn, de 1e lijkt op zijn t van daarboven maar dan streepje gemist op de juiste letter te zetten.

5 likes

Tafel?

7 likes

Op de tafel volgens mij? :blush:

Edit: wat @Hetty zegt dus …

3 likes

haha ja het was idd de tafel!! thanks

8 likes