Huisarts? ![]()
De mijne schrijft trouwens superduidelijk met zelfs bolletjes op de i haha.
Huisarts? ![]()
De mijne schrijft trouwens superduidelijk met zelfs bolletjes op de i haha.
Ik vind de Ruijter jammetjes zo lekker, vooral framboos. Maar ze verkopen het niet in pottenš„²
Huh ja nou je het zegt, ik heb daar ook nog nooit een pot van gezien
Mijn ergernis: mensen die bij het eindpunt van de tram alvast bij de deur gaan staan. Bestie we moeten er allemaal uit doe tranqui
Ik tel een keer mijn blikjes en flessen niet voor het inleveren bij Picnic en het klopt niet. Hele action tas vol en maar ā¬2,-
misschien zat op een deel nog geen statiegeld?
Nee in dit geval niet. Ik heb dit voornamelijk via hen besteld 2 weken geleden.
Dat ik door de warmte niet kan slapen
(Nachtdienst gehad en nog twee te gaan)
![]()
![]()
Ik ben soort van verdrietig omdat ik niet meer de aandacht krijg van iemand die ik wel heel graag wil?!
āIndian summerā
Ik stond te worstelen met een groot stuk karton voor in de papierbak, aan de overkant een groepje mensen met van dat lollige commentaar āhet wil niet zo lukken meid hĆØ har har harā echt je hoeft niet te helpen maar dit was toch ook niet nodig
Bloedprikken in het ziekenhuis.
Ik ben heel lastig te prikken en geef dit altijd aan, maar ze nemen het gewoon niet serieus. Vandaag moest ik weer, de eerste prikker heeft ruim 5 minuten gezocht naar een ader en ze kon niks vinden. Toen dacht ze dat ze wat had, prikte ze, maar niks. Ging ze met de naald in mn arm zoeken, nog steeds niks. Toen dacht ze laat ik er maar iemand bij halen. Deze vrouw had 20 jaar bij de bloedbank gewerkt en dat merk je meteen. Ze had zo een ader gevonden en prikte in 1x raak en was heel rustig en begripvol.
Ik snap dus echt niet dat die eerste vrouw niet meteen haar collega haalt als ze merkt dat het niet lukt.
Zo gaat het altijd in het ziekenhuis. Snap ook niet dat nog niemand bedacht heeft een aantekening in mn dossier te maken, bij de bloedbank is dit meteen gedaan. Had ook aangegeven van de bloedbank, maar werd gewoon niet geluisterd. Bij de bloedbank prikt ook altijd dezelfde me, omdat ze weten dat het gewoon lastig gaat.
Ben ook al verschillende keren weg gezet als zeur, dat ik niet moest overdrijven, dat het wel zou vallen en dat iedereen dit zegt. Voelt echt niet okee. Door de bloedbank was mn angst net minder aan het worden en ging deze keer voor het eerst niet jankend naar ziekenhuis en dat gaat het toch weer mis.
2 maanden terug had ik 2 1/5 loten gekocht bij de staatsloterij en met een had ik 2,50 gewonnen en met de ander 5,00. Maar die 5,00 is nooit in mijn wallet gekomen en nu durf ik niet meer mee te spelen
Stel dat je 10.000 wint en ze betalen het gewoon niet. Zou janken.
Oh ja herkenbaar, tijdje terug prikte een vrij jonge onervaren knul mij. Het lukte hem niet om mijn ader te prikken.
Uiteindelijk iemand anders erbij gehaald. Die lukte het ook niet.
Die kop van die knul! āAh gelukkig lag het niet aan mijā hoofd ![]()
Om half 1 zou er een vriendin komen, maar nu liggen net mn kinderen te slapen en ik ben zooo moe en ze is er nog niet en als ik dat had geweten dan had ik ook nog even kunnen slapen pff
Laatst had ik mijzelf opgegeven als donor bij de bloedbank. Alles was goed, alleen moesten ze nog wat buisjes bij mij afnemen voor het onderzoek. Ik kreeg een best wel chagrijnige medewerker toen ik zei dat mijn aders lastig te vinden zijn. Meteen was het ja maar dan ben je niet geschikt want de naalden zijn best wel dik en dat kan je lichaam niet aan? Ik had zoiets van ok? Ik wist niet hoe ik moest reageren want andere mensen zaten ook mee te kijken en te luisteren.
Dat ik al vanaf 13 uur zit te wachten op iemand, die de badkamer komt afplakken. Het kan tot 15 uur, maar alles in me zegt: hij komt niet meer ![]()
Dat ik de las tijd spontaan allergie plekjes krijg op mijn handen en het jeukt als de neten ![]()
Ik eet vanavond alleen dus ik kan lekker eten waar ik zin in heb maar nu zijn er twee dingen waar ik precies evenveel zin in heb en kan ik niet kiezen ![]()