Waar erger je je aan? #16

Het is al een fonq cadeaubon! Hij geldt dus wel op fonq.nl maar zij verkopen blijkbaar een groot deel van hun assortiment via andere verkopers (een beetje zoals bol.com en amazon), en maar een klein deel is echt van fonq zelf.

1 like

Ik dacht jeej vrijdag is mn trein niet zo vol. Maar er is een festival in de buurt. Kill me.

2 likes

Oh hahah irritant. Ik dacht misschien had je zo’n woonwinkel bon :grimacing:

4 likes

Haha wat een kut reactieeeee :face_vomiting:

3 likes

Ik zit te wachten bij zwemles en er loopt hier de hele tijd een vader rond met zijn jonge dochtertje. Had die net telefoon en toen zei die ja (naam vrouw) moest vandaag allerlei dingen doen dus ik moest de kinderen onder mijn hoede nemen. Echt hier kan ik zo boos van worden. Je bent vader? Het zijn ook jouw kinderen? Is het niet normaal dat je er met zijn 2 voor zorgt? Soms denk ik echt: waarom is de man er er nog? Ik irriteer me er echt steeds meer aan.

24 likes

dat je niet meerdere abonnementen op je persoonlijke ovchipkaart kan hebben, wat een gedoe en geldkloppperij van de ns, ik wil weekendvrij omdat ik er dit weekend al uit zou hebben maar dan moet ik mijn week-abonnement stopzetten, ik betaal al 300 euro per maand aan ze aarrgg.

3 likes

Ik kan me voorstellen dat het irriteert als die man het vertelde alsof het een enorme gunst was die hij zijn partner verleende of alsof hij superman himself was omdat hij een dag voor zijn kinderen zorgt, maar op zichzelf is hier toch niet zoveel mis mee? Misschien vroeg zn gesprekspartner gewoon of hij vandaag kon mountainbiken en zei hij ā€œnee want ellen moest allemaal dingen doen dus ik heb sophie en marcos vandaag onder mn hoedeā€, ik vind die woorden op zich niet zo verkeerd geloof ik?

Maar goed, ik heb ook geen moeite met papadag (wel iets meer met ā€œoppassenā€ als het je eigen kinderen betreft maar zou dat nou ook niet direct als graadmeter gebruiken voor hoe gelijkwaardig de verdeling tussen twee ouders is)

6 likes

Onhandig he! Ik heb om die reden twee ov kaarten en dat werkt wel.

1 like

Same ik heb studenten ov en weekend vrij op twee kaarten.

2 likes

Ja zo kut ik had toen student week en ns flex weekend abonnement erbij maar dat kan gewoon niet?? Loop je daar met twee kaarten

1 like

Nog erger als ze je eerst beloven dat het echt wel kan, en dat alles daarna fucked is :cry:

2 likes

Ik word zo schijtziek van al die spammers op Whatsapp

4 likes

Welke spammers? Mensen die je kent?

1 like

Buitenlandse nummers die met me willen praten en werk voor me hebben

Ik wil money! Geen werk :rage:

10 likes

Wij wonen in een soort dorpskern dus hutjemutje op elkaar. Nu zijn er twee verbouwingen gaande vlakbij ons, waarvan de een al 2 zomers bezig is (van die mensen die alleen klussen met mooi weer en in het weekend, oftewel altijd als je net even lekker in de tuin zit). Ik word er echt hopeloos van. Elk weekend die pleuris herrie. Eindeloos schuren, echt om te janken.

Blij als we volgend jaar in een ander huis en een andere degelijke en ruim opgezette wijk wonen

1 like

Wij allemaal girl…
Is er niet ergens een Nigeriaanse prins die nog geld over heeft?

2 likes

Bedoelde vooral ruim opgezet en echt zo’n familiewijk met degelijk. Oftewel als de overburen klussen is dat tig meter verder op en heb je er niet zoveel last van als nu :sob:

1 like

Kan me echt ergeren aan mensen die lopen te zeiken op hoe kut bepaalde dingen zijn in Nederland (bv zoals het strand) en dan zijn ze alleen in Zandvoort geweest ofzo like come on er is meer dan dat en het is best mooi als je een beetje verder kijkt

3 likes

De laatste was een man met een babyfilter :joy:

Ik ben moe maar de camping is rumoerig en de tent te warm.

2 likes