Waar erger je je aan? #16

Oh ja herkenbaar, tijdje terug prikte een vrij jonge onervaren knul mij. Het lukte hem niet om mijn ader te prikken.
Uiteindelijk iemand anders erbij gehaald. Die lukte het ook niet.
Die kop van die knul! “Ah gelukkig lag het niet aan mij” hoofd :joy:

Om half 1 zou er een vriendin komen, maar nu liggen net mn kinderen te slapen en ik ben zooo moe en ze is er nog niet en als ik dat had geweten dan had ik ook nog even kunnen slapen pff

Laatst had ik mijzelf opgegeven als donor bij de bloedbank. Alles was goed, alleen moesten ze nog wat buisjes bij mij afnemen voor het onderzoek. Ik kreeg een best wel chagrijnige medewerker toen ik zei dat mijn aders lastig te vinden zijn. Meteen was het ja maar dan ben je niet geschikt want de naalden zijn best wel dik en dat kan je lichaam niet aan? Ik had zoiets van ok? Ik wist niet hoe ik moest reageren want andere mensen zaten ook mee te kijken en te luisteren.

Dat ik al vanaf 13 uur zit te wachten op iemand, die de badkamer komt afplakken. Het kan tot 15 uur, maar alles in me zegt: hij komt niet meer :skull:

1 like

Dat ik de las tijd spontaan allergie plekjes krijg op mijn handen en het jeukt als de neten :angry:

Ik eet vanavond alleen dus ik kan lekker eten waar ik zin in heb maar nu zijn er twee dingen waar ik precies evenveel zin in heb en kan ik niet kiezen :angry:

2 likes

Beide en de rest in de vriezer?

1 like

Ik zat inderdaad ook al te denken om een beetje van allebei te eten maar het zijn beide dingen die ik zelf wil maken en ik weet niet of ik de puf heb om dubbel te koken :’)

2 likes

Maak een poll!

1 like

Is die nog gekomen?

1 like

Heb zelf maar gebeld om 15.15.
Oh, shit. Sorry. Kan het nu nog even?!

(ze waren daarnaast ook even vergeten te vertellen dat er de komende 24 uur niet gedoucht kan worden :cowboy_hat_face:)

1 like

Ik zat het te overwegen haha maar heb inmiddels gekozen! (:

6 likes

Wat is het geworden?

1 like

Congee!

4 likes

Mensen (of eigenlijk: mannen) die geen prullenbakje op het toilet hebben. Liep vanmiddag bij iemand weer met een papiertje met tampon erin naar de keuken :sweat_smile: even getwijfeld om hem gewoon door te spoelen

9 likes

Ik heb dit ook niet (of eigenlijk wel, maar die is voor de kattengrit). Wij hadden dat vroeger thuis ook nooit en liepen idd gewoon altijd naar de prullenbak in de keuken :sweat_smile:

1 like

Ik ook niet, maar ik ben er ook niet mee opgegroeid. Loop inderdaad ook gewoon naar de keuken.

2 likes

Ik ben er ook niet mee opgegroeid en gebruik zelf geen wegwerp menstruatieproducten. Maar ik heb wel gewoon een prullenbakje staan voor mijn gasten. Hoeven zij zich niet te generen (en hopelijk haalt niemand het in zn hoofd het door mijn toilet te spoelen).

11 likes

Oh dit is echt zo vervelend he. :persevere:

Ik zeg het ook altijd, maar wordt eigenlijk nooit serieus genomen. Maakt bloedprikken onnodig stressvol en vervelend.

Ik had ook een keer een dokstersassistente die zo zat te strugglen om mij te prikken en toen spoot er opeens een hele straal bloed uit m’n arm. Leek net een soort slapstick film.:laughing:

4 likes

Vooral dit inderdaad. Vanaf het moment dan de tweede prikker kwam, was het zo klaar en ging het heel makkelijk. Tuurlijk moest je even zoeken, maar ik merkte aan alles dat ze niet lastig of spannend vond. Als zij er gewoon meteen geweest, was het zo veel beter geweest en had ik er geen rotgevoel aan over gehouden.

1 like