Waar erger je je aan? #16

Waarom luisteren zoveel mensen allerlei shit op hun mobiel in de trein met luid volume?? Doe gewoon oortjes in als je op fucking Tiktok wil scrollen.

16 likes

DHL, ik sta gewoon bij mijn voordeur op het pakketje te wachten en ze rijden zo voorbij, stoppen niet eens en 1 min later krijg ik zo’n mailtje: helaas hebben we u gemist :face_with_symbols_over_mouth:

6 likes

Dat ik nu geen idee heb waar mijn pakket is, wat staat hier joh haha

in de achtertuin? op de?

12 likes

In de achtertuin… Op de kast? Hoek?
Op de tast :joy:
2e letter moet een e zijn, de 1e lijkt op zijn t van daarboven maar dan streepje gemist op de juiste letter te zetten.

5 likes

Tafel?

7 likes

Op de tafel volgens mij? :blush:

Edit: wat @Hetty zegt dus …

3 likes

haha ja het was idd de tafel!! thanks

8 likes

Echt hoe halen jullie hier tafel uit :open_mouth: Ik zie hooguit l’cete

24 likes

Ik heb besloten thuis te blijven vanavond ipv maar een feestje gaan omdat ik echt super moe ben. Dus ik wil lekker op de bank liggen en forummen/dingen kijken, op tijd naar bed. Maar dat lukt niet want m’n vriend zit te zeuren omdat hij ook niet naar het feestje wil waar hij heen ā€œmoetā€ omdat hij moe is, maar hij gaat wel. En in plaats van dat hij dan ook GAAT, wat hij al een uur aankondigt, zit hij te piepen en te treuzelen. Zeg gewoon af of ga gewoon maar ga uit mijn space please

14 likes

Haha herkenbaar, hopelijk is ie zo weg en heb jij nog ff een solo-avondje

3 likes

Met alleen ā€˜in de achtertuin’ zou je hem al hebben gevonden door naar buiten te kijken toch? Tenzij jouw tafel verstopt is onder een kleed, in een schuurtje, in het midden van een struikendoolhof, staat hij meestal gewoon in het zicht op een hoogte waarbij je standaard er bovenop kijkt

12 likes

Die staat er inderdaad niet. Maar ik ben inmiddels een crack in codetaal/klad gezien ik al 9 jaren werk voor een baas wiens geschrift echt belachelijk slecht is :sweat_smile:

3 likes

Huisarts? :laughing:

De mijne schrijft trouwens superduidelijk met zelfs bolletjes op de i haha.

2 likes

haha ja zo ging het ook exact

Ik vind de Ruijter jammetjes zo lekker, vooral framboos. Maar ze verkopen het niet in potten🄲

4 likes

Huh ja nou je het zegt, ik heb daar ook nog nooit een pot van gezien

Mijn ergernis: mensen die bij het eindpunt van de tram alvast bij de deur gaan staan. Bestie we moeten er allemaal uit doe tranqui

2 likes

Ik tel een keer mijn blikjes en flessen niet voor het inleveren bij Picnic en het klopt niet. Hele action tas vol en maar €2,-

1 like

misschien zat op een deel nog geen statiegeld?

1 like

Nee in dit geval niet. Ik heb dit voornamelijk via hen besteld 2 weken geleden.

2 likes

Dat ik door de warmte niet kan slapen

(Nachtdienst gehad en nog twee te gaan)

:unamused::sob:

2 likes