Waarom luisteren zoveel mensen allerlei shit op hun mobiel in de trein met luid volume?? Doe gewoon oortjes in als je op fucking Tiktok wil scrollen.
DHL, ik sta gewoon bij mijn voordeur op het pakketje te wachten en ze rijden zo voorbij, stoppen niet eens en 1 min later krijg ik zoān mailtje: helaas hebben we u gemist
In de achtertuin⦠Op de kast? Hoek?
Op de tast
2e letter moet een e zijn, de 1e lijkt op zijn t van daarboven maar dan streepje gemist op de juiste letter te zetten.
Tafel?
haha ja het was idd de tafel!! thanks
Echt hoe halen jullie hier tafel uit Ik zie hooguit lācete
Ik heb besloten thuis te blijven vanavond ipv maar een feestje gaan omdat ik echt super moe ben. Dus ik wil lekker op de bank liggen en forummen/dingen kijken, op tijd naar bed. Maar dat lukt niet want mān vriend zit te zeuren omdat hij ook niet naar het feestje wil waar hij heen āmoetā omdat hij moe is, maar hij gaat wel. En in plaats van dat hij dan ook GAAT, wat hij al een uur aankondigt, zit hij te piepen en te treuzelen. Zeg gewoon af of ga gewoon maar ga uit mijn space please
Haha herkenbaar, hopelijk is ie zo weg en heb jij nog ff een solo-avondje
Met alleen āin de achtertuinā zou je hem al hebben gevonden door naar buiten te kijken toch? Tenzij jouw tafel verstopt is onder een kleed, in een schuurtje, in het midden van een struikendoolhof, staat hij meestal gewoon in het zicht op een hoogte waarbij je standaard er bovenop kijkt
Die staat er inderdaad niet. Maar ik ben inmiddels een crack in codetaal/klad gezien ik al 9 jaren werk voor een baas wiens geschrift echt belachelijk slecht is
Huisarts?
De mijne schrijft trouwens superduidelijk met zelfs bolletjes op de i haha.
haha ja zo ging het ook exact
Ik vind de Ruijter jammetjes zo lekker, vooral framboos. Maar ze verkopen het niet in pottenš„²
Huh ja nou je het zegt, ik heb daar ook nog nooit een pot van gezien
Mijn ergernis: mensen die bij het eindpunt van de tram alvast bij de deur gaan staan. Bestie we moeten er allemaal uit doe tranqui
Ik tel een keer mijn blikjes en flessen niet voor het inleveren bij Picnic en het klopt niet. Hele action tas vol en maar ā¬2,-
misschien zat op een deel nog geen statiegeld?
Nee in dit geval niet. Ik heb dit voornamelijk via hen besteld 2 weken geleden.
Dat ik door de warmte niet kan slapen
(Nachtdienst gehad en nog twee te gaan)